Tänään 4+2. Vielä ei ole ollut juurikaan oireita, mikä huolettaakin, kuinkas muuten.

Rinnat on vähän isommat ja olivat muutaman päivän aristivat, mutta tänään ei ole tuntunut enää miltään, edelleen isommat ovat. Eilen ja toissapäivänä oikealla alavatsassa oli todella lievää menkkamaista tuntemusta ja alavatsa jotenkin pinkeä. Tänään ei tunnu tuotakaan.
Mielialan puolesta, ennen positiivisen testin tekemistä noin pari viikkoa olin aivan raivona ja itkuna, kunnon pms-myrsky. Melko epätyypillistä minulle tuo kiukkuisuus. Itkeä tihrustan ja liikutun aina, ihan mistä vaan, joten se nyt on mulle vaan ihan arkipäivää.

Eilen liikutuin kyyneliin ihan koko ajan, tänään ei ole itkettänyt, pelottanut, jne, kertaakaan, vaan jotenkin ihan tosi
calm mielentila. Sekös jos mikä saa nyt epäilemään, että onko raskaus pysähtynyt täysin, kun näin vahvasti menee.
Ruokahalua on ehkä normitilaan nähden vähän vähemmän. Mikään ei himota, mikään ei ällötä.
Ainut "todiste" raskaudesta tällä hetkellä on Ouran lämpötila ja leposyke. Ajattelin, että täytyy tehdä vielä clearbluen viikkonäytöllinen testi ens viikolla, jolloin pitäisi sitten tulla 3+ viikkoa ovulaatiosta -merkintä ruutuun, kun perjantaina oli 2-3. Näkisi edes siitä, onko suunta oikeaan vai miten.
On tää kyllä varsinaista odottelua ja hermoilua koko touhu, huh!! Nostan hattua meille kaikille.