Millaisia raskausoireita sinulla on?

Joo sama homma, kaks kemiallista takana. Niissä ei kyllä viivat lähteneet vahvistumaan. Nyt on vahvistunut hurjasti. Toivotaan, että molemmilla pienet kyydissä:Heartred

Eilisen ja tämän aamun testit, huomenna vois ehkä olla jo tasavahvat.
 

Liitteet

  • 09BC5B9C-6E12-40E2-88EB-95DE68099BE2.jpeg
    09BC5B9C-6E12-40E2-88EB-95DE68099BE2.jpeg
    27.5 KB · Katsottu: 17
Joo sama homma, kaks kemiallista takana. Niissä ei kyllä viivat lähteneet vahvistumaan. Nyt on vahvistunut hurjasti. Toivotaan, että molemmilla pienet kyydissä:Heartred

Eilisen ja tämän aamun testit, huomenna vois ehkä olla jo tasavahvat.

En tiennytkään että viivat ei lähde vahvistumaan kemiallisissa :O Käyn tänään hakemassa uuden testin ja pääsen huomenna aamulla kattomaan. Vähän pelottaa kanssa nuo kemialliset ja tuulimunat... käääk... miks semmosiaki pitää olla olemassa....
 
En tiennytkään että viivat ei lähde vahvistumaan kemiallisissa :O Käyn tänään hakemassa uuden testin ja pääsen huomenna aamulla kattomaan. Vähän pelottaa kanssa nuo kemialliset ja tuulimunat... käääk... miks semmosiaki pitää olla olemassa....

Joo kemiallisessa yleensä tulee hailuraa, joka ei lähde vahvistumaan. Mulla molemmissa herkkään testiin haamut, mutta pregcheckiin ei mitään näkyviin ja menkat kaksi päivää myöhässä. Sen takia tiesin, että tällä kertaa on tärpännyt, kun pregcheck haamuili jo dpo 8 siihen en aikasemmin oo saanut näkyviin mitään. Ja eilen vielä digillä varmistin ja näytti 1-2vko dpo 13.
Toki hcg:n nousu on yksilöllistä eikä kaikilla ole samoilla päivillä yhtä vahvat viivat. Hcg kuitenkin tuplaantuu 48h välein, joten ainakin joka toinen päivä pitäisi viivan vahvistua:happy7
 
Täällä 4+2, oireina rintojen arkuus, maidon tihkuminen ja ihon kutina. Toivon että pahoinvointi tulee tässä raskaudessa lievänä, vielä ei ainakaan oloja ole
Kahdessa ekassa raskaudessa hepatoosi, joten kutinoista päätellen tulossa sama homma
 
Heips! Mä en oikein tiedä missä mun kuuluu kirjotella :grin omalla laskelmalla oviksen mukaan la 28.9 ja neuvolan laskelman mukaan eli kuukautisista (mun ainoat eikä tietoa kierron pituudesta) 3.10 :rolleyes: sillähän ei sinällään ole merkitystä mutta koska siinä on melkein viikon ero niin ärsyttää kun kaikki ajat varataan tietenkin sen neuvolan laskun mukaan :shifty: ja se että kuulunko täällä syys-vai lokakuisiin :hilarious:

no päivät siis 4+2 (mun mielestä 5+0 :grin) ja oloja jos jonkinlaisia. Rinnat kipeät, näppylöitä ilmestynyt naamaan, aamuisin etovaa olo, vihlasuja kohdussa, iltaisin törkeen väsyny ja kolmelta yöllä herään enkä enää saa unta :meh:

Noihin testeihin liittyen, mä en oo tehny ku sen yhden ainoan plussatestin viime viikon tiistaina.
Mieli on tehnyt monena aamuna, mutta oon ajatellut etten hyödy siitä mitään. Kai ne viivat kuitenkin vaan luo turvaa tai jotain kun välillä mieli tekis tehdä :shy:

meillä oli myös marraskuun lopussa yksi keskenmeno ja joka vessa käynnillä jännitän et tuleeko verta... ei oo tullut ja on kyllä eri olokin kun sillon. Toivon et kaikki menis nyt hyvin :smiley-angelic001
 
Mulle kanssa tullu jo selkeä rutiini kurkata paperiin joka vessareissulla mutta tosi se on että viikon jo menkat myöhässä niin on tämä varmaan totta?! Tällä viikolla on iltaisin palellu, öisin pitää käydä vessassa ja alavatsaa juilii päivittäin! :love017
 
Ja sain varhaisultran 7 viikolle, mutta neuvolan vasta 9 viikolle. Meillä ei taida kuulua varhaisultra neuvolan palveluihin :bored:
 
Mulle kanssa tullu jo selkeä rutiini kurkata paperiin joka vessareissulla mutta tosi se on että viikon jo menkat myöhässä niin on tämä varmaan totta?! Tällä viikolla on iltaisin palellu, öisin pitää käydä vessassa ja alavatsaa juilii päivittäin! :love017


Kuulostaa samalta kuin täällä :rolleyes: varhaisultra ei kuulu meilläkään, eli sinne vko 12 pitäis sinnitellä.
Neuvola mulla on kans yhdeksännellä viikolla, neljän viikon päästä :rolleyes:
 
Hei!
Tutulta kuullostavia oireita täälläkin, nännit kipeänä, rintoja turvottaa ja alavatsalla nipistelee. Iltaisin palelee. Hengästyin tänään ulkoillessa. Viikko sitten huomasin huippaavaa oloa, ja yläverenpaine oli 110 useana päivänä mikä on tavallista alhaisempi.

Samaa homma on mielessä kuin Moonylla, omasta mielestäni ollaan pidemmällä kuin menkat antaa laskea. Sama homma ollu kahdessa edellisessä raskaudessa. Jos NP ultrassa sikiön koko ei vastaa laskettua aikaa ja heittää yli 5pvä, la siirretään. Näin tehtiin esikoisen kohdalla, mutta toinen olikin vain 4 pvä isompi joten ei siirretty. Rakenneultrassa oli sitten jo viikon isompi kuin piti, ja aloitettiin pelottelu sokerilapsesta . Onneksi tiesin itse mistä johtui enkä ressannut.

Varhaisultran varasin 10.2. jolloin pitäisi olla 6+0.

Tsemppiä kaikille odotukseen!
 
Hei!
Tutulta kuullostavia oireita täälläkin, nännit kipeänä, rintoja turvottaa ja alavatsalla nipistelee. Iltaisin palelee. Hengästyin tänään ulkoillessa. Viikko sitten huomasin huippaavaa oloa, ja yläverenpaine oli 110 useana päivänä mikä on tavallista alhaisempi.

Samaa homma on mielessä kuin Moonylla, omasta mielestäni ollaan pidemmällä kuin menkat antaa laskea. Sama homma ollu kahdessa edellisessä raskaudessa. Jos NP ultrassa sikiön koko ei vastaa laskettua aikaa ja heittää yli 5pvä, la siirretään. Näin tehtiin esikoisen kohdalla, mutta toinen olikin vain 4 pvä isompi joten ei siirretty. Rakenneultrassa oli sitten jo viikon isompi kuin piti, ja aloitettiin pelottelu sokerilapsesta . Onneksi tiesin itse mistä johtui enkä ressannut.

Varhaisultran varasin 10.2. jolloin pitäisi olla 6+0.

Tsemppiä kaikille odotukseen!
Jee samoissa ollaan :happy:
 
Mun oli pakko eilen tehä vika clear bluen viikkonäytöllinen pois pyörimästä ja näyttihän se viikkoja 2-3 päiväpissistä, joten arvot nousee ja itellä pelkokerroin vähän laskee :angelic:
 
Meinaatko jaksaa oottaa? :shy:

joo kyllä mä oon aatellut :shy: ellei jotain ihmeellistä tule, vuotoja tms. Tai muuten vaan oma pää hajoa jossain kohtaa :grin mutta nyt oon ajatellut että odotan sinne ekaan normaaliin ultraan..

Mutta siinä jouduin syömään sanani etten testejä enää tee, muiden vahvistumista katsoessa tein sitte minäkin :grin hyvät on viivat ja tuli heti testiajalla näkyviin :smiley-angelic002 tajusin vasta että eka testi minkä tein oli sellanen että piti näkyä vasta kuukautisten myöhästymisen jälkeen, mutta hyvin näkyi dpo 14. Ei auta kuin odottaa, niin pitkiä kun nää päivät onkin, vaikka oikeestihan viikot menee tosi nopeesti, varsinkin ton 4veen kanssa :rolleyes:

ylempi kuva viikko sitten, alempi tänään :Heartpink
 

Liitteet

  • 868F8A2C-05BA-4C7E-BA4F-60EE67940EA4.jpeg
    868F8A2C-05BA-4C7E-BA4F-60EE67940EA4.jpeg
    14.2 KB · Katsottu: 20
  • 25A3EB45-F18A-4909-99F7-3509CCBAF77A.jpeg
    25A3EB45-F18A-4909-99F7-3509CCBAF77A.jpeg
    7.5 KB · Katsottu: 20
Mun oli pakko eilen tehä vika clear bluen viikkonäytöllinen pois pyörimästä ja näyttihän se viikkoja 2-3 päiväpissistä, joten arvot nousee ja itellä pelkokerroin vähän laskee :angelic:

Juurikin tämä mitä sanoit. Mä tein just kanssa uuden testin ja viiva näytti edellisiin todella vahvalta. Melkein yhtä vahva ku kontrolliviiva :D JEEEEE!! Ei siis ole kemiallinen raskaus ainakaan, huhu :angelic:
 
Mullakin helpotti kun tänään aamulla tuli testiin viiva vahvemmaksi kuin kontrolliviiva, eli ei kai ainakaan pitäis olla kemiallinen :)
Mulla ollut pari päivää ihan kummallisia alavatsatuntemuksia, niinkuin välillä joku hipaisisi kylmällä lusikalla vatsaa :wideyed:
 

Liitteet

  • 20210127_072523.jpg
    20210127_072523.jpg
    14.1 KB · Katsottu: 14
Minä kans testailin vielä eilenkin ja vahva viiva tuli.
En oo ikinä ollut varhaisultrassa mutta nyt kyllä huvittaisi mennä.. Kun on km takana ja vuosien takaa kohdunulkoinen raskaus.
Mutta miten tuo homma toimii?
Milloin voi mennä varhaisultraan.

Mulla eka neuvola viikolla 7+2.
 
Onko täällä muita joilla on iltapäiväpahoinvointia? Aamulla oli iha hyvä olo ja nyt yököttää taas... Ei meinaa hommista tulla mitään.. Mitä kummaa..
 
Onko täällä muita joilla on iltapäiväpahoinvointia? Aamulla oli iha hyvä olo ja nyt yököttää taas... Ei meinaa hommista tulla mitään.. Mitä kummaa..


Mulla oli esikoisesta just noin. Aamulla herätessä oli hyvä olo ja pikkuhiljaa paheni iltaa kohden. Se oli ihan järkyttävää. Olisin ottanut paljon mielummin aamupahoinvoinnin mikä menis ohi eikä läpi päivän kestävää oloa mikä pilasi päivät :depressed:
 
Onko täällä muita joilla on iltapäiväpahoinvointia? Aamulla oli iha hyvä olo ja nyt yököttää taas... Ei meinaa hommista tulla mitään.. Mitä kummaa..

Ei iltapäivä-, mutta iltapahoinvointia. En meinannut viimeyönä saada unta kun arvoin että lähdenkö oksentamaan vai en. laughing7
Aamulla ei enää mitään :wideyed:
 
Minä kans testailin vielä eilenkin ja vahva viiva tuli.
En oo ikinä ollut varhaisultrassa mutta nyt kyllä huvittaisi mennä.. Kun on km takana ja vuosien takaa kohdunulkoinen raskaus.
Mutta miten tuo homma toimii?
Milloin voi mennä varhaisultraan.

Mulla eka neuvola viikolla 7+2.
Jos neuvola ultraa silloin 7+2 niin eikse oo silloin nimenomaan varhaisultra? :happy:
 
Takaisin
Top