Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisia raskausoireita sinulla on vai onko (vielä) ollenkaan?

Täältä löytyy artikkelimme alkuraskauden oireista - kuulostaako tutulta?

Täältä voi puolestaan lukea, mitä kaikkea keholle tapahtuu raskausaikana.
 
Vielä ei kauheasti ole oireita, siksi on niin vaikeaa uskoa tän olevan tottakaan.:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: viimeyönä näin unta, että tein testin ja se olikin yhtäkkiä nega. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes: Joitain oireita ehkä on, esim kasvoihin tullut finnejä ihan tolkuton määrä yhtäkkiä, ja toki tuntuu että pissalla saa käydä useammin sekä ehkä pientä etomista ajoittain, mutta myös ruokahalu on kasvanut! :tears:
 
Nyt oli yön aikana rinnat kipeytyneet kunnolla ja ennen kun edes silmät sain auki niin oli huono olo, vielä ei ole mitään oireita vastaan, ne tekee tästä todellisempaa! :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Ruokahalu on ihan älytön, nälkä jatkuvasti! Voisin siis syödä kokoajan! :Speak No Evil Monkey:

Mulla myös nälkä koko ajan :Speak No Evil Monkey: vatsaa myös nippailee jännästi päivittäin joten jotain siellä selvästi tapahtuu :folded:
 
Mulla on aivosumu ja tänään tosi väsynyt olo. Tein plussan eilen, että voin myös olla vähän shokissa
 
Mulla on aivosumu ja tänään tosi väsynyt olo. Tein plussan eilen, että voin myös olla vähän shokissa

Mulla oli eilen tää aivosumu myös kun olin töissä. mä plussasin jo perjantaina että on ollu aikaa sulatella kun oli vapaat, mutta aivan hukassa olin eilen kun töitä olis pitänyt tehdä :tears:

Viime yönä rinnat kipeytyi vielä entisestään, nyt jopa suihkussa vesipisarat sattuu osuessaan. :Face Without Mouth: Jotain heikkoa oloa, pahoinvoinnin ja heikotuksen välillä. jalat ja kädet kokoajan ihan hapoilla, mutta siis vaihtelevasti kaikkia oireita! :Smiling Face With Smiling Eyes:
 
Täällä etova olo alko ennen plussatestiä, siitä tajusin testin tehdä :tears: toivottavasti ei ihan vielä eskaloidu oksentamiseksi. Lisäksi väsymys etenkin iltapäivästä on tosi voimakasta.
 
Unohdin kaikista ehkä epämiellyttävimmän oireen manita mistä oon nyt kolme päivää jo kärsinyt, eli ihan jäätävät ilmavaivat, ei näy tälle oireelle loppua ei :Speak No Evil Monkey::Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: voi mies parkaa :Face With Tears Of Joy:
 
Ja niin alkoi aamu oksentamisella. Lisäksi joka yö oon pari tuntia hereillä kun ei vaan saa unta.
 
Mulla jäätävä väsymys. Tähän lisänä esikoisen uniongelmat, ni morjens! Samoin on hienoista ummetusta, joka on kyl inhottava vaiva.
 
Täällä onneksi vasta satunnaista etovaa oloa ja kevyttä nippailua mahassa. Elättelen toiveita että jäis vähäisiksi alkuraskauden oireet :folded:
 
Ainii, unohdin sen että vähän on takakireyttä ilmassa:tears: just sama ku joskus ennen menkkoja,kun lähtee nopeemmin kierroksille kun ärsyyntyy jostain, ja on vaikeempi päästä niistä ärsytyksistä yli. Nyt kun vaan lapset olis pelkkiä kullannuppuja ja mies ei vahingossa sanois mitään poikkipuolista muutamaan hetkeen:rolling:
 
Ainii, unohdin sen että vähän on takakireyttä ilmassa:tears: just sama ku joskus ennen menkkoja,kun lähtee nopeemmin kierroksille kun ärsyyntyy jostain, ja on vaikeempi päästä niistä ärsytyksistä yli. Nyt kun vaan lapset olis pelkkiä kullannuppuja ja mies ei vahingossa sanois mitään poikkipuolista muutamaan hetkeen:rolling:

mulla kans! En yleensä kärsi mistään PMS-oireista mutta parin päivän aikana on siepannut kaikki poikkipuoliset sanat tai vastoinkäymiset. Kuten kasvispyörykät, jotka eivät lämmenneet tarpeeksi nopeaa sisältä. Oh joy
 
Ainii, unohdin sen että vähän on takakireyttä ilmassa:tears: just sama ku joskus ennen menkkoja,kun lähtee nopeemmin kierroksille kun ärsyyntyy jostain, ja on vaikeempi päästä niistä ärsytyksistä yli. Nyt kun vaan lapset olis pelkkiä kullannuppuja ja mies ei vahingossa sanois mitään poikkipuolista muutamaan hetkeen:rolling:

Tänää on ollu havaittavissa samaa. Mies ärsyttää vaikka olis ihan toisessa huoneessa sanomatta ja tekemättä mitään :tears:
 
Hei mielenkiinnosta kyselen että onko tämä haamu vai nega?
 

Liitteet

  • 8E383B7F-C48D-4571-B093-7C65ADAA6F62.jpeg
    8E383B7F-C48D-4571-B093-7C65ADAA6F62.jpeg
    931.4 KB · Katsottu: 29
Ainii, unohdin sen että vähän on takakireyttä ilmassa:tears: just sama ku joskus ennen menkkoja,kun lähtee nopeemmin kierroksille kun ärsyyntyy jostain, ja on vaikeempi päästä niistä ärsytyksistä yli. Nyt kun vaan lapset olis pelkkiä kullannuppuja ja mies ei vahingossa sanois mitään poikkipuolista muutamaan hetkeen:rolling:

Siis tämä! Suutun tyyliin jokaisesta miehen sanomasta vitsistä :rolling:
 
Lohdullista että on kohtalotovereita:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mä eilen miehelle yritin ihan normisti kertoo miten mua vähän harmitti kun se sano jotain negasävyistä ja tietenkin itkeä pillitin ihan valtoimenaan, vaikka se asia ei tosiaankaan ollut itkun arvoinen:Face With Tears Of Joy:

Eikä se auta vaikka tietää että hormoneista johtuu, kun se tunnetila vaan on niin vahva just sillon:loudlycrying::rolling::rolling:
 
Mulla alkoi jo melkeinpä viikko ennen plussaa menkkamaiset jomotukset mutta lievemmät, huimaus ja hengästyneisyys. Kun plussa tuli niin aikalailla samoihin aikoihin sitten on alkanut olemaan etova olo. Iltasin tuntuu että ois lämpöä. Edelleen välillä tuntuu menkkamaisia jomotuksia. Janottaa, pissattaa, nälättää, turvottaa, närästää, väsyttää, suu kuivaa, viluttaa, tukkosuutta, ripulia, ummetusta you name it :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top