Millaisia raskausoireita sinulla on?

Esikoisen kanssa aamupahoinvointi oli vakio. Nyt on tullut vaan joitain kertoja halailtua pyttyä. Tää väsymys on niin raakaa. Vaikka nukun 10h yöunet, herään väsyneenä. Pinna on kireellä on ällö-olo on koko ajan. Loppuispa, ei yhtään kiinnosta tai jaksais tätä oloa.
 
Päällimmäiset oireet on jatkuva kuvotus ja iltapäivällä iskevä VÄSY. Kavereiden kanssa kahvittelut on ollut pakko perua, kun en kahvin hajua siedä ollenkaan (aiemmin yksi suosikkituoksuistani). Valtavasti tsemppiä kaikille oireisiin!
 
Olen uusi täällä, moi kaikki

Mulla oli rv 4 etovaa oloa, nyt ei ole ollut muutamaan päivään, paitsi tänään taas alkoi (5+1). En ole oksentanut eikä kovaa pahoinvointia, mutta ei oikein maistu ruoka eikä tee mieli syödä..

Itkuinen olen ollut silloin tällöin, tänään oli jopa masentunut olo, niin väsynyt. Väsymys siis nyt vasta tullut.

Rinnat +nännit jonkin verran kipeät, mut ei kauhean.

Niin, ja kohtukipua on ollut pitkin matkaa. Suloinen kipu minusta:)
 
Jo ennen plussaa rinnat olivat kipeät, ja se kipu on pysynyt samanlaisena koko ajan. Nyt on 6+1.

Pahoinvointi on ollut lievää ja aaltoilevaa, enkä ole oksentanut kertaakaan. Hampaiden pesu kuitenkin saa kakomaan, ja mikään lämmin ruoka ei maistu. Ja vaikka aluksi ruoka maistuisikin, niin stoppi saattaa tulla ihan yllättäen, eikä sen jälkeen pysty syömään murustakaan.

Oon myös ollu tosi itkuinen. Muutenkin itken herkästi, mutta nyt jopa useita kertoja päivässä ja ihan pienille asioille :Face With Tears Of Joy:

Jännittää tosi paljon ensi viikon varhaisultra, kun tuntuu, että oireet on niin vähäiset :Grimacing Face: Varmaan pitäisi vaan olla iloinen, ettei ole pahempi olo.
 
Ei ole ollut mitään merkittävämpää oiretta, kuin rinnat ovat arat. Ei väsymystä,ei pahoinvointia...Oireettomuus ihmetyttää suuresti. No, ehtiihän niitä oireita vielä tulemaan jos on tullakseen.
 
Mulla oireet tulee ja menee, ja nyt on taas ollut pari oireetonta päivää. Esikoista odottaessa olin aina ihan hermona oireettomista päivistä, mutta nyt osaan ehkä suhtautua niihin vähän rennommin. Esikoisesta tuli myös pientä veristä vuotoa neljän päivän ajan joskus 5+ tai 6+ tietämillä. Yritän nyt tsempata itseäni, etten säikähdä jos kohta taas tulee sama homma.


Hei mulla tuli kans nyt 5+1 - 5+4 pientä vuotoa. Todella pientä. Mistähän se voi johtua? Kävin kyl kahvakuulassa just edellisenä päivänä kun alko.. Ja myös oli sänkypuuhia edellisenä päivänä. Vuoto ollu aina aamuisin, super vähän paperiin vaan.
 
Hei mulla tuli kans nyt 5+1 - 5+4 pientä vuotoa. Todella pientä. Mistähän se voi johtua? Kävin kyl kahvakuulassa just edellisenä päivänä kun alko.. Ja myös oli sänkypuuhia edellisenä päivänä. Vuoto ollu aina aamuisin, super vähän paperiin vaan.

Voi olla ilmeisesti ihan vain limakalvoista, ne kun kai jotenkin herkistyy raskauden myötä :smiling-eyes: Ja hyvinkin voi just sänkypuuhat tai treenikin vaikuttaa asiaan.
 
Luulin jo että km kun oli (hyvin niukkaa) veristä vuotoa tosiaan mutta etova olo tullut takaisin pahempana ja väsymys melko kova.. Joten kai vielä jatkuu sittenkin
 
Muokattu viimeksi:
Tällä hetkellä mulla on jatkuva nälkä!!! Kaikki hajut tuntuvat kauhean voimakkailta sekä väsymystäkin on ollut.
 
Taas tänään tuli rusehtavaa vuotoa vähän.. Ekan kerran tasan viikko sitten tuli vähän punaista verta muutaman päivän. En tiedä onko km vai mikä.. Tosi itkuinen olo ollut tänään enkä ole jaksanut mitään..
 
Muokattu viimeksi:
Taas tänään tuli rusehtavaa vuotoa vähän.. Ekan kerran tasan viikko sitten tuli vähän punaista verta muutaman päivän. En tiedä onko km vai mikä.. Tosi itkuinen olo ollut tänään enkä ole jaksanut mitään..
Kannattaisiko sun ottaa yhteyttä neuvolaan, ettei tarvitsisi yksin pohtia asiaa. Ainakin mulle sanoivat neuvolassa, että heti kun joku asia huolestuttaa/ mietityttää kannataisi ottaa aina yhteyttä.
Voimia joka tapauksessa sulle:Two-hearts:
 
Taas tänään tuli rusehtavaa vuotoa vähän.. Ekan kerran tasan viikko sitten tuli vähän punaista verta muutaman päivän. En tiedä onko km vai mikä.. Tosi itkuinen olo ollut tänään enkä ole jaksanut mitään..

Mä kans suosittelen olemaan yhteydessä neuvolaan. Itse pääsin esikoisen kohdalla samassa tilanteessa neuvolalääkärille ultraan.
 
Tässä ehkä oudoin raskausoire, en tiedä onko kellään muulla tätä, mutta siis lämmin vesi vihloo otsaa! :tears: Mulla sauna tekee sen että käy vihlomaan otsaa ja päätä, mutta että lämmin vesikin, on aika häijyn tuntusta! Pojan odotuksessa mulla aina alkoi päätä särkemään saunassa, etten voinut saunoa, nyt tekee näköjään saman, mutta tää vesi on uus juttu! Mistä ihmeestä se voi tulla :tears:
 
Kannattaisiko sun ottaa yhteyttä neuvolaan, ettei tarvitsisi yksin pohtia asiaa. Ainakin mulle sanoivat neuvolassa, että heti kun joku asia huolestuttaa/ mietityttää kannataisi ottaa aina yhteyttä.
Voimia joka tapauksessa sulle:Two-hearts:

Kiitos, soitinkin tänään sinne.. Pieni paikkakunta niin ultraan pääsee kahtena päivänä kuussa....:Grimacing Face: Eli ei ihan heti..
 
Takaisin
Top