Ne kauan odotetut liikkeet

Mulla on tänään synttärit, ja heräsin aamuyöstä siihen että mun vatsassa oli bileet. En tiedä osallistujista, mutta vessassakäynti ei oikein auttanut. Olikohan nyt niitä harkkasuppareita? Yritin kääntyä puoliksi kyljelle, puoliksi vatsalle, mutta se ei kelvannut, vaan alkoi kauhea tökkiminen ja monotus. Mieskin heräsi kun en saanut hyvää asentoa.
Tästäkö nää vaivat nyt sitten alkaa? :D
 
Harkkasupparit ei tunnu vauvan liikkeiltä, vaan on kivuttomia supistuksia. Tunne on enempi sellainen että mahaa kiristää.

Meillä mies tunsi vauvan liikkeet ekaa kertaa vasta viikonloppuna, 23+0. Istukka edessä niin on vaimentanut kyllä todella tehokkaasti kun ollaan yritetty hänen kanssaan niitä tunnustella. Vaikka olen itse aivan selvästi tuntenut että monotusta tulee, mies ei ole tuntenut mitään... Nytkin tunsi ihan alavatsalta mistä istukka jo siirtynyt pois!
 
Siis niiden liikkeiden lisäksi oli semmonen epämääräinen epämukava olo ja alavatsa oli ihan pallona.
 
Nää vauvan liikkeet ja potkut on kyllä niin ihania! Vielä kun vauva ei lujaa potki. Sit on ollu jo aika paljon niitä harjoitussupistuksia. Ja välillä ne supistukset on tuntunut ehkä vähän kipeiltäkin. En tiiä mut monesti jos on tosi kova pissahätä niin vatsa menee ihan kovaksi ja tuntuu et on supistus päällänsä. Voisko se vessahätä vaikuttaa et supistus tuntuu kipeältä? Ootteks te muut huomannu samaa? :O
 
mulla ainaki aina kun on rakko täynnä niin koko ajan kiristää mahaa. on siis jotaki supistelua sillon mut en usko et mitenkää haitallista.. aamusin varsinki. ja sitte kävelee ku pingviini :)
 
Juu sama homma mullakin aamusta kun on vessahätä niin mahaa alkaa kovastikin kiristää ja harjoitus supistuksia tulee päivittäin, mutta eivät ole mitenkään kivuliaita. Epämukavan tuntuisia vain.
 
Mullaki mahaa kiristää jos on vessahätä. Yöllä ja aamulla herää monesti et pissattaa ja maha on pinkee. Sama tunne tulee useesti lenkillä, ku alkaa pissattaa.

Liikkeet on kyllä ohan mahtavan tuntusia :) mulla on etuseinäistukka ni on kestäny aika kauan et alkanu voimistuun, pienesti liikkeet on tuntunu jotain rv 16-17. Nyt tuntuu myös ajoittain mahan päälle (rv25), mut ei edelleenkään kovin selvästi.
 
Käpynen....
Tää ei nyt tähän ketjuun kuulu, mutta pisti silmään hauska yhteensattuma :)
Sulla eilen synttärit? Mulla myös 15.12., hmmm saman tyylinen nimimerkki ja muistaakseni sullakin LA29.4.2015?

:D
 
Täällä on kunnon liikkeet tuntunu vasta pari viikkoa, nyt 23+6. Aiemmin tuntu vaan että joku siellä mahassa pyörii. Mutta pari viikkoa on tuntunut ihan kunnolla päällekin rasvakerroksesta ja etuistukasta huolimatta. Välillä monottaa oikein kunnollakin :) Joka ilta alkaa bileet ja päivisinkin muksauttelee. Mieskin onneksi päässyt nyt käsitykseen miksi on vaikea saada unta tai löytää asentoa kun yks jammailee tuolla tuntitolkulla :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täällä menossa nyt 23 + 5 ja liikkeet ovat nyt niin selviä ja voimakkaita. Mieskin on tuntenut liikkeet jo 3 vkon ajan ja joka kerta hämmästyy potkuista. Mulla on alkanu välillä tuntumaan menkka kipujen tapaista alaselässä ja vatsa on välillä pinkee pallo.
 
rv 26
Liikeeet alkaneet rauhottumaan, Tuntuun niin paljon tasasemmille..
taitaa pieni alkaa olemaan jo ahtaammalla ettei mahukkaan enään niin mylläämään..
ja viimeset päivät tunnin välein riehunut, tosin eilen nous kova kuume ja tänäään vielä veto aikalailla mulla veks kovan flunssan takia, et johtuisko levottomuus pienellä vaan siitä...

Tosin tossa joulun alla mies sais napattua jätkää jalasta kiinni, tai siltä se ainaki tuntu..
Ei kauhukuivia kun roikutaan lapsen jalassa kiinni vaan potkas vaan niin lujaa et kädet jäi väliin. :D :D

Harjotus supistukset ei oo välttämättämättä kivuttomia.
Mä ainakin tunnen ne ihan supistuksina, ja näin oli esikoisenkin kanssa.
Liikkeet taas erikseen..
 
Bileet on kovat varsinkin 22-02 välillä vaihtelevasti vähintään parituntia. Liitoskipuja kiitettävästi ja kohtuutuntuvia supistuksiakin. Aika herkästi varsinkin kyykistellessä ja kumarrellessa rupeaa tuntumaan, ja kävellessäkin. Taitaa olla minun työpäivät melko vähissä jo. Huomenna pitää soitella neuvolaan. Eilen supisteli 2 tuntia ja oli ihan tuntuvia.
 
En muista oonko jo laittanut tänne viestiä tästä aiheesta mutta laitetaan nyt sitten uudelleen jos olen eli onko kellään muulla käynyt niin kun autolla pelkääjän paikalla (paikalla kaiketi mitään merkitystä) istuessa on nuo tärinät ja pomput matkalla aiheuttaneet todella outoa oloa minkä kuvittelin silloin olevan eka harjoitussuppari? ensin kipu alkoi palleasta ja levisi alavatsalle, jonka jälkeen kipu levisi myös ylöspäin rintalastalle enkä saanut kunnolla henkeä kivun takia n 10-15 min. Pinnallinen hengitys oli ainoa keino saada happea siltä kivulta. Itselläni on diagnosoitu Tietzenin oireyhtymä eli jospa se sitten vaikutti asiaan ken tietää... ei kuulosta ainakaan harkoilta... tämä tapahtui siis jo rv 20+?? :anyone
 
Minulla tuo tärinä ja pomput saavat aikaan lähinnä etovan olon ja tekis mieli ruveta yökkimään. Nyt viikon ajan on muutenkin ollut nuita suppareita ja liitoskipuja siihen malliin, että en niitä muuhun osaa yhdistää ku rasitukseen.
 
Pakko kysyä ehkä tyhmä kysymys, mutta sattuuko tai tekeekö muilla masuasukin potkut välillä kipeää? Itse nyt vkolla 25+2 ja välillä kun pikkukaveri potkaisee kohdun alaosaan tai tekee kunnon kuperkeikan nii sattuu hetkellisesti ihan vietävästi.
 
Tyhmiä kysymyksiähän ei ole. :) mulla on välillä kans kivuliaita potkuja. Eilen illalla tais vaihtaa asentoaan täysin ja potki sitten tuonne aivan alas ja tuntui että kohta se tulee pihalle sieltä. Aamuksi oli kuitenkin taas vaihtanut asentoa ja potkii taas eri paikkaan joka ei ota kipeää. Mutta siis lähinnä jos ihan alas potkii niin sattuu. Rv. 27+3

Sent from my Lumia 900 using Tapatalk
 
Kyllä! Sattuu! Tämä veijari harrastaa myös poikittain olemista ja samaan aikaan jäsentensä oikomista. Venyttää ikävästi, eikä tunnu kovin hyvältä. Rv. 25+2
 
Takaisin
Top