Neuvolajutut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Hilja89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle ei sanottu mitään minkään lomakkeiden täyttämisestä etukäteen, itseasiassa sanottiin että se eka käynti on melkein pelkästään papereiden täyttelyä. :wideyed: Täytyy vielä tarkistaa kaupungin verkkosivuilta.

Ei täälläkään ainakaan viimeks etukäteen täytetty mitään, eka kerralla sai nivaskan lappuja mukaan jotka piti täyttää seuraavaks kerraks.

Voi, mie toivoisin että saataisiin vielä ihan perinteinen neuvolakortti. Minusta on kiva, kun anoppi säästänyt miehen neuvolakortinkin, niitä sit ollaan vertailtu. :) Ja ihan kun mies ei aina mukaan pääse, niin korteista helpompi tarkistaa asiat kun kertoo.

Tai no nii, mä puhuin nyt tietty lapsen neuvolakortista. Mutta toki raskausajankin kortti olisi kiva muisto molemmille...

Paperinen olis kiva muisto, mut toisaalta sit ei tarvis stressata pysyykö tallessa ja kulkeeko mukana ku ois sähköinen. Viimeks sain kunnon läksytyksen kun unohdin sen päivystysreisulla kotiin...

Juu mäkään en oo vielä soitellu neuvolaa. En pidä sitä nii kiirreellisenä ku tuskin kuitenkaa tulis vielä heinäkuulle aikaa. Nooh. Varmaan ensviikolla soittelen. :)

Täällä 8+1 neuvola eli ensiviikon tiistaina. Samalla tai seuraavalla viikolla on neuvolaläököri ja ultraki :smiley-bounce015

Täällä kaikki on vielä paperisena esitietolomakkeet yms.

En oo kuullukaan mistään sähkösestä neuvolakortista :o

Musta se on kyl hyvä, että on neuvolakortti ihan konkreettisenakin versiona, kun mietin esim semmosta keissiä, että sattuis joku onnettomuus, niin siitä ois ensiapuhenkilöstönkin helppo tarkastaa heti tietoja, eikä tarttis mitään tietokantoja kahlailla läpi. Vaikka toisaalta toki ekologisempaa sähköinen versio ja välttyy niiltä tilanteilta, ettei oo kortti mukana neuvolassa tai just päivystyksessä. Mut ehkä paras tyyli oiski pitää molemmat versiot?

eiii mitä minä haluan neuvolakortin enkä sähköistä!!! tai sitten ne saa antaa mulle sen ja minä ite täyttelen kortin..ne on niin ihamia selailla aikuisenakin!

mullakin on neuvolaaika jäänyt soittamatta..soitin mä mun tytölle 6v ajan (heinäkuussa) ja se meni elokuulle...mahtaakohan olla heinäkuun lomalla...sama se kuka ekalla kertaa.mä haluan siitä muutenkin niin pikakäynnin ku puolivuotta sitten kerroin kaikki :oops: kaikki uudestaan...

5anna, kyllä todennäkösesti saat ajan heinäkuulle, kun täytyy tehä lähetteet ekaan ultraan jne. Mutta tommonen 6v käynti ei oo kriittinen tehdä juuri silloin, kun synttärit on, niin eivät siksi kesälomakaudelle niitä yleensä ota.

Voi että,.kyllä minäkin haluan sellaisen pahvisen mukana kannettavan neuvolakortin! Niitä on niin ihana hypistellä ja lueskella:happy:

Just tulin ekalta käynniltä, 1,5h siellä istuttiin ja juteltiin, katsottiin paino, verenpaine ja hb. Ja mukaan lähti nippu esitteitä ja ohjeita ja tehtäviä, ja pahvinen neuvolakortti. Eniten yllätyin siitä, ettei siellä tehty raskaustestiä edes :D nyt sit odotellaan kutsua ultraan noin neljän viikon päästä.

Öö en oo kuullukkaan että neuvolassa raskaustestiä tehtäis? :D

Ei oo mullakaan tehty, mut ehkä käytännöt vaihtelee :) mun kotipaikkakunnalla ei esim.seurattu hbta enää jos oli verikokeissa ok, mutta kun vaihdoin paikkakuntaa niin siellä taas katsottiin se joka kerta ja ihmeteltiin kun ei oltu aikaisemmin katsottu :D

Takaisin