Huh, helpottavaa, ettÀ muitakin oireettomia!
Veikkaanpa, ettĂ€ tĂ€tĂ€ oireettomuutta voi tulla vielĂ€ ikĂ€vĂ€. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TÀÀllÀ kans suunnitelmissa olis viikonloppuna tehÀ viel yks digi jos vaikka nÀyttÀisi sen 3+. Vaikkakaan eipÀ se muuta kerro kun hcg nousun mutta ilo se pienikin iloTÀnÀÀn 4+4. Ei minkÀÀn valtakunnan raskausoireita. Ei ees vÀsytÀ, vaikka yleensÀ tÀhÀn aikaan vuodesta koivun siitepölykausi saa aikaan aivan narkoleptisen olon.
Pakko tehdÀ viikonloppuna clearblue viikkotesti, jos nÀkis siitÀ, ettÀ eteneekö vai taantuuko tÀÀ homma vai mitÀ.
EDITED | Ei ku hei, onhan mulla sentÀÀn pari datapistettÀ oireista: Ouran lÀmpötilat ja leposykkeet koholla.PienestÀ sitÀ ihminen ilonsa löytÀÀ.
![]()
Mietin kannattaako tuota viikkonÀytöllistÀ testiÀ tehdÀ tavallaan varmistaakseen asian? Tein silloin kun menkat jÀi pois nÀytti 2-3 eli jos nyt nÀyttÀisi 3+ niin voiko luottaa ettÀ homma etenee vai onko nÀihin luottamista? Kannattaako ns varmistaa vai odottaa vain varhaisultraanTÀÀllÀ kans suunnitelmissa olis viikonloppuna tehÀ viel yks digi jos vaikka nÀyttÀisi sen 3+. Vaikkakaan eipÀ se muuta kerro kun hcg nousun mutta ilo se pienikin ilo![]()
Samoja pohdintoja kyllÀ tÀÀllÀkin.Mietin kannattaako tuota viikkonÀytöllistÀ testiÀ tehdÀ tavallaan varmistaakseen asian? Tein silloin kun menkat jÀi pois nÀytti 2-3 eli jos nyt nÀyttÀisi 3+ niin voiko luottaa ettÀ homma etenee vai onko nÀihin luottamista? Kannattaako ns varmistaa vai odottaa vain varhaisultraan![]()
EipÀ mikÀÀn testi anna varmuutta siitÀ ettÀ kaikki olisi ok. LÀhinnÀ viikkotesti nÀyttÀÀ sen ettÀ arvot kohoaa. Oon myös kuullut ettÀ monella tuo viikkotesti laahaa vÀhÀn jÀljessÀ eli ei ole tullut esim tuota 3+ "ajallaan" mutta silti kaikki mennyt hyvin. Noi arvot ja niiden nousu on niin yksilöllisiÀ. Ite oon saanu nyt tÀn raskauden aikana 1-2, 2-3 ja nyt loppuviikosta aattelin tehdÀ tuon yhden vielÀ mikÀ kaapissa odottaa.Mietin kannattaako tuota viikkonÀytöllistÀ testiÀ tehdÀ tavallaan varmistaakseen asian? Tein silloin kun menkat jÀi pois nÀytti 2-3 eli jos nyt nÀyttÀisi 3+ niin voiko luottaa ettÀ homma etenee vai onko nÀihin luottamista? Kannattaako ns varmistaa vai odottaa vain varhaisultraan![]()
Samoja ajatuksia tÀÀllÀ. Varautunut pahimaan ja jos huonoja uutisia on tulossa niin haluaisin tietÀÀ sen mahd pian jotta en tÀÀllÀ kuplassa ns "turhaa" elÀ. Fakta vaan on se ettÀ ei auta kun antaa ajan kulua ja toivoa parasta. Ite koitan tÀyttÀÀ arjessa jokasen hetken niin ettei jÀisi aikaa stressata mutta helpommin sanottu kuin tehty. Kokoajan sitÀ on pelko perseessÀ miten tÀssÀ kÀy vaikka konkreettisesti ei ole ilmennytkÀÀn vielÀ mitÀÀn merkkiÀ miksi huolissaan erityisesti pitÀisi olla.Samoja pohdintoja kyllÀ tÀÀllÀkin.Mulla oli viime perjantaina testissÀ 2-3 viikkoa.
Tavallaan sitÀ pelkÀÀ huonoja uutisia ja haluaisi vÀltellÀ niitÀ, ja sit toisaalta haluais huonot uutiset asap, jos niitÀ on tullakseen. Ja vaikka kuinka testit lupais hyvÀÀ ja varhaisultra, niin ei sekÀÀn ole tae kuin vain siihen yhteen hetkeen.
On tÀÀ kyllÀ niin erilainen tilanne, kuin mitÀ yleensÀ elÀmÀssÀ on, kun ei pysty itse tÀtÀ yhtÀÀn kontrolloimaan. Haluisin vÀlttÀÀ sitÀ, et olis ihan testikoukussa, mut kyl tÀÀ epÀtietoisuuskin tuntuu vaan tosi piinaavalta.![]()
Mulla oli kuopuksesta levottomat jalat ja se kesti koko raskauden.. nyt on alkanu sama. Ihan todella inhottava tunne eikÀ tuu nukkumisesta mitÀÀn. Oon kyllÀ kaikki niksit kokeillu eikÀ muusta oikeen oo apua ollu ku kÀvelystÀ ympÀri kÀmppÀÀ, koitaha siinÀ si nukkuaPientÀ hengÀstymistÀ alkanut olla ilmassa ja Àlytön vatsan turvotus.. Mulla on ollut levottomat jalat jossain raskaudessa muistelen! En kyllÀ muista mitÀÀn varsinaista kikkaa, olisikohan jotain viileÀÀ kokeillut jalkapohjiin, huuhdellut kylmÀllÀ vedellÀ ja nukkunut kylmÀkallen kanssa?en tiedÀ onko noista oikeasti mitÀÀn apua
Helpottavaa kuulla, ettÀ muillakin on hengÀstymistÀ! Oon ihmetellyt sitÀ itse viime pÀivinÀ. Tuntuu myös, ettÀ aamupÀivisin on lihaksista, varsinkin jaloista, kaikki voimat pois.PientÀ hengÀstymistÀ alkanut olla ilmassa ja Àlytön vatsan turvotus.. Mulla on ollut levottomat jalat jossain raskaudessa muistelen! En kyllÀ muista mitÀÀn varsinaista kikkaa, olisikohan jotain viileÀÀ kokeillut jalkapohjiin, huuhdellut kylmÀllÀ vedellÀ ja nukkunut kylmÀkallen kanssa?en tiedÀ onko noista oikeasti mitÀÀn apua
TÀÀllÀ kans pÀÀnsÀrky riesana. Tulee ja menee. Kokeile kallonpohja hierontaa, mulla ainaki autto.Mulla on nyt ollut pÀÀnsÀrkyÀ useampana pÀivÀnÀ, sellaista pientÀ mutta ÀrsyttÀvÀÀ. Onko muilla ollut pÀÀnsÀrkyÀ?