Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mulla on oireet kadonneet melkeinpä kokonaan. Pelkään ihan kauheasti ettei kaikki olekaan hyvin... 25. päivä on neuvolalääkäri ja siinä yhteydessä ultra, niin saa jotain vastauksia. :loudlycrying:
 
Mulla on oireet kadonneet melkeinpä kokonaan. Pelkään ihan kauheasti ettei kaikki olekaan hyvin... 25. päivä on neuvolalääkäri ja siinä yhteydessä ultra, niin saa jotain vastauksia. :loudlycrying:
Toivottavasti johtuu vain siitä, että raskaus on jo niin pitkällä, että alkuraskauden oireet alkavat hellittää :smiling-eyes: Onneksi pääset pian tsekkauttamaan tilanteen!
 
Mulla on oireet kadonneet melkeinpä kokonaan. Pelkään ihan kauheasti ettei kaikki olekaan hyvin... 25. päivä on neuvolalääkäri ja siinä yhteydessä ultra, niin saa jotain vastauksia. :loudlycrying:

mulla oli aina muutamia oireettomia päiviä välissä kun sitten taas kaikki oireet palasivat! Toivottavasti siellä kuitenkin kaikki hyvin! :smiling-eyes:
 
Mulla viikko 14 ja vieläkin oksentelen aamulla kun otan pari hörppiä vettä. Ne tulee siis heti ulos. Vielä kun saisi takaisin omaa energiaa ja tää yökkäily loppuis ois bueno!
 
Mullakaan ei ole vielä oireet helpottaneet. Nyt 13+0. Oon kuullut että 16. viikolla alkais usein helpottamaan. Sitä odotellessa :folded:
 
Mulla on nyt erikoisena oireena tissien ja erityisesti nännien jäätävä kutina :tears: Onko tällaista kellään muulla? Kiusallista, kun tekee mieli julkisella paikallakin työntää käsi paidan sisään ja rapsuttaa :No Evil Monkey:
 
Mulla on nyt erikoisena oireena tissien ja erityisesti nännien jäätävä kutina :tears: Onko tällaista kellään muulla? Kiusallista, kun tekee mieli julkisella paikallakin työntää käsi paidan sisään ja rapsuttaa :No Evil Monkey:
Mulla oli viime raskaudessa tuo kutina. Ei ollut kivaa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Nyt on vaan hullun kipeet nännit. Esikoista imetän, ja siitä on tullut yhtä tuskaa, kun sattuu niin järjettömästi.
 
Mulla kutisee iltaisin! Kun suihkuun menee, ottaa paidan ja rinulit pois niin hillitön kutina alkaa. Arh!
 
Helpottaa, että on kohtalotovereita! Toi kipu kuulostaa kyllä aika ikävältä :Grinning Face With Smiling Eyes:
En tiedä mikä tähän kutinaan auttais, nyt tekis mieli täyttää rintsikat jääpaloilla :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Mulla on nyt erikoisena oireena tissien ja erityisesti nännien jäätävä kutina :tears: Onko tällaista kellään muulla? Kiusallista, kun tekee mieli julkisella paikallakin työntää käsi paidan sisään ja rapsuttaa :No Evil Monkey:
joo täällä! Ihan kamalaa, sitte yrittää kupsuttaa paitojen ja liivien päältä, mutta näyttäähän sekin ehkä vähän kummalliselta 😂
 
Tunnistan lievän kutituksen rinnoissa ja tekee mieli raapia.
Mulla on alkanut vasen lantio puutumaan helpommin , kun makoilen sillä puolella ja vasen jalka on levoton kun menen nukkumaan.
Pitää varmaan ottaa lisää magnesiumia, jos helpottaisi. Yksi apu tuohon jalkaan on käyttää sitä kylmässä suihkussa hetken.
 
Tunnistan lievän kutituksen rinnoissa ja tekee mieli raapia.
Mulla on alkanut vasen lantio puutumaan helpommin , kun makoilen sillä puolella ja vasen jalka on levoton kun menen nukkumaan.
Pitää varmaan ottaa lisää magnesiumia, jos helpottaisi. Yksi apu tuohon jalkaan on käyttää sitä kylmässä suihkussa hetken.
mulla on kans tota puutumista mutta oikeella puolella ja molemmat jalat levottomat ja ihan kun tulessa olis kun nukkumaan käy.. aika inhottavaa, ei olekkaan tätä levottomat jalat vaivaa ollut aijemmissa odotuksissa..
 
mulla on kans tota puutumista mutta oikeella puolella ja molemmat jalat levottomat ja ihan kun tulessa olis kun nukkumaan käy.. aika inhottavaa, ei olekkaan tätä levottomat jalat vaivaa ollut aijemmissa odotuksissa..

Oletko testannut auttaisiko aamulla otettu magnesiumlisä? AUttaako sulla lämmin tai kylmähoito jalkoihin silloin ku niitä levotuttaa?
 
Muokattu viimeksi:
Oletko testannut auttaisiko aamulla otettu magnesiumlisä? AUttaako sulla lämmin tai kylmähoito jalkoihin silloin ku niitä levotuttaa?

en oo nyt syönyt tota magnesium lisää, veikkaan että kylmä auttais, vartalo tyyny on auttanut myös hyvin! 👍🏻
 
Tunnistan lievän kutituksen rinnoissa ja tekee mieli raapia.
Mulla on alkanut vasen lantio puutumaan helpommin , kun makoilen sillä puolella ja vasen jalka on levoton kun menen nukkumaan.
Pitää varmaan ottaa lisää magnesiumia, jos helpottaisi. Yksi apu tuohon jalkaan on käyttää sitä kylmässä suihkussa hetken.
Hei... Mulla auttoi levottomiin jalkoihin, öisin suonenvetoihin aamulla otettava diasporal imeskelyrakeet, myydään annospusseissa pahvilaatikossa, myydään esim marketissa. Lisäksi olin jo aiemmin ottanut illalla eri merkkisiä nagnesium-pillereitä, joiden syömistä siis jatkoin noiden lisäksi. Olen syönyt niitä nyt tammikuusta alkaen, ja maaliskuussa oireet loppuivat kokonaan.
Tammikuussa aloin syömään myös d-vitamiinia.
 
en oo nyt syönyt tota magnesium lisää, veikkaan että kylmä auttais, vartalo tyyny on auttanut myös hyvin! 👍🏻
Vartalotyynyn olen päättänyt hankkia. Täytyy vain löytää sopiva. En halua sellaista isoa, ja en styroksilla täytettyä. Verkkokaupasta löytyi sopivan näköinen, mutta sitä ei ole kaupassa hiplattavana, niin pitäisi sokkona ostaa. Se ei huvittaisi.

Hei... Mulla auttoi levottomiin jalkoihin, öisin suonenvetoihin aamulla otettava diasporal imeskelyrakeet, myydään annospusseissa pahvilaatikossa, myydään esim marketissa. Lisäksi olin jo aiemmin ottanut illalla eri merkkisiä nagnesium-pillereitä, joiden syömistä siis jatkoin noiden lisäksi. Olen syönyt niitä nyt tammikuusta alkaen, ja maaliskuussa oireet loppuivat kokonaan.
Tammikuussa aloin syömään myös d-vitamiinia.
Kiitos vinkistä!! :Slightly Smiling Face: Pitää seuraavalla kauppareissulla hakea! Hienoa, että on löytynyt helpotusta!
D-vitamiini onkin ollut käytössä kolmisen vuotta.
 
Takaisin
Top