Millaisia raskausoireita sinulla on?

Tuo lonkkajuttu on kyl paha. Se kun vaan sitte pahenee.. Vai miten sulla on menny? Mulla oli kakkosen kanssa melko alusta liitoskipuja niin ei ne kyllä missään vaiheessa helpottanu, paheni vaan. Sit piti kävellä niiku ois lirahtanu housuun. :woot::nailbiting:

Meillä esikoinen tulossa niin en osaa tarkemmin sanoa, veikkaan että pahenee. Mulla on lonkissa muutenkin kroonista tulehdusta, johon ajoittain saanut kortisonia injektiona. Veikkaan, että kärsin näistä koko raskauden ajan:banghead:
 
Mulla oireita päänsärky, väsyttää, oksettaa mutta ei okseta, väsyttää, pissattaa, väsyttää :grin Välillä vihlaisee rintoja mut muuten ne on vielä suht ok. Mainitsinko jo että väsyttää? :sleep002 Ja aivan jäätävä turvotus. Varhaisultraan asti mennään varmaan sitten sukkahousut+mekko linjalla, ei puhettakaan että ahtaisin farkkuja jalkaan. Jos ultrassa kaikki ok niin vois varmaan silmäillä mammahousuja sikälimikäli turvotus jatkuu :grin
 
Nyt rv 6 mulla palelee joka ilta ihan kunnolla ja öisin olen litimärkä hiestä ja herään alavatsan/kohdun jomotukseen. Vessassa käyntiä, mutta juon myös tosi paljon enemmän vettä. Kahvi ei mene alas enää ollenkaan o_O ja nännit on kosketusarat, mutta muuten ei särje. Ei mitään muuta :confused005
 
Mä en tiedä onko tämä edes raskaus oire vai ihan rehti vatsatauti :lurking:
Koko päivän ollu vähä enemmän ja vähemmän huono olo eikä ruuat oo maistuneet.
No nyt illalla pojan kanssa lautapelejä pelaillessa täytyi juosta vessaan ja vatsa ihan sekaisin, ihan vesiripulia :hungover::sad001
Piti kyökkimässäkin käydä.
Aina vain on huono olo ja vatsassa kiertää. :sad001
 
Mä olin varma et en oo raskaana koska viime raskaudesta tuttu infernaalinen nännikipu ei ole vielä alkanut. Muttä tähän mennessä on ollut:
-kuivat limakalvot alakerrassa
-ummetusta
-hajut tuntuvat voimakkaammilta
-himoitsin kylmää makkaraa
-kohdussa kaikenlaisia tuntemuksia mut ei ihan menkkajomoja oloisia
-itkettää kaikki
 
Mulle tämä on toinen raskaus, ja jännittää pysyykö mini mukana. Mulla ensimmäisessä
Raskaudessa rinnat paisui heti plussasta isoiksi ja kipeiksi, ja nyt ei rinnoissa havaittavissa mitään.
Nyt lähinnä kuvottaa ja vatsassa tumtemuksia vähän väliä. Tämän pahan olon ja jatkuvan syömisen tarpeen muistan kuin eilisen nyt 4+3 vasta ja edellisessä raskaudessa kuvotus alkoi vasta vk 6...
Väsytti ihan tajuttomasti, kun nyt taas ei! Päätä jomottaa silloin tällöin!
 
Tänään oli jännä päivä. Meillö oli miehen kanssa ihana aamu :sex... Ja sen jälkee ei minkäänlaisia kipuja tai kuvotuksia koko päivänä. o_O kokeilkaas auttaako :angelic::grin
 
Mä olin varma et en oo raskaana koska viime raskaudesta tuttu infernaalinen nännikipu ei ole vielä alkanut. Muttä tähän mennessä on ollut:
-kuivat limakalvot alakerrassa
-ummetusta
-hajut tuntuvat voimakkaammilta
-himoitsin kylmää makkaraa
-kohdussa kaikenlaisia tuntemuksia mut ei ihan menkkajomoja oloisia
-itkettää kaikki
Hei mulla kans tuo järkyttävä nännikipu!ollut joka raskaudessa,itku melkein tulee jos hipaisee esim karkeaan pyyhkeeseen
 
Hei mulla kans tuo järkyttävä nännikipu!ollut joka raskaudessa,itku melkein tulee jos hipaisee esim karkeaan pyyhkeeseen
Se oli jotain järkyttävää, päädyin lopulta laittamaan laastarit nännien päälle niin pystyi edes liivejä pitämään. Suihkussa vesipisarat sattui.
Odotan mielenkiinnolla koska se alkaa tässä raskaudessa
Tällä kertaa on muutenkin vähän eri oireet, mikä on tietysti ihan normaalia:hilarious:
 
Nyt rv 6 mulla palelee joka ilta ihan kunnolla ja öisin olen litimärkä hiestä ja herään alavatsan/kohdun jomotukseen. Vessassa käyntiä, mutta juon myös tosi paljon enemmän vettä. Kahvi ei mene alas enää ollenkaan o_O ja nännit on kosketusarat, mutta muuten ei särje. Ei mitään muuta :confused005

Mulla kans tää päivällä/illalla palelu ja yöllä hirvee hikoilu. Inhottavaa.. Väsymys jatkuu, pissalla ravaaminen, nännien/rintojen arkuus, pientä kuvotusta sillon tällön, alavatsassa ei hirveemmin tuntemuksia silloin tällöin repäisykipuja.
 
Väsymys.... Miten tää alkoikin heti :sleep011 eikä asiaa helpota se, että herään aamulla aikaisin eikä kunnon unta enää kuulu. Ja oon siis normaalisti todella aamu-uninen :laughing002 en muistanutkaan millaista tää alkuraskauden tajuton väsymys on, kun voisi jo iltakasilta kaatua sänkyyn.
 
Väsymys.... Miten tää alkoikin heti :sleep011 eikä asiaa helpota se, että herään aamulla aikaisin eikä kunnon unta enää kuulu. Ja oon siis normaalisti todella aamu-uninen :laughing002 en muistanutkaan millaista tää alkuraskauden tajuton väsymys on, kun voisi jo iltakasilta kaatua sänkyyn.

Mä olen kans AIVAN poikki.. viikonloppuna pystyi nukkumaan päikkäreitä, mutta töissä sitä ei voi tehdä. mun tapana on ollut käydä melkeen tunnin kävelyllä aina lounasaikaan, mutta nyt ehkä pakko alkaa nukkumaan sen sijaan.. ja nyt vasta 4+5 o_O
 
Hups, vahingossa lähetin viestini tuplana enkä pysty poistamaan toista niin muokkaanpa sen uudeksi viestiksi.. alkaa näköjään väsymys vaikuttamaan jo kännykänkin käyttöön.. on tässä muitakin oireita ollut, pistelyä vatsassa, rintojen kipua ja nälkä ☺
 
Miten nää oireet voikin vaihdella näin paljon. Ihana kyllä että on hyväkin olo :rolleyes: eilen oli kaiken näköisiä tuntemuksia ja etovaa oloa, tänään ei taas juuri mitään. Elättelen toiveita voisiko tää olla helpompi raskaus kun edellinen :smiley-angelic001 no, saa nähdä. Oon kans ihan jäässä kokoajan, iltaisin väsymys on ihan järkku, samoin turvotus! Melkein saa äippähousut pian kaivaa jo varastosta :grin mies ehdotti jos mentäis kavereille saunomaan vkl...
Totesin että ehkä on parempi etten sauno, jos pitäis olla kertomatta:eek::grin
 
Itse vielä täysin oireeton.
teidän muiden kokemuksia luettua taidan nauttia niin kauan kuin hyvää oloa kestää. Eiköhän ne oireet tännekin vielä tule.
 
Täällä oireena tällä hetkellä rintojen paisumus ja arkuus, nänneissä jatkuvaa "nöpötyksen" tunnetta (vaikkeivat nöpötä) sekä vaihtelevasti alavatsatuntemuksia. Ja ärsyttävä yöllinen heräily taisi alkaa, heräsin tänään klo 05, enkä saanut enää oikein unta. Sitä en toivoisi, peukut pystyyn että menee ohi. Iltaa kohti tuntuu oireet usein jotenkin voimistuvan :rolleyes:
 
Täällä ihan järkyttävä väsymys. En muistanut et tää alkuraskauden väsymys oli näin paha. Lisäksi palelee ja mahaa jomottelee. Niin ja imetys tekee ihan törkeen kipeetä alkuun. Onneksi neiti käy tissillä enää 3kertaa päivässä. Kohta varmaan pakko rajottaa vielä lisää jos jatkuu tämmösenä.
 
Minulla iltaisin palelee ja oon saanut kaivaa itselleni toisen peiton päälle nukkumaan mennessä.Tänään eka kertaa kunnon ällötykset oli kun ruokakaupassa kävin...luulen että väsymys lisää huonoa oloa ja vielä maski päällä kun puuskuttaa niin heikotus on valmis
Ilmavaivat ja turvotus sellasta et näyttää kuin olis vähintään puolessa välissä raskautta menossa...ei mikään ihan hehkein olo siis :confused005
 
Minulla iltaisin palelee ja oon saanut kaivaa itselleni toisen peiton päälle nukkumaan mennessä.Tänään eka kertaa kunnon ällötykset oli kun ruokakaupassa kävin...luulen että väsymys lisää huonoa oloa ja vielä maski päällä kun puuskuttaa niin heikotus on valmis
Ilmavaivat ja turvotus sellasta et näyttää kuin olis vähintään puolessa välissä raskautta menossa...ei mikään ihan hehkein olo siis :confused005

juu tää turvotus on ihan järkyttävää. Maha in isompi kun esikoisesta varmaan viel puolivälissä
 
Takaisin
Top