Neuvolajutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hilja89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Noi on TESistä kiinni, saako käydä työajalla. Monestihan ne on soviteltavissa, mut ei ne aina automaattisesti työaikaan mee. Mulla esim työajalla sai käydä vain seulontaultrissa ja siinä neuvolassa, missä saa raskaustodistuksen KELAa varten.

Mäki varasin tänään ekan neuvola ajan, 11.7 sain. Muutettiin jouluna joten tulee eri neuvolatäti kuin esikoisesta, tosin ei nähdä sitä vielä ekalla kerralla koska se on just lomalla :/ ärsyttää noi ku vaihtuu neuvolatädit. Esikoisesta taisin käydä neljällä eri ku oli lomia ja kaikkee...

Meillä vaihtuu kans neuvolatäti kun muutettiin keväällä :shifty: täällä on vielä erikseen lastenneuvola ja äitiysneuvola niin se neuvolatäti joka on esikoisella ei oo sama ku mulla raskausaikana.. en tiiä sit miten se muualla menee?

Meilläkin erikseen äitiysneuvola ja lasten. Meillä ei kyllä esikoisen kohdalla jostain syystä vaihtunu vaikka piti. Mutta nyt vaihtunut kaikki neukkatädit niin uusi tulee joka tapauksessa. Vielä en oo soitellu neuvolaan. Varmaan tällöviikolla joku pv. :)

Noi on TESistä kiinni, saako käydä työajalla. Monestihan ne on soviteltavissa, mut ei ne aina automaattisesti työaikaan mee. Mulla esim työajalla sai käydä vain seulontaultrissa ja siinä neuvolassa, missä saa raskaustodistuksen KELAa varten.

Eli on siis TESsi kohtainen tuo...kuten arvelinkin. Minulla on siis hyvä tilanne sen puolesta että saan käydä työajalla neuvolat, labrakokeet, ultrat jne. ei tartte miettiä, milloin ja miten niitä tunteja korvailisin.

Meillä sama neukkutäti hoitaa lapset ja minut :) . Tosin nyt kun muutettiin väliaikasesti eri alueelle kun rakennetaan niin mulla vaihtui neuvola. Kävin netistä tulostamassa sellasen neuvolan valinta-lomakkeen jolla anon vaihtoa takas sinne vanhaan koska sinne alueelle ennen pitkää muutetaan muutenkin. Nyt ekalla kerralla joudun tuonne eri paikkaan.

Neuvola varattu 29.6. Neukkutäti vaikutti tosi mukavalta ja käskikin soitella, jos vähänkään tulee sellanen olo.:happy: Huomenna soittelen vielä lapsettomuuspolille, jos varhaisultraan sais aikaa.:)

Ensi viikolla vois varata sit senkin. Me muutettiin viime syksynä ja ei olla käyty ku kaks kertaa tuolla uudessa neuvolassa, ei oo vielä ketään omaa hoitajaakaan siellä. Vanhassa neuvolassa oli raskaudesta muuttoon asti sama hoitaja, joka oli kyllä tosi mukava. Vähän harmittaa ku joutu vaihtamaan..

Ei saatu neuvolaa samalle reissulle esikoisen seuraavan käynnin kanssa, menee kuulemma liian pitkälle. Ja vakkarihoitajakin on lomalla. Noh, onneksi päästään sitten jatkossa kumminkin sille tutulle th:lle ja varmaan onnistuu sitten paremmin myös tuo neuvolakäyntien sovittelu samoille päiville. :)

Minäkin innokkaana varasin tänään neuvola-ajan 21.7. Ihan ikuisuus tuohon on! Varhaisultra kiinnostaa kyllä, niin täytyy katsoa jos sinne varaa ajan vielä. Menen niin asioiden edelle, että tipahdan korkealta jos tulee vielä km. Mutta ei se tilanne murehtimallakaan parane :)

Meillä Kotikisun kanssa eka neuvola samana päivänä, todellakin ikuisuuksien päästä:happy:
Murehdin vaan valmiiksi sitä että kai sinne voi mennä tuon 2,5vn kanssa kun hoitopaikkaa ei varmaankaan saada järjestettyä, sama kun olen jo murehtinut ekaa ultraa että taidan joutua sinnekin menemään yksin kun miehen on todennäköisesti pakko olla tuolloin töissä tai ainakin meidän tytön kanssa:sad001

Sanzuli, meillä päin ainakin voi mennä neuvolaan, mutta ultriin ei saa vanhemmat lapset tulla mukaan tutkimushuoneeseen.

Oi kiva että on sullakin Sanzuli tuolloin neuvola :) Mäkään en tiedä pääseekö mies mukaan, kun tuohon on niin pitkä aika ettei työt ole vielä selvillä, mutta ei voi muuta kun toivoa että jospa pääsisikin.

Meillä mies pääsee mukaan ensimäiseen neuvolaan ku sain ajan sopivasti sen loma viikolle :) poika varmaankin viedään hoitoon normaalisti sinä päivänä..

Minkäs verran teillä nyt on viikkoja täynä kun on eka neuvola? :)

Takaisin