mithra
Vauhtiin päässyt keskustelija
Tarkoituksella pahoittamatta kenenkään mieltä, mutta minusta pieni "terkkarin pelko" tai lähinnä niiden huomautusten pelko on se asia mikä pitää ainakin itseäni jonkin verran kurissa herkuttelun suhteen raskaushormoonien myllätessä. Jos ylipainoa on ollut jo ennen raskauttakin, niin millä todennäköisyydellä herkuttelu loppuisi raskauden aikana. Toisilla kiloja esim sairauksien takia, ne tietenkin asia erikseen. Tosiasia vaan on se, että jos kiloja kertyy enemmälti raskaudessa ja kerääntynyt jo alkuraskaudessakin, niin tilanne vaatii lisätarkastelua. Jos kiloja on kerääntynyt ja paineetkin huitelevat missä sattuu niin olisipa edesvastuutonta terkkarilta kuitat asia maton alle.
Itse olen huomannut nyt muutaman viikon ajan, että nälän tunne seuraa mukana yhä useammin ja tulee helposti hamuttua jotakin naposteltavaa ruokien välissä. Hieman nostin ruuan annoskokoa ja taas pärjää paremmin. En siis väitä olevani mikään puhdas pulmunen vaan kyllä täälläkin herkkupäivinä nautitaan olan takaa
ps. Itselläni jo aika iso raskausmaha, mutta olen nauttinut siitä täysin siemauksin, kun kuitenkin selkeästi raskaudesta johtuva, kiinteä maha Ennemmin ylikorostan sitä sopivilla vaatteilla kuin peitän jätesäkkeihin :D
Itse olen huomannut nyt muutaman viikon ajan, että nälän tunne seuraa mukana yhä useammin ja tulee helposti hamuttua jotakin naposteltavaa ruokien välissä. Hieman nostin ruuan annoskokoa ja taas pärjää paremmin. En siis väitä olevani mikään puhdas pulmunen vaan kyllä täälläkin herkkupäivinä nautitaan olan takaa
ps. Itselläni jo aika iso raskausmaha, mutta olen nauttinut siitä täysin siemauksin, kun kuitenkin selkeästi raskaudesta johtuva, kiinteä maha Ennemmin ylikorostan sitä sopivilla vaatteilla kuin peitän jätesäkkeihin :D
Muokattu viimeksi: