Ne kauan odotetut liikkeet

Meillä oli viikolla pari päivää hiljaista ja kyllähän siinä jo rupes hiukan jänskättämään. Sit kun ei dopplerillakaan sydänäänet heti löytyny, niin tottakai sitä kävi mielessään jo pahinta painajaistaan. Onneks sydänäänet löyty ja "ärsytettynä" poju vaihto asentoaan, jolloinka liikkeetkin alko tuntumaan. Kyllä mulla ainakin etuistukka vaikuttaa tuntemuksiin. Välillä on tilanne, että mies tuntee liikkeet kädellään tai korvalla kuuntelemalla ja mulla ei oo mitään tunnetta, että poju ois ees liikkunu...
 
täällä on istukka kans edessä ja potkuja tulee päivänmittaa kylkiluihin sen verran että aikaa vietän enimmiksen vaaka-asennossa.. o_O
ja mahan päältä liikkeet tuntuu huomattavasti heikemmiltä..
 
Mulla on vauveli alkanut potkimaan kylkiluihin, ei onneksi satu, mutta välillä istuminen tuottaa ongelmia kun painaa niin kovasti. Torstaina eka kerran tuntu ihan jalka läpi tossa oikean kainalon alapuolella.. Mieskin sai tuntea sen :)
 
Kertokaa kokeneemmat.. Viikkoja nyt 32+0. Mitä tämä meinaa kun eilen tuolla mahassa alko semmoset tsembalot, että sattuu. Onko niin, että asukas on kasvanut sen verran isoksi ja tila käy ahtaaksi vai onkohan vaihtanut asentoa? En tunnista missä asennossa on kun koko ajan tuntunut kaikki pääosin vasemmalla puolella ja ainakin viimeksi oli ultrassa pää alaspäin.
Koko maha heiluu vauvan liikkeistä ja yöllä tuntui ihan kipua, niinku napaa vedettäis irti ja toosaan painaa julmetusti. Jotenkin nuo kaikki iskut ja liikkeet sattuu nyt enemmän tai vähemmän. Taidan lopettaa herkuttelun kokonaan ettei se vaan kasva liian isoksi..
Ja ei puhettakaan että ois tulokas nukkunut tai antanu mun nukkua yöllä ja aamun tunnin unien jälkeen mahassa oltiin taas tikkana hereillä. OMG :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Kyllä se Möttönen taitaa olla sitä että vauva on kasvanut sen kokoiseksi, että ne liikkeet ei ole enää mitään hentoisia :-) Loppua kohden kun tila entisestään vähenee, ei ehkä liikkeet ole niin suuria enää, mutta nyt vielä mahtuu möyrimään. Muakin painaa tonne alas, virtsarakon tienoille tosi ikävästi monta kertaa päivässä, taitaa olla pää joka tunkee siellä alaspäin. Edellisestä kerrasta muistan sen, että lopussa vauva alkoi "raapimaan" rakon seudulta kohdun seinämää ja se tuntui todella inhottavalta!
 
Mulla on kohta viikon ollu kans bileet sisuksissa.. Tänä aamuna olin jo huolissani ku mitään ei tapahdu, mutta tais potea krapulaa ja alko äsken taas bilettää.. Eli kaikki hyvin :)
 
Tökkönen, tuntuuko se raapiminen siltä kuin koukistelisi yhtä sormea ja sillä rapsuttelee? Ainakin semmosta esiintynyt täällä ja tuntuu häijyltä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täälläkin (30+6) on viimein saanut tuntea, millaista on, kun potkut voivat sattua :woot:tämä tapahtuu aina kylkiasennossa. Muutaman päivän tuntunut olevan pää alaspäin, mutta tänä aamuna voisin kyllä väittää että pää oli nyt navan kohdalla, kun pikku jalat tamppasivat vasemmallapuolen mahaa.
 
Täällä on vietelty hiljaiseloa.. Kohta vetäsen kahvin ja laskiaispullan kitusiini ja aloitan tunnin liikelaskennan.. Saa nähä tuleeko lähtö naikkarille.. Toivottavasti ei.. Oon niin poikki työpäivän jälkeen.
 
Takaisin
Top