Neuvola

Mulla oli eka kesäkuun puolessa välissä, seuraava elokuun lopussa. Ja väliin mahtui myös ultra :)
 
Mulla 2kk Melkee väliä mut välissä käynyt ultrassa vk 8 ja tiistaina menos ultraan vk 13 ja sokerirasitukseen vk 14 ja sit onki jo neuvola taas
 
No onpa ihmeellistä.. No onneks on elokuu lomaa niin ehtii ravata neuvolassa. :D Ehkä se sitten riippuu kaupungista..
 
Mulla eka oli ennen juhannusta mutta siirtyi sinne heinäkuun alkuun, sitte nt-ultra heinäkuum lopus ja nyt ensviikolla seuraava neuvola rv13+2. Sitte tais olla nlalääkäri joskus rv16 ja rv20 rakenneuä. Olisko neuvola taas rv24..
 
meillä oli eka rv8, ultra Rv11, sokerin varasin ens viikolle eli 13 puoli väliä mennää, neuvola rv15, rakenne rv 20. Lekurista ei tietoo, et kai se tohon neuvolan ja ultran väliin tulee. :/
 
Mä olen käynyt neuvolassa 7+? Ja 8+0 oli ultra, kun epäsäännöllisten menkkojen takia ei tiedetty missä mennään ja nyt piakkoin sit np-ultra 12+5 ja neuvola vasta viikon 16 nurkilla, eli neuvoloiden väli 9 viikkoa. Tosin eka neuvola taisi olla suht aikaisin, kun mun täti jäi kesälomalle ni halus nähdä ennen lomaa. Mulla yksi lapsi ennestään, mikä kaiketi vaikuttaa myös.

Lillilotta ja uunotoukka 11+2
 
Mä oon ymmärtänyt et sokerirasitukseen joutuu joskus 24-26 viikoilla jos ei mitää erityistä syytä oo et pistävät heti 12 viikon jälkee ekan kerran
 
Joo mulla ainakin sokerirasitus joskus rv 24-28. Esikoisen kohdalla kävin myös noilla viikoilla ja arvot oli hyvät. Painoindeksin takia joudun kuitenkin tässäkin raskaudessa rasitukseen.
 
Millon sulla oli aurora nt? Et onko se nt-aika? Sehän pitää olla 13+6 mennessä jos haluaa seulat mut voi olla myöhemminki. Rakenne pitää olla 19+0 jälkeen, muuten ei pysty kattoon kaikkia juttuja ku ne ei ole välttämättä kehittyny vielä kunnolla :)
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on huomenna toinen neuvolakäynti, toivottavasti päästään kuulemaan sydänääniä ^_^
 
Aurora80 kannattaa varmaan soittaa ja varmistaa, mun käsityksen mukaa rakenneultra ei voi olla noin aikaisin
 
Joo mä soitan huomenna.Ensinnäkin nt ultra on ens vkolla eli rv 12 ja rv 13 jo rakenne.Pihalla näistä on kyllä.Vaikuttaneeko mun perinnöllinen sairaus tähän että ne sairaalassa hätäilee..
 
Se on varmaan joku muu ultra vaan ku rakenneultra se ei tosiaan voi olla.. Toivottavasti selkiäis tilanne soittamalla.
 
Huomenna olisi alkuraskauden lääkäri. Fiilistä pilaa vaan heikko olo :sad001 mutta hiukan jännittää jo huominen

Edit: nyt on käyty ja aivan ihana lääkäri oli. Ultrattiin sekä alateitse että vatsanpäältä ja molemmista innokas pieni toukka esitteli meille liikkeitä :) hitusen arvioi, että neljä päivää jäljessä olisi koko lasketusta, mutta tämä varmentaa ä.polin ultrassa...joka sekin on varmaan piakoin.
 
Muokattu viimeksi:
Kysymys!Huomenna nt ultra ja miten pian se lapsivesinäyte otetaan jos siinä on jotain häikkää?Saman tien?Niin tiiän hermoilla valmiiksi :dead:
 
Muistaakseni se pitää ottaa asap...! Täällä ei kuitenkaan samantien, koska kätilö ultraa ja näytteen ottaa lääkäri...eli eri aika jouduttiin varaamaan. Ja siihen vaikuttaa myös veriseulan tulos, jos osallistuit.

Mut kuitenkin piakoin, Koska jos syystä tai toisesta joutuisit päätymään raskauden keskeytykseen tulee tuo keskeytys tehdä muistaakseni ennen viikkoa 20. Näin minulle viimeksi kerrottiin, kun jouduin siihen lapsivesipunktioon. Ja tuloksissa meni jo pitkälle toista viikkoa.
 
Takaisin
Top