Harvoin sitÀ on huonosta olosta iloinen nyt se kummasti rauhoittaa mieltÀMinulla on kans tiputtelua. Nyt vissiin pikku hiljaa alkaa etovaa oloa tulla ja meinaa kuvottaa juhlan paikka siis ettÀ jotain oiretta tulee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Harvoin sitÀ on huonosta olosta iloinen nyt se kummasti rauhoittaa mieltÀMinulla on kans tiputtelua. Nyt vissiin pikku hiljaa alkaa etovaa oloa tulla ja meinaa kuvottaa juhlan paikka siis ettÀ jotain oiretta tulee
HyvÀ kuulla tÀllainenkin kokemus!Moi Madeleine ja Mimahei, mullakin hÀvisi totaalisesti raskausoireet noin viikko sitten; tisseistÀ hÀvisi turvotus ja tuntemukset, paha olo ja vÀsymys vÀistyi. NeljÀntenÀ oireettomana pÀivÀnÀ olin jo lÀhes varma keskeytyneestÀ keskenmenosta (jonka olen kokenut aikaisemminkin), mutta seuraavana pÀivÀnÀ etova olo palasi vahvempana kuin aikaisemmin ja rinnatkin parissa pÀivÀssÀ turposivat taas. VÀsymys ei palannut, rinnatkaan eivÀt enÀÀ yhtÀ pinkeÀt kuin aikaisemmin, mutta tuo pahoinvointi sai minut taas uskomaan siihen, ettÀ kaikki on varmaan ihan hyvin. VielÀ pari viikkoa nt-ultraan, nyt viikkoja 9+4.
Silloin kun olin huolissani sain paljon tsemppaavia kommentteja siitÀ, ettÀ oireet saattavat aaltoilla paljonkin ja myös pikkuhiljaa vÀhetÀ kun ensimmÀinen kolmannes lÀhestyy loppuaan.
Toivottavasti teillÀkin vain oireet muuttavat muotoaan ja sikiöllÀ kaikki on hyvin
TÀÀ oli helpottavaa lukea tosiaan, olin pÀivÀllÀ jo ihan romahtamispisteessÀMoi Madeleine ja Mimahei, mullakin hÀvisi totaalisesti raskausoireet noin viikko sitten; tisseistÀ hÀvisi turvotus ja tuntemukset, paha olo ja vÀsymys vÀistyi. NeljÀntenÀ oireettomana pÀivÀnÀ olin jo lÀhes varma keskeytyneestÀ keskenmenosta (jonka olen kokenut aikaisemminkin), mutta seuraavana pÀivÀnÀ etova olo palasi vahvempana kuin aikaisemmin ja rinnatkin parissa pÀivÀssÀ turposivat taas. VÀsymys ei palannut, rinnatkaan eivÀt enÀÀ yhtÀ pinkeÀt kuin aikaisemmin, mutta tuo pahoinvointi sai minut taas uskomaan siihen, ettÀ kaikki on varmaan ihan hyvin. VielÀ pari viikkoa nt-ultraan, nyt viikkoja 9+4.
Silloin kun olin huolissani sain paljon tsemppaavia kommentteja siitÀ, ettÀ oireet saattavat aaltoilla paljonkin ja myös pikkuhiljaa vÀhetÀ kun ensimmÀinen kolmannes lÀhestyy loppuaan.
Toivottavasti teillÀkin vain oireet muuttavat muotoaan ja sikiöllÀ kaikki on hyvin
Munkin leposyke on nykyÀÀn 90 paikkeillaOnko muilla turvotusta? Mulla ihan jÀrkyttÀvÀ turvotus ja heti aamupalan jÀlkeen miten voisi helpottaa.. maha on kuin pallo ja tukala olo. Myös sydÀn alkanut sykkimÀÀn isommin mikÀ myös vÀhÀn hÀiritsee
Mulla alkoi ihan jÀÀtÀvÀ turvotus melkeinpÀ heti plussasta ja tuntuu, ettÀ pahenee vaan pÀivÀ pÀivÀltÀ. Turvotus alkaa mullakin oikeestaan heti aamupalan jÀlkeen, on tosi tukala olo ja vatsa on super pinkeÀ ja kuumempi ku muu vartalo Kaikki housut kiristÀÀ, ellei avaa tyyliin 2-3 nappia Onneksi nyt voi vaihtaa farkut kesÀmekkoihin, niin vÀhÀn ehkÀ helpottaa. Liikunta on auttanu mua myös.Onko muilla turvotusta? Mulla ihan jÀrkyttÀvÀ turvotus ja heti aamupalan jÀlkeen miten voisi helpottaa.. maha on kuin pallo ja tukala olo. Myös sydÀn alkanut sykkimÀÀn isommin mikÀ myös vÀhÀn hÀiritsee
TÀÀllÀkin turvotusta, ihan sama mitÀ syö vai syökö edes niin koko ajan turvottaa ja lisÀksi tullut ummetusta joka ei yhtÀÀn auta asiaaOnko muilla turvotusta? Mulla ihan jÀrkyttÀvÀ turvotus ja heti aamupalan jÀlkeen miten voisi helpottaa.. maha on kuin pallo ja tukala olo. Myös sydÀn alkanut sykkimÀÀn isommin mikÀ myös vÀhÀn hÀiritsee
Mulla oli raskauden ensimmĂ€iset 9 viikkoa ihan poikkeuksellisen rauhallinen ja levollinen olo, ja ehdin jo ajatella, ettĂ€ vau raskaus tekee musta tosi tasapainoisen zen-ihmisen Mutta taisin iloita liian aikaisin, koska viime aikoina munkin mielialat on alkaneet heitellĂ€. Toistaiseksi tilanne ei oo vielĂ€ kovin paha, mutta vĂ€hĂ€n jĂ€nskĂ€ttÀÀ miten tÀÀ tĂ€stĂ€ etenee. Oon jo etukĂ€teen varoittanut puolisoa ja jos huomaan esim. kiukun nousevan ilman mitÀÀn kunnon syytĂ€, niin yritĂ€n muistuttaa itselleni, ettĂ€ tÀÀ johtuu nyt hormoneista eikĂ€ tÀÀ olo kestĂ€ ikuisesti, niin se ehkĂ€ vĂ€hĂ€n helpottaa. TÀÀ ei mullakaan tietenkÀÀn aina onnistu siinĂ€ hetkessĂ€ kun Ă€rsytys on huipussaan, mutta joskus se toimiiâŠĂrsyttĂ€vÀÀ kun nyt on iskenyt kiukkuisuus ja itkuisuus. TöissĂ€kin Ă€rsytti niin paljon olla. YritĂ€n kaikesta kiukusta huolimatta olla ystĂ€vĂ€llinen ja kiva kaikille, mutta varmaan kamelin selkĂ€ katkeaa, jos tulee jotain konfliktia. En halua olla hormooni hirviö