Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on myös tasaiseen paineen tunnetta ja sellaisia outoja tuntemuksia. Kipuja ne ei ole mutta jotain mikä tuntuu vähän ilkeältäOnko muilla epämiellyttäviä tuntemuksia? Mulla nyt ihan alhaalla tuntuu epämiellyttävältä ja vähän kuin paineen tunnetta aina välillä. Nyt sain neuvolasta ohjeen levätä pari päivää ja katsoa helpottaako se. Lauantaina onneksi rakenneultra niin pääsee näkee onko pienellä kaikki hyvin
Hyvä kuulla et muillakin vähän samanlaisia tuntemuksia!Mulla on myös tasaiseen paineen tunnetta ja sellaisia outoja tuntemuksia. Kipuja ne ei ole mutta jotain mikä tuntuu vähän ilkeältä
Joo, heti kun maha tuli esiin, alkoi tulla kaikenlaisia epämiellyttäviä tuntemuksia kohtuun/rakoon/alapäähän. Välillä kävellessä esim. tuntuu painetta tosi spesifisti välilihan alueella… Oon saanut näihin aika paljon apua vaihtamalla työtuolin jumppapalloon, tekemällä tunnollisesti lantionpohjatreenejä ja vahvistamalla tukilihaksia. Mä luulen, että ainakin itsellä nää paineen tunteet sun muut johtuu siitä, että selkä on mahan ulostulon myötä alkanu mennä notkolle ja kasvava kohtu painaa kaikkia muita rakenteita tuolla alapäässä.Onko muilla epämiellyttäviä tuntemuksia? Mulla nyt ihan alhaalla tuntuu epämiellyttävältä ja vähän kuin paineen tunnetta aina välillä. Nyt sain neuvolasta ohjeen levätä pari päivää ja katsoa helpottaako se. Lauantaina onneksi rakenneultra niin pääsee näkee onko pienellä kaikki hyvin
Joo on! Olin eilen kauhuissani ku söin yhen perunan ja kolme nakkia, ja tuli muka kauhee ähky vaikka oon normaalisti suursyömäriOnko muilla tälläistä oiretta? Kun syöt niin iskee kauhee turvotus ja täysi olo/ ähky, ei tarvii kuin aamupuuro ja leipä syödä niin jäätävä ähky jo päällä. Onkohan ihan normaalia? Nyt rv24, voiko kohtu jo painaa suolistoa/vatsaa?
Mulla alkoi kanssa tää pari yötä sitten!Uusin oire on tosi kurja: Öisin tulee helposti suonenvetoja pohkeisiin
On! EI tarvi syödä juuri mitään, kun on maha mukamas ihan täynnä ja tosi tukala olo, kun mahaa kiristää ja tuntuu että meinaa haljeta Lisäksi närästää vähän koko ajan, yleensä aina ruuan päälle, ihan sama mitä syö... Aikaisemmin närästystä ollut ehkä ihan muutaman kerran koko elämän aikana, niin onhan tää vähän raskastaOnko muilla tälläistä oiretta? Kun syöt niin iskee kauhee turvotus ja täysi olo/ ähky, ei tarvii kuin aamupuuro ja leipä syödä niin jäätävä ähky jo päällä. Onkohan ihan normaalia? Nyt rv24, voiko kohtu jo painaa suolistoa/vatsaa?
Mulla tää sama ja mä oon ihmetellyt et miten voi muka nyt jo tuntua tääMulla on välillä ollut paineen tunnetta ihan alapäässä, sama tunne kuin kävelin synnytysosastolle esikoisen kanssa mutta paljon lievempi ihan niin kuin sieltä olisi tulossa vauva jo on kyllä aika inhottava tunne kun ei oikein tiedä mistä on kyse mutta jonakin päivinä en tunne sellaista lainkaan ja muutama päivä ollut todella raskas sen takia. Ollaan lähdössä reissuun to-ma ja on tarkoitus kävellä aika paljon, toivottavasti tätä paineen tunnetta ei ole silloin