Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täälläkään ei oikein työt suju,keskittyminen 0 😁
Tänään tuli eka oksu aamulla,en muistanutkaan kuinka kauhea tunne se on vatsanpohjalla 🤢
Pakko alkaa syödä jotain ennen kuin nousee sängystä.
Onko muilla iltaisin kuumeinen olo? Mulla lämmöt 36.8-36.9 ja tosi raskas olo iltaisin.
 
Täälläkään ei oikein työt suju,keskittyminen 0 😁
Tänään tuli eka oksu aamulla,en muistanutkaan kuinka kauhea tunne se on vatsanpohjalla 🤢
Pakko alkaa syödä jotain ennen kuin nousee sängystä.
Onko muilla iltaisin kuumeinen olo? Mulla lämmöt 36.8-36.9 ja tosi raskas olo iltaisin.
Mulla on nyt alkanut tulla ällötystä pitkin päivää mutta ei oo vielä onneksi tarvinnut oksentaa 😊 Lämpöjä en oo testannut mutta mulla on ennen nukkumaanmenoa aina hirveen kylmä ja sit yöllä kuuma 😂
 
Mulla on nyt alkanut tulla ällötystä pitkin päivää mutta ei oo vielä onneksi tarvinnut oksentaa 😊 Lämpöjä en oo testannut mutta mulla on ennen nukkumaanmenoa aina hirveen kylmä ja sit yöllä kuuma 😂
Mulla on sama, iltaisin palelee ja sit kuitenkin herään joka yö hiestä märkänä..🙄 muutenkin nukkuminen vähän niin ja näin, jostain syystä tavallista levottomampaa ja heräilen usein. Oon myös huomannut että alkaa heikottaa jos on vähänkään liian pitkä aika edellisestä syömisestä.. eli alkaa tulla kaikenlaista oiretta pikku hiljaa😄
 
Nyt on muutaman kerran pyyhkiessä tullut paperiin ihan vähän rusehtavaa vuotoa, pessimisti minä jo uumoilen keskenmenoa 😭 Onko muilla tullut vuotoa?
 
Mulla on sama, iltaisin palelee ja sit kuitenkin herään joka yö hiestä märkänä..🙄 muutenkin nukkuminen vähän niin ja näin, jostain syystä tavallista levottomampaa ja heräilen usein. Oon myös huomannut että alkaa heikottaa jos on vähänkään liian pitkä aika edellisestä syömisestä.. eli alkaa tulla kaikenlaista oiretta pikku hiljaa😄
Täällä myös iltaisin palelee ja yöllä kuuma ja muutenki ehkä heräilen tavallista enemmän öisin 🤔
 
Nyt on muutaman kerran pyyhkiessä tullut paperiin ihan vähän rusehtavaa vuotoa, pessimisti minä jo uumoilen keskenmenoa 😭 Onko muilla tullut vuotoa?
Täällä 👋🏻
Mulla alkoi tulemaan ruskeaa vuotoa pyyhittäessä su 14.5 ja jatkui maanantai aamun. Sitten seuraavan kerran tuli to-pe välillä (pyyhittäessä). Tuolloin to kävin ultrassa ja löytyi alkio mikä vastasi viikkoja ja sydän sykki. Nyt sitten keskiviikkona taas tuli pyyhittäessä kerran ruskeaa vuotoa. Eilen sitten holahti ihan verta (todella vaaleaaa ja liman sekaista) alushousuille mut se jäi sitten siihen eikä oo tullut nyt yhtään mitään. Mä oon ihan puulla päähän lyöty kun en tiedä mistä johtuu ja saako naikkarille esim soittaa tästä? Kerran olen saanut keskenmenon ja sillon kyllä vuosin koko ajan ilman mitään taukoja (vaikka en kyllä hirveesti vuotanut sillonkaan).
 
Ei oo vuotoja mutta ala vatsa melkeen koko aika kipeä. Liikkuessa kipua vähemmän.
 
Mullakin vuotaa edelleen ruskeaa,välillä jotain kökkärettä seassa. Välissä oli pari pv ettei vuotanut. Jonkin verran alavatsassa tuntemuksia,muttei mitään kramppeja. Ultrassa ei näkynyt syytä,kohdunsuu kiinni ja alkiolla kaikki hyvin.. stressaa silti vielä. Pitäs vaan uskoa että kaikki kunnossa toistaiseksi kun oireitakin on kunnolla.
 
Mulla ei vuotoa. Rinnat oli arat ja pinkeät alkuun ja alavatsaa nippaili välillä. Nyt kohta viikon ollut oireita vähemmän. Tänään pitäs olla 5+6. Tiedä sitten mietinkö turhaan, mutta kohta vuosi yritetty ja alla kaksi kemiallista. En haluaisi, että tämäkin päätyisi pettymykseen. Ens viikon la olisi varhaisultra.
 
Nyt tuntuu, että oireet on vähän helpottaneet. Pahoinvointia ei ihan kauheasti ole, mutta toisinaan etenkin jos alkaa tulla nälkä, tulee myös huono olo. Ja tuntuu, ettei vatsa oikein toimi kunnolla (ummettaa), ja siitä johtuen välillä vähän on maha kipeä ja huono olo. 🤢 Väsymystä on toisinaan, toisaalta toisena hetkenä jaksaa hyvin. Nälkä tosin on edelleen ihan yhtä kova koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Pari kertaa olen pesun tai vessakäynnin yhteydessä huomannut, että valkovuoto on ollut ihan aavistuksen rusehtavaksi värjäytynyttä, mutta mitään vuotoa sen paremmin ei ole ollut, eikä mitään vatsakipuja tai kramppeja ole tähän liittyen ollut. Joten oletan, että ainakaan tässä vaiheessa ei ole mitään hätää. Täytyy seurailla, jos lähtee vuotoa tulemaan enemmän, mutta ainakin toistaiseksi mitään ei ole ollut. 🤞

Väkisinkin silti miettii välillä, että onko kaikki hyvin, kun on olo niin paljon tasaantunut siitä alun olotilasta, jolloin oli päivittäin pahoinvointia ja etovaa oloa, mutta kyllä neuvolastakin rauhoittelivat, että tämäkin on aivan normaalia. Ei aina ole kamalia oireita, ja ne ehtii vielä palata moneen kertaan, jo niikseen tulee 😄
 
Tän viikonlopun aikana yleinen kuvottava/etova olo on eskaloitunut siihen pisteeseen, että tulee yökkäysrefleksi, jos ehtii tulla vähänkään nälkä. Eilen tein virheen ja lähdin viemään koiraa aamulenkille ennen syömistä ja esim. vaatteiden hipaisu ja pieni tuulenvire kaulalle pisti yökkäilemään... :Face Without Mouth: Tänään aamulla (eilisestä viisastuneena) pyysin kumppania tuomaan oliiveja sänkyyn, että pääsin ylös yökkäilemättä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Onneksi ruoka maistuu edelleen ja auttaa oloon melkeinpä välittömästi eikä yökkäilystä huolimatta ole tällä hetkellä muuten oksettava olo. Pitää vaan olla koko ajan jotain (mieluiten suolaista) naposteltavaa käden ulottuvilla. Saa nähdä kuinka paljon tää tästä vielä pahenee, nyt on menossa vasta 6+6.
 
Tän viikonlopun aikana yleinen kuvottava/etova olo on eskaloitunut siihen pisteeseen, että tulee yökkäysrefleksi, jos ehtii tulla vähänkään nälkä. Eilen tein virheen ja lähdin viemään koiraa aamulenkille ennen syömistä ja esim. vaatteiden hipaisu ja pieni tuulenvire kaulalle pisti yökkäilemään... :Face Without Mouth: Tänään aamulla (eilisestä viisastuneena) pyysin kumppania tuomaan oliiveja sänkyyn, että pääsin ylös yökkäilemättä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Onneksi ruoka maistuu edelleen ja auttaa oloon melkeinpä välittömästi eikä yökkäilystä huolimatta ole tällä hetkellä muuten oksettava olo. Pitää vaan olla koko ajan jotain (mieluiten suolaista) naposteltavaa käden ulottuvilla. Saa nähdä kuinka paljon tää tästä vielä pahenee, nyt on menossa vasta 6+6.
Mun etova olo oli jo viittä vaille oksennus tänään 😂 kyökin jo pöntöllä mut onneksi se sit jäi siihen. Luulen että syömisten väliin jäi liian pitkä tauko, toivottavasti se ei tästä eskaloidu varsinkaan töissä
 
Oireet on muuttaneet muotoaan täällä. Mitään ei jaksaisi tehdä, väsyttää vaikka nukkuisi kuinka pitkät yöunet. Päivisin voisi nukahtaa pystyyn. Hb katottiin 23 päivä ja silloin vielä 120, saas nähdä tippuuko rajusti niinkuin aikaisemmissa odotuksissa. Nyt 8 viikolla on alkanu enemmän tuntumaan myös alavatsalla vihlasut ja "venymisen" tunne. Ei tee mieli syödä mitään mutta helpoiten menee alas kaikki raikkaat hedelmät.
 
Oireet on muuttaneet muotoaan täällä. Mitään ei jaksaisi tehdä, väsyttää vaikka nukkuisi kuinka pitkät yöunet. Päivisin voisi nukahtaa pystyyn. Hb katottiin 23 päivä ja silloin vielä 120, saas nähdä tippuuko rajusti niinkuin aikaisemmissa odotuksissa. Nyt 8 viikolla on alkanu enemmän tuntumaan myös alavatsalla vihlasut ja "venymisen" tunne. Ei tee mieli syödä mitään mutta helpoiten menee alas kaikki raikkaat hedelmät.
Mulla myös nyt 8viikkolla ollut tuntemuksia alavatsalla vihlaisuja ja muita ja kans tuota et nälkä on kova mut mitään ei oikeen tekis mieli syödä paitsi jtn herkkuja tms 🫣
 
Nyt on kyllä oireet taas pahentuneet 🤢 Muutaman viimeisen päivän ajan ollut ihan järkyttävät vatsaoireet, välillä ummettaa, toisaalta seuraavassa hetkessä maha ihan sekaisin. Vatsa tosi kipeä ja sitä myöten tosi huono olo. Menee vähän aaltoillen, hetkittäin ihan hyvä olo, sitten hetken päästä ei pysty tekemään mitään. Omasta mielestä kuitenkin selkeästi suolistoperäistä kipua, mutta silti tulee aina väliin mieleen, että onko kaikki hyvin 🙄 Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole onneksi ollut, mutta mistä sitä koskaan tietää...
 
Mulla ihan samat oireet; hetki sitten ei maha toiminut ollenkaan, se oli kamalaa.nyt ollut pari päivää ihan sekaisin ja koko ajan saa hypätä vessassa, mäkin ensin luulin että kohtu kipuilee,mutta kyllä se on suolisto..
Mulla onneksi vuoto loppui sunnuntaina, laskeskelin että ois ollut menkat noihin aikoihin,voisko olla olla että mulla tuli sitten ns.valemenkat..
Päänsärkyä ja alakuloista mieltä tällä viikolla havaittavissa, selkeästi oireet voimistuu..joka sinänsä ihan hyvä juttukin 🙂
Mies on yhtäkkiä muuttunut tosi huolehtivaiseksi ja silitteli nukkumaan mennessä mun mahaakin, en ois uskonut hänestä tätä,ainakaan näin alussa🥰 mun exä ei koskaan silitellyt mun mahaa eikä hirveästi kysellyt olosta. Melkein joka päivä tulee nyt mieheltä viesti miten voin tänään 😍
 
Väsyttää, nännit on arat, mielialan vaihtelua on jonkin verran 😅 hampaita harjatessa sisäpuolelta oksennusrefleksi on todella herkkä (tämä myös esikoisen kohdalla), ja kyllä kehossa tuntuu muutenkin että jotain muutoksia on tapahtumassa.
 
Mulla alkoi pahoinvointi lähes saman tien plussasta. Nyt vasta 5+0, mutta koko ajan on hirveä nälkä ja heikottaa! Olen joutunut jo parina yönäkin heräämään 3-5 välillä syömään jotain pientä. Aamuisin ei pysty syömään enää ruisleipää, kun tuntuu kuin yrittäisi järsiä kengänpohjaa...

Mies sanoo, että oon öisin kuulemma kuuma 😅 Välillä paleltaa, välillä hiottaa.
 
Ihan hirvee ilta oli eilen. Mulla joka raskaudessa ollut levottomat jalat ja eilen ne oli taas todella pahana. Piti heilutella jalkoja koko ajan 🥲
 
Takaisin
Top