Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä tuli hieman veristä vuotoa vessakäynnin yhteydessä tänään😔 vähän huolestuttaa vaikka ei vielä paljoa tullut. Esikoisen raskaudessa tuli myös vko 6,ja sillon oli kaksi ruskuaispussia kohdussa ja toinen tyhjä,ilmeisesti siitä johtui.. Oireet on kuitenkin edelleen voimakkaat eikä juurikaan alavatsakipuja, hieman paineentunnetta vain. Ehkä vai odotettava sitä ens vkon ultraa..
 
Täällä tuli hieman veristä vuotoa vessakäynnin yhteydessä tänään😔 vähän huolestuttaa vaikka ei vielä paljoa tullut. Esikoisen raskaudessa tuli myös vko 6,ja sillon oli kaksi ruskuaispussia kohdussa ja toinen tyhjä,ilmeisesti siitä johtui.. Oireet on kuitenkin edelleen voimakkaat eikä juurikaan alavatsakipuja, hieman paineentunnetta vain. Ehkä vai odotettava sitä ens vkon ultraa..
Voi :sad001 Täällä peukut pystyssä, että kaikki olisi kuitenkin ihan hyvin ❤️
 
Mulla nyt pari päivää ollu lähes oireetonta, heti alkaa epäilemään tilannetta😣 tasan viikon päästä ultra silloin pitäisi olla 8+2, on tää jännittävää aikaa 😬
 
Rinnat kipeät, välillä alavatsalla pientä jomotusta, pissattaa koko ajan (yölläkin herään siihen, normaalisti en🙄) ummetus, paleltaa ja nälättää koko ajan, hermot menee supernopeasti kaikkeen 😅 Ja hirveä väsymys. Ainiin ja joku ihme aivosumu 🧐
 
Mulla nyt pari päivää ollu lähes oireetonta, heti alkaa epäilemään tilannetta😣 tasan viikon päästä ultra silloin pitäisi olla 8+2, on tää jännittävää aikaa 😬

Täällä tuli hieman veristä vuotoa vessakäynnin yhteydessä tänään😔 vähän huolestuttaa vaikka ei vielä paljoa tullut. Esikoisen raskaudessa tuli myös vko 6,ja sillon oli kaksi ruskuaispussia kohdussa ja toinen tyhjä,ilmeisesti siitä johtui.. Oireet on kuitenkin edelleen voimakkaat eikä juurikaan alavatsakipuja, hieman paineentunnetta vain. Ehkä vai odotettava sitä ens vkon ultraa..
Toivottavasti molemmilla kaikki hyvin! ❤️
 
Mulla oireet on järkky kylmyys (mua paleltaa aivan hirveesti), rinnat arat, huimaus ja nyt on alkanut olee nälkäkin vaikka mikään ei maistuis. Levottomat jalat tulleet taas iltasin tutuiksi.
 
Mulla tänään 4+0, plussasin eilen illalla 😭❤️
Viime viikon lopulla mulla oli usein huimausta kun nousin ylös mutta meni sitten ohi. Muuten oli tosi rauhallinen olo ja ei hirveesti mikään ärsyttänyt (täysin normaalista poikkeavaa 🤣). Jotain pieniä tuntemuksia kohdussa mutta oletin niiden olevan vaan niitä perinteisiä oloja ennen menkkoja.

Tänään on ollut hieman huono olo jos viime syömisestä on liikaa aikaa, kohdussa tuntuu nipistelyä aika usein ja huomaan haistavani niinku vainukoira 😇
 
Mulla oireet on järkky kylmyys (mua paleltaa aivan hirveesti), rinnat arat, huimaus ja nyt on alkanut olee nälkäkin vaikka mikään ei maistuis. Levottomat jalat tulleet taas iltasin tutuiksi.
Mullakin oireena kylmyys, koko ajan palelee. toistaiseksi muita oireita ei oo näkynyt mutta ehtiihän ne tulla, nyt vasta 4+2😊
 
Mulla tuli heti pari päivää ovulaation jälkeen nännit todella kosketusaraksi, mitä ei yleensä tapahdu, sekä myös ihan yöstä (kirjaimellisesti) alkoi migreeni. Yleensä migreeniä ollut menkkojen alkaessa, tosin sitäkin nykyisin enää harvemmin pillereiden lopetuksen jälkeen. Muutama päivä sen jälkeen heräsin aamuyöstä ihan järkkyyn pahoinvointiin ja aamulla oli muutaman tunnin menkkamaista kipuilua alavatsalla. Tämän jälkeen oli varmaan viikon pahoinvointia oikeastaan ympäri vuorokauden vaihtelevasti, ja nyt pahoinvointi tuntuu hieman jo laantuneen, joskin sitä on edelleen päivittäin etenkin jos ei ole syönyt kunnolla. Huimausta oli jossain välissä, ja erikoisia tuntemuksia alavatsalla, mutta aika vähällä olen päässyt ainakin tähän saakka :Smiling Face With Smiling Eyes: Nyt ihan viime päivinä on tosin rinnat kipeytyneet tosi aroiksi... :Grimacing Face:

Tuo on muuten jännä, mullakin oli, ennen kun tein raskaustestiä, jotenkin tosi rauhallinen ja seesteinen olo, PMS-oireista ei tietoakaan ainakaan siinä määrin mitä yleensä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt siis menossa rv. 4+3.
 
Niin ja se pitää vielä lisätä, että kauhea nälkä on koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Aikaisemmin mulle luontainen ruokarytmi on ollut pätkäpaaston tyylinen, olen tahattomasti syönyt melko pitkillä ruokailuväleillä ja vain 2-3krt vuorokaudessa. Nyt täytyy syödä 4-5krt vuorokaudessa, ja PALJON :tears:
 
Niin ja se pitää vielä lisätä, että kauhea nälkä on koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Aikaisemmin mulle luontainen ruokarytmi on ollut pätkäpaaston tyylinen, olen tahattomasti syönyt melko pitkillä ruokailuväleillä ja vain 2-3krt vuorokaudessa. Nyt täytyy syödä 4-5krt vuorokaudessa, ja PALJON :tears:
Sama täällä, ihan karmea nälkä koko ajan 😂 Aiemmin välillä vetäny helposti 8h työpäivän syömättä, nyt pitää syödä kolme kertaa ja silti on nälkä syömisten välissä ja kotiin kun pääsee ni aivan järkky nälkä jo 😅
 
Täällä ilmeisesti 6+4 nyt ja pahoinvointi mennyt hieman pahemmaksi,vielä ei ole oksu tullut mutta lähellä monta kertaa ja _todella_ huono olo heti kun maha kurnii ekan kerran. Rinnat varsinkin illalla,nukkuessa kipeät,ehkä pitäs jotku liivit olla yölläkin. Päivällä pärjää hyvin kun ne on tiiviissä paketissa 😅
Huomenna selviää kasvaako masussa ketään, ainakin oireita ois.
 
Täällä ilmeisesti 6+4 nyt ja pahoinvointi mennyt hieman pahemmaksi,vielä ei ole oksu tullut mutta lähellä monta kertaa ja _todella_ huono olo heti kun maha kurnii ekan kerran. Rinnat varsinkin illalla,nukkuessa kipeät,ehkä pitäs jotku liivit olla yölläkin. Päivällä pärjää hyvin kun ne on tiiviissä paketissa 😅
Huomenna selviää kasvaako masussa ketään, ainakin oireita ois.
Super paljon peukkuja että tulee hyviä uutisia 😍
 
Täällä tuli aamulla ekaa kertaa kahvista huono olo😅 saapa nähdä montako päivää pystyy enää kahvia juomaan, ainakin aiempien raskauksien aikana on suht alussa jäänyt kahvin juonti pois
 
Närästys alkoi jo pp5 älytön polte ruokatorvessa. Alavatsaa juilii aika ikävästi.
 
Täällä ilmeisesti 6+4 nyt ja pahoinvointi mennyt hieman pahemmaksi,vielä ei ole oksu tullut mutta lähellä monta kertaa ja _todella_ huono olo heti kun maha kurnii ekan kerran. Rinnat varsinkin illalla,nukkuessa kipeät,ehkä pitäs jotku liivit olla yölläkin. Päivällä pärjää hyvin kun ne on tiiviissä paketissa 😅
Huomenna selviää kasvaako masussa ketään, ainakin oireita ois.
Mäkin oon miettinyt, että pitäiskö hommata jotkut "uniliivit", kun rinnat on ihan mega kipeet just öisin "vapaana" ollessaan :tears: Tuntuu myös, että päivä päivältä kuvotusta on useammin, varsinkin aamupäivällä ja alkuillasta ennen syömistä. Onneksi se menee ainakin toistaiseksi aika nopeasti ohi ja on muutenkin vielä siedettävällä tasolla, kun ei ole vielä edes mitään ruokaällötyksiä vaan oikeastaan päinvastoin tekee vaan mieli syödä ihan kaikkea koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Tsemppiä sulle ultraan, toivon että kaikki on just niin kuin pitääkin! :red-heart:
 
Täällä tuli aamulla ekaa kertaa kahvista huono olo😅 saapa nähdä montako päivää pystyy enää kahvia juomaan, ainakin aiempien raskauksien aikana on suht alussa jäänyt kahvin juonti pois
Mä yritin jättää kahvin pois kun ei oikein maistu,mutta sitten ei maha toiminut kolmeen päivään 🫣 totesin että parempi juoda se yks kuppi aamulla jos pystyy niin maha paljon parempi 😄
 
Sama täällä, ihan karmea nälkä koko ajan 😂 Aiemmin välillä vetäny helposti 8h työpäivän syömättä, nyt pitää syödä kolme kertaa ja silti on nälkä syömisten välissä ja kotiin kun pääsee ni aivan järkky nälkä jo 😅
Minäkin liityn tähän nälkäisten joukkoon, mitä tämä jatkuva mussuttaminen on! 😅 liekö itsellä edes oikeasti nälkää, tulee vain jännä olo vatsaan! tän lisäksi ihan kauhea siitepölyallergia, mihin en ollut varautunut!
 
Takaisin
Top