epiglottis
Satasella mukana keskusteluissa
Tuo lonkkajuttu on kyl paha. Se kun vaan sitte pahenee.. Vai miten sulla on menny? Mulla oli kakkosen kanssa melko alusta liitoskipuja niin ei ne kyllä missään vaiheessa helpottanu, paheni vaan. Sit piti kävellä niiku ois lirahtanu housuun.![]()
Meillä esikoinen tulossa niin en osaa tarkemmin sanoa, veikkaan että pahenee. Mulla on lonkissa muutenkin kroonista tulehdusta, johon ajoittain saanut kortisonia injektiona. Veikkaan, että kärsin näistä koko raskauden ajan:banghead:

Ja aivan jäätävä turvotus. Varhaisultraan asti mennään varmaan sitten sukkahousut+mekko linjalla, ei puhettakaan että ahtaisin farkkuja jalkaan. Jos ultrassa kaikki ok niin vois varmaan silmäillä mammahousuja sikälimikäli turvotus jatkuu 

... Ja sen jälkee ei minkäänlaisia kipuja tai kuvotuksia koko päivänä. 
eikä asiaa helpota se, että herään aamulla aikaisin eikä kunnon unta enää kuulu. Ja oon siis normaalisti todella aamu-uninen
en muistanutkaan millaista tää alkuraskauden tajuton väsymys on, kun voisi jo iltakasilta kaatua sänkyyn.
no, saa nähdä. Oon kans ihan jäässä kokoajan, iltaisin väsymys on ihan järkku, samoin turvotus! Melkein saa äippähousut pian kaivaa jo varastosta