Mulle iski pieni paniikki tänään kun uusi kymmenluku lähenee uhkaavasti. Mutta mä olin syönyt kuitenkin, eiköhän mun paino vielä ihan asiallinen ole. Ja alkaahan vauvakin painaa jo aika paljon. Mulla on kuitenkin tullut onneksi vaan se pari kiloa tässä raskaudessa, mutta painoa on ihan liikaa jo valmiiksikin.
Vähän pettyisin jos tässä vaiheessa menisi "läskiksi" koko homma, mutta eipä sille paljon mitään voi jos syö jo perusterveellisesti. Joskus se vaan tulee, mutta kyllä se varmasti lähteekin. :)

Muutenkin maha on yhä aikalailla takapuolen mallinen, koska aiemmat sektiot on tehty pystyviillolla (navasta häpykummun alkuun). (Tuohon ulos, ei kohtuun kuitenkaan. Ekassa tekivät niin ja toisessa leikkaajat ihmettelivät miksi se on noin päin tehty. Luonnollisesti käyttivät silti samaa paikkaa, ettei tule ankkuriarpi.) Mutta eipä sillekään oikein mitään voi ja eiköhän se vatsa siitä ehdi "täyttyä". :)
En vaan tajuu miten tätä painoa vaan kertyy... Tosi oudosti viellä kun ekat 3kk ei tullut kun muutama kilo, ja sit jossain vaiheessa tuli tyylii 4kg/kk ja söin ihan samal tavalla kuin ekoina kuukausinakin.. Ja nyt viimisen kk sisällä on tullut 2kg
(No ei sentää 4), mut joo, yhteensä on 17kg nyt, ihan hirvittää miten koville kroppa joutuu pelkän järisyttävän nopean painon nousun takia.. (Ihan kun pelkkä raskaus itsessään olis tarpeeksi) Ja tätä menoo paukkuu kyl kakskymppiset rikki ennen LA:ta