Millaisia raskausoireita sinulla on?

Mun maha on niin turvoksissa et tätä ei saa piiloon :rolleyes::rolleyes:kai tää tästä laskee. Tai sit ootan kaksosia. Pissattaa yöt päivät. Nukahdan klo 21, herään 5.00. Kylmä. Kohtu elämöi. Enemmän oireita ku esikoisesta :Heartred
 
Muo on alkanut röyhyttää tietyt ruoat. Ei kipua joten ehkä närästyksen esiaste toistaiseksi. Röyhtäys tuo kuitenkin sopimattoman ruoan maun suuhun :yuck: Mulla on rinnat vielä rauhalliset, tuikkii kyllä välillä ikävästi..:bored:
 
Mulla oli! Nyt jo suht rauhoittunut mutta muutamana päivänä oli aivan löysällä vatsa.

Okei, ajattelin nyt jättää kahvin pois, kun huomasin et kahvin jälkeen maha meni löysälle. Kroppa yrittää vissiin kertoa jotain. Loppupäivästä kun en oo kahvia juonut, niin maha toiminut ihan normaalisti :grin
 
Mulla on ehkä viikon verran aamuisin ihan tosi löysää ja pakko mennä heti vessaan kun kello soi.:sour:
Ihan on kyllä viikon mittanen krapula :hungover:
 
Mua on ärsyttänyt tosi herkästi kaikki tässä pari kolme päivää :bag: ja itkettänyt myös. Itketti kun kuulin radiosta biisin. Itketti kun luin runon. Tänään itkin monta tuntia erästä asiaa joka harmitti ja meni ihon alle. Mieskin kommentoi (hyyyyvin arasti) että tuota oliiiskohan niillä jonkin sortin raskaushormoneilla nyt jotain tekemistä tämän reaktion kanssa.. :bag: Pakkohan se oli sitten myöntää, että no varmaan joo, saattaa olla. :smiley-ashamed005
 
Eilen ihmettelin iltavuorossa että mikä on kun janottaa koko ajan (tänään ei sellasta enää ole), rinnat on hieman arat, vatsa oli kipeä varmaan kolme päivää joka on nyt helpottanut. Aika vähäiset oireet, mutta niin oli esikoisestakin :)

Muoks. Miten voinkaan unohtaa tämän ainaisen pissa hädän :facepalm:
 
Muokattu viimeksi:
Mulla on tänään ollut aika lailla oireetonta. Ainoastaan rinnat aristaa ja aamulla oli viiltävää tuikkaisua kohdussa. Mielelläni otan kyllä niitä oireita, tämä oireettomuus se vasta kamalaa on :nailbiting:
 
Mulla on alkanut lievä pahoinvointi joka voi iskeä mihin aikaan päivästä yleensä jos seison paikallani pidempään... Lisäksi kuvotusta ja sen vuoksi parikertaa oksentanut... Jos ruuassa on joku pienikin epämääräinen kohta tai että saa suuhun huonosti lämmeneen kohdan alkaa kuvottaa eikä syömisestä sitten tule enää mitään...

Lisäksi nyt kun plussan jälkeen miettii on ollut oireita jo aikaisemmin en vaan tunnistanut niitä

Menkkamaista jomotusta joista ajattelin että nytkö ne menkat vihdoin alkaa (ja siis menkkoja odotin siksi että edellisistä oli kulunut jo yli 3 kuukautta mutta aikaisemmat testit olivat olleet negatiivisia vielä tammikuun alussa kokeillessa)
Nää menkka kivun omaiset jomotukset ln jatkuneet vielä plussan jälkeenkin

Lisäksi muistan jo ennen plussaa olleeni hyvin väsynyt ja töistä kotiin ajaessa pelkäsin jopa nukahtavani rattiin ja ihmettelin miten voin olla niin väsynyt. Myös töissä koin uupuneisuutta ja tauolla teki mieli sulkea silmät...

Myös rinnat ovat alkaneet hieman aristella tässä viime päivinä lähinnä iltaisin
 
Mulla on tänään ollut aika lailla oireetonta. Ainoastaan rinnat aristaa ja aamulla oli viiltävää tuikkaisua kohdussa. Mielelläni otan kyllä niitä oireita, tämä oireettomuus se vasta kamalaa on :nailbiting:
Niin minäkin sanoin vielä 4 päivää sitte :hilarious:
 
Mulla on alkanut lievä pahoinvointi joka voi iskeä mihin aikaan päivästä yleensä jos seison paikallani pidempään... Lisäksi kuvotusta ja sen vuoksi parikertaa oksentanut... Jos ruuassa on joku pienikin epämääräinen kohta tai että saa suuhun huonosti lämmeneen kohdan alkaa kuvottaa eikä syömisestä sitten tule enää mitään...

Lisäksi nyt kun plussan jälkeen miettii on ollut oireita jo aikaisemmin en vaan tunnistanut niitä

Menkkamaista jomotusta joista ajattelin että nytkö ne menkat vihdoin alkaa (ja siis menkkoja odotin siksi että edellisistä oli kulunut jo yli 3 kuukautta mutta aikaisemmat testit olivat olleet negatiivisia vielä tammikuun alussa kokeillessa)
Nää menkka kivun omaiset jomotukset ln jatkuneet vielä plussan jälkeenkin

Lisäksi muistan jo ennen plussaa olleeni hyvin väsynyt ja töistä kotiin ajaessa pelkäsin jopa nukahtavani rattiin ja ihmettelin miten voin olla niin väsynyt. Myös töissä koin uupuneisuutta ja tauolla teki mieli sulkea silmät...

Myös rinnat ovat alkaneet hieman aristella tässä viime päivinä lähinnä iltaisin
Mulla loppui menkkamaiset juilit tähän 5+ Ja tuli iltapahoinvointi tilalle :confused:
 
Mua on ärsyttänyt tosi herkästi kaikki tässä pari kolme päivää :bag: ja itkettänyt myös. Itketti kun kuulin radiosta biisin. Itketti kun luin runon. Tänään itkin monta tuntia erästä asiaa joka harmitti ja meni ihon alle. Mieskin kommentoi (hyyyyvin arasti) että tuota oliiiskohan niillä jonkin sortin raskaushormoneilla nyt jotain tekemistä tämän reaktion kanssa.. :bag: Pakkohan se oli sitten myöntää, että no varmaan joo, saattaa olla. :smiley-ashamed005

Sama juttu! Välistä tosi herkillä ja sitten kun pahoinvointia ja mies tulee sanomaan jotain... Aijaijai. :nailbiting: palelee ja sit yhtäkkiä on tukalan kuuna.

Tarkastelin joko se viiva navan alla alkaa tummumaan, minulle se on jäänyt haaleana olemaan esikoisesta jo. Siitäkin taisi olla joku uskomus liittyrn kumpaa sukupuolta vauva olisi. :whacky011
 
Tänään 6+0 ja ihan niinkuin olisi pahin väsymys helpottanut..tällä viikolla oon jaksanut jopa urheilla ,tai sitten virkistyminen johtuu juurikin siitä että on liikkunut :happy8 iltaisin edelleen huono olo,alkaa siinä klo19-20..vielä ei onneksi ole tarvinnut oksentaa.
 
Rinnat on kyllä herkät, varsinkin yön jälkeen kun nousee sängystä.
Pahoinvointia ja mielialat vaihtelee. Ei välillä tiedä itkiskö vai nauraisko.
Väsymys on ihan järkkyä, huomaan haukottelevani jatkuvasti.
Yöt on olleet huonompia, herään vessaan tai huonoon oloon. Menen aikaisin nukkumaan, mikä on outoa kun yleensä olen helposti jaksanut valvoa myöhään.
 
Mulla on ollu tässä nyt pari päivää hirvee päänsärky aina aamulla. Ja lisäks paha olo, vielä en oo onneks oksentanu. Muuten sitten juilii alavatsaa. Iltasin oon aina ihan jäässä ja väsyny.

Ja myös kun tässä miettii aikaa ennen plussausta, niin kyllä niitä oireita oli jo sillon, osannu vaan oikeen yhdistää, että vois liittyä raskauteen. :)
 
Mulla ei onneks oikeestaan oo mitään alavatsatuntemuksia, poislukien repäisykivut aina sillon tällön. Ei onneks oo enää niin pahoja, kun ihan alussa. Väsymys ja pissalla ravaaminen jatkuvasti, on kaverina. Rintojen arkuus jatkuu ja palelu aamuisin sekä iltaisin, öisin usein kuuma.

Mulla ei missään vaiheessa ollut menkkojen kaltaisia tuntemuksia, lähinnä semmosta pientä polttelua, kuukautisten oletettuun aikaan.

En ajatellutkaan, että olis näin ihanaa kun ei oo menkkoja:laughing002
 
Rinnat on kyllä herkät, varsinkin yön jälkeen kun nousee sängystä.
Pahoinvointia ja mielialat vaihtelee. Ei välillä tiedä itkiskö vai nauraisko.
Väsymys on ihan järkkyä, huomaan haukottelevani jatkuvasti.
Yöt on olleet huonompia, herään vessaan tai huonoon oloon. Menen aikaisin nukkumaan, mikä on outoa kun yleensä olen helposti jaksanut valvoa myöhään.


Mulla sama! Oon aina ollut hyvä nukkuja ja unirytmi painottunut: 12-01 nukahtaminen ja herännyt oon 10-11. Nyt nukahdan viimeistään 22 ja herään 6-8... lisäksi yöt on levottomia. Unta ei vaan riitä, vaikka väsyttää. Aina herää uuteen päivään väsyneenä ja se näkyy silmissä.
 
Täällä kans yks yöhikoilua, en muista että tätä olis ollut aikasemmissa raskauksissa, mutta nyt kyllä päivät palelee ja yöt hikoilee. Ja lisäksi aina kun kääntää kylkeä niin vatsaa vihlasee niin maan perusteellisesti..

Etova olo on onneks pysyny kurissa, mutta tänään alkoi ripuli :confused: Onko muilla ollu? Vai puskeekohan tässä joku vatsatauti päälle..:smiley-angry017

Mulla oli myös 5 päivää kestävä ihan alussa. Sen jälkeen helpotti. Sillon myös etova olo eikä ruoka maistunut.
 
Tää nyt on varmaan ihan tyhmä vinkki mutta kokeilkaa innostua jostakin. Väsymys helpottaa heti. Minulle toimii, tosin innostun helposti vähän kaikenlaisista asioista. Maailmassa on niin paljon kaikkea mielenkiintoista :thumright tosin hyviäkin puolia väsymyksessä. Iltasin ei tarvii lampaita laskea, kun uni tulee heti. :)
 
Siis apua, oon aivan jääkalikka!! Tietääkö joku mistä palelu johtuis? Sisällä pitäis olla normaali huoneilman lämpötila ja ulkona on käyty lenkillä eikä sekään auta. Nyt makaan lämpöpeiton alla kun en muutakaan keksi, hrrr. Kuumettakaan ei ole. :O on niin kummallista! :eek:
 
Takaisin
Top