Mulla oli! Nyt jo suht rauhoittunut mutta muutamana päivänä oli aivan löysällä vatsa.
Mulla myös oli pari päivää. Ilmeisen yleinen vaiva taitaa olla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla oli! Nyt jo suht rauhoittunut mutta muutamana päivänä oli aivan löysällä vatsa.
Niin minäkin sanoin vielä 4 päivää sitteMulla on tänään ollut aika lailla oireetonta. Ainoastaan rinnat aristaa ja aamulla oli viiltävää tuikkaisua kohdussa. Mielelläni otan kyllä niitä oireita, tämä oireettomuus se vasta kamalaa on
Mulla loppui menkkamaiset juilit tähän 5+ Ja tuli iltapahoinvointi tilalleMulla on alkanut lievä pahoinvointi joka voi iskeä mihin aikaan päivästä yleensä jos seison paikallani pidempään... Lisäksi kuvotusta ja sen vuoksi parikertaa oksentanut... Jos ruuassa on joku pienikin epämääräinen kohta tai että saa suuhun huonosti lämmeneen kohdan alkaa kuvottaa eikä syömisestä sitten tule enää mitään...
Lisäksi nyt kun plussan jälkeen miettii on ollut oireita jo aikaisemmin en vaan tunnistanut niitä
Menkkamaista jomotusta joista ajattelin että nytkö ne menkat vihdoin alkaa (ja siis menkkoja odotin siksi että edellisistä oli kulunut jo yli 3 kuukautta mutta aikaisemmat testit olivat olleet negatiivisia vielä tammikuun alussa kokeillessa)
Nää menkka kivun omaiset jomotukset ln jatkuneet vielä plussan jälkeenkin
Lisäksi muistan jo ennen plussaa olleeni hyvin väsynyt ja töistä kotiin ajaessa pelkäsin jopa nukahtavani rattiin ja ihmettelin miten voin olla niin väsynyt. Myös töissä koin uupuneisuutta ja tauolla teki mieli sulkea silmät...
Myös rinnat ovat alkaneet hieman aristella tässä viime päivinä lähinnä iltaisin
Mua on ärsyttänyt tosi herkästi kaikki tässä pari kolme päivää :bag: ja itkettänyt myös. Itketti kun kuulin radiosta biisin. Itketti kun luin runon. Tänään itkin monta tuntia erästä asiaa joka harmitti ja meni ihon alle. Mieskin kommentoi (hyyyyvin arasti) että tuota oliiiskohan niillä jonkin sortin raskaushormoneilla nyt jotain tekemistä tämän reaktion kanssa.. :bag: Pakkohan se oli sitten myöntää, että no varmaan joo, saattaa olla.
Rinnat on kyllä herkät, varsinkin yön jälkeen kun nousee sängystä.
Pahoinvointia ja mielialat vaihtelee. Ei välillä tiedä itkiskö vai nauraisko.
Väsymys on ihan järkkyä, huomaan haukottelevani jatkuvasti.
Yöt on olleet huonompia, herään vessaan tai huonoon oloon. Menen aikaisin nukkumaan, mikä on outoa kun yleensä olen helposti jaksanut valvoa myöhään.
Täällä kans yks yöhikoilua, en muista että tätä olis ollut aikasemmissa raskauksissa, mutta nyt kyllä päivät palelee ja yöt hikoilee. Ja lisäksi aina kun kääntää kylkeä niin vatsaa vihlasee niin maan perusteellisesti..
Etova olo on onneks pysyny kurissa, mutta tänään alkoi ripuli Onko muilla ollu? Vai puskeekohan tässä joku vatsatauti päälle..