Täällä on kans 2 neuvolalääkäriä. Mulla on eka niistä myös ens viikolla 18+ viikolla. Sen tiedän jo, että sisätutkimusta ei tehdä ja aikaa varattu aika vähän, 20 min. Olen ymmärtänyt, että terveysasemalla ei ole ultraa, joten sitäkään ei tehdä. Haluaisin, että kuunnellaan sykkeet, vaikka niitä alle viikko sitten kuunneltiinkin neuvolassa. Terkkari sanoi ettei haittaa, vaikka mulla on vain viikko väliä edelliseen terkkarineuvolaan. Jouduin siirtämään th-käyntiä, niin sen vuoksi nämä on näin lähekkäin.
Meille varattiin edellisessä neuvolassa perhevalmennusten ajat. Pitää hankkia sijainen niiden ajaksi. Sokerirasitukselle löytyi onneksi hyvä aika, ei tarvi sijaista ja on aikaa toipua (jos toivuttavaa on). Ensimmäinen ns. fysioterapia mun kai pitäisikin varata ihan pikapuoliin. Aika paljon on kaikenlaisia käyntejä tulossa. Ja tietysti rakenneultra tulossa 22.9., johon on alle 3 viikkoa, jee!
Ai niin, Kiraffi sanoikin, että hänellä on ollut mies mukana neuvolassa. Mites muut? Meillä ei ole vielä mies päässyt mukaan mihinkään
Piti tulla varhaisultraan, mutta heräsi liian aikaisin uniltaan naapurin kovaäänisen remontin vuoksi, niin ei jaksanut lähteä. No, onneksi kaikki hyvin siellä, niin ei haitannut niin paljon. Pitää ehdottaa, että ottaa joskus etäpäivän töistä, niin voi sitten tulla. Periaatteessa on liukuva työaika, mutta ei ilmeisesti liu'u niin paljon. Saa nähdä, mitä pitää tuosta mun miehestä.