TÀÀ on kyllÀ niiin inhottava oire, varsinki ku tulee silloin ku yrittÀÀ kÀydÀ nukkumaanIhan hirvee ilta oli eilen. Mulla joka raskaudessa ollut levottomat jalat ja eilen ne oli taas todella pahana. Piti heilutella jalkoja koko ajan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TÀÀ on kyllÀ niiin inhottava oire, varsinki ku tulee silloin ku yrittÀÀ kÀydÀ nukkumaanIhan hirvee ilta oli eilen. Mulla joka raskaudessa ollut levottomat jalat ja eilen ne oli taas todella pahana. Piti heilutella jalkoja koko ajan
Joo mullakin on noita menkkakipuja, on kohdun kasvukipuja ja ihan normaaleja!TÀÀllÀkin pahoinvointi jatkuu. Oon edelleen selvinnyt oksuitta ahkeran napostelun avulla, mutta saa nÀhdÀ kuinka pitkÀlle tÀÀ strategia kantaa⊠Nyt uutena oireena se, ettÀ myös ajatus tietyistÀ ruoista ÀllöttÀÀ, mutta niiden syömisen kanssa ei kuitenkaan ole mitÀÀn ongelmaa LisÀksi tÀnÀÀn on ollut menkkamaisia kipuja kohdussa? Onko muilla vastaavaa? Varmaan jotain kasvukipuja?
Mullakin vaihtelevasti menkkakivun tuntoista kipua alamahalla. VÀlillÀ menee pÀiviÀ ettei oo ollenkaan ja sitten taas tulee takasTÀÀllÀkin pahoinvointi jatkuu. Oon edelleen selvinnyt oksuitta ahkeran napostelun avulla, mutta saa nÀhdÀ kuinka pitkÀlle tÀÀ strategia kantaa⊠Nyt uutena oireena se, ettÀ myös ajatus tietyistÀ ruoista ÀllöttÀÀ, mutta niiden syömisen kanssa ei kuitenkaan ole mitÀÀn ongelmaa LisÀksi tÀnÀÀn on ollut menkkamaisia kipuja kohdussa? Onko muilla vastaavaa? Varmaan jotain kasvukipuja?
Mulla on myös tuo, ettÀ ajatus (monista) ruuista ÀllöttÀÀ, mutta ihan hyvin ne menee alas.TÀÀllÀkin pahoinvointi jatkuu. Oon edelleen selvinnyt oksuitta ahkeran napostelun avulla, mutta saa nÀhdÀ kuinka pitkÀlle tÀÀ strategia kantaa⊠Nyt uutena oireena se, ettÀ myös ajatus tietyistÀ ruoista ÀllöttÀÀ, mutta niiden syömisen kanssa ei kuitenkaan ole mitÀÀn ongelmaa LisÀksi tÀnÀÀn on ollut menkkamaisia kipuja kohdussa? Onko muilla vastaavaa? Varmaan jotain kasvukipuja?
Joo, mullakin saattaa tulla just varsinkin aamuisin yökkÀysrefleksi ilman mitÀÀn kummempaa syytÀ. Toistaiseksi sekin on mennyt ohi heti, jos saa jotain syötÀvÀÀ suuhun. MeidÀn tÀytyy nyt varmaan vaan nauttia tÀstÀ, ettÀ pystytÀÀn toistaiseksi syömÀÀn ongelmitta vaikka ajatus ruoasta ÀllöttÀisikin. Toivottavasti selvittÀisiin nÀin vÀhÀllÀ! MÀ oon myös jonkun viikon kÀyttÀny pahoinvointirannekkeita. MitÀÀn dramaattista eroa en oo huomannu aikaisempaan, paitsi eilen aamulla pahin kuvotus taittui ilman syömistÀ, kun painoin kÀdellÀ kovaa sitÀ rannekkeen muovikohtaa. En tiiÀ oliko psykosomaattinen vaikutus vai toimiiko toi oikeesti, mut pÀÀasia, ettÀ auttoi!Mulla on myös tuo, ettÀ ajatus (monista) ruuista ÀllöttÀÀ, mutta ihan hyvin ne menee alas.
Yleisesti ottaen etova olo ollut nyt pari viikkoa, oikein mitÀÀn ruokaa/herkkua ei tee mieli. TÀnÀÀn ja eilen jatkuva etominen vaihtunut siihen, ettÀ erityisesti aamupÀivÀllÀ tullutkin vahvempi, Àkillinen kuvotus, jonka olen saanut syömÀllÀ ja hengittelemÀllÀ kuriin.
VÀsyttÀÀ, ihan koko ajan vois vaan chillata ja torkahdella pÀikkÀreille.
Mulla tuli pari vko sitten ehkÀ kahdella vessareissulla vÀhÀsen verensekaista valkovuotoa ja olin ihan huolissani, sivistin sitten itseÀni ettÀ limakalvot on tosi herkillÀ ja ne voi helposti alkaa vuotamaan joten pÀÀttelin ettÀ se verenvuoto oli siitÀ kun kokeilin kohdunkaulaa (?? nupukkaa??). Nyt enÀÀ ei ole ollut mitÀÀn vuotoja yritÀ olla huolimatta niukasta ruskeasta vuodostaMulla tuli aamulla pyyhkiessÀ hiukan ruskeaa vuotoa. Seuraavalla vessakÀynnillÀ ei tullut mitÀÀn. Stressaa!
Luin juuri tÀnÀÀn siitÀ ettÀ jopa pieni verenvuoto on ihan normaalia monelle, eli ei kannata huolestua kunhan ei ole kipuja tai verenvuoto alkaa olemaan runsaampaa jne. Sinulla on varmaan kaikki ihan hyvinMulla tuli aamulla pyyhkiessÀ hiukan ruskeaa vuotoa. Seuraavalla vessakÀynnillÀ ei tullut mitÀÀn. Stressaa!
Lohduttavaa kuulla, ettÀ sulla ultrattu ja todettu kaiken olevan hyvin Vaikka on tÀllainen kyllÀ tosiaan stressaavaa. Kiva tietÀÀ, ettei ole ainut, vaikkei tietenkÀÀn kenellekÀÀn toivo ylimÀÀrÀistÀ stressiÀ.@Enniy mÀ oon vuotanut rv6 lÀhtien pÀivittÀin tai pitÀen pikku taukoja ruskeaa vuotoa ja pari kertaa tullut vertakin. Ultrassa pikkuisella oli kaikki hyvin mut kyllÀ sitÀ stressaa onko sittenkÀÀn. TÀÀllÀkin kaikki raskausoireet silti tallessa ja nyt 10+0 tuntuu et ne vaan pahetuu vaikka pitÀs jo alkaa vÀhetÀ