Millaisia raskausoireita sinulla on?

Täällä nyt dpo 16 ja eilen tehty digi sekä pregcheck ja alempana tämän päivän pregcheck. Hcg näyttää nousevan niin kuin kuuluu!:love7 Jännää muuttuuko laskettu aina neuvolassa, itse laskin ovulaation mukaan 5.10, mutta menkoista laskettuna taitaa olla 3.10. Mulla terkalla
käynti vko 7 ja lääkäriaika vko 8 :hello2
 

Liitteet

  • E87FA94E-75A7-49A2-BFA2-8A51E952A6FB.jpeg
    E87FA94E-75A7-49A2-BFA2-8A51E952A6FB.jpeg
    43 KB · Katsottu: 21
  • 7376144D-D7D7-404A-AEB4-D6DA22F55D17.jpeg
    7376144D-D7D7-404A-AEB4-D6DA22F55D17.jpeg
    31 KB · Katsottu: 22
Minulla myös iltapäiväpahoinvointia kuten aiemmissakin raskauksissa..Nyt riesana armoton väsymys jo toista viikkoa en muista olleeni näin uupunut..jospa helpottaa pian
 
Minulla myös iltapäiväpahoinvointia kuten aiemmissakin raskauksissa..Nyt riesana armoton väsymys jo toista viikkoa en muista olleeni näin uupunut..jospa helpottaa pian


Mulla myös järjetön väsymys.. ja etova olo myös enemmän iltapäivästä. Ei oikeen tee mieli syödä mitään.
 
Tänään 6+3 tuli ensimmäinen oksennus! Olen kuumeessa ja sen takia en ollut syönyt. Siitä sai maksaa. On ollut kyllä mukava päivä:wtf:
 
Olipahan kamala viime yö. Selkää särki, ylävatsaan sattui, turvotti, pissatti, oksetti Huhhuh.
Päivällä sitten ok olo. ‍♀️
Töiden jälkeen selkä oli todella kipeä ja miehen piti hieroa että sain jatkettua päivää lasten kanssa touhuten.
Ens yötä innolla odotellen
 
Ihan kamala turvotus ja ilmavaivat täällä ‍♀️♀️♀️.

Joo ihan ku näkyis masu jo ku turvottaa nii paljon :woot: mutta eihän se tietenkään :) Huomasin eilen saunassa että kiristää vähän masua jos yrittää laittaa polvet rintaan.. johtuu varmaan seki turvotuksesta??

Tänä aamuna meinasin unohtaa ottaa kahvia...? Mitä kummaa?? Kerkes tunnin olemaan pannussa ennen ku muistin! Ai niiii kahvi! Voi olla että se jää kyllä jatkossa kokonaan pois.
 
Joo ihan ku näkyis masu jo ku turvottaa nii paljon :woot: mutta eihän se tietenkään :) Huomasin eilen saunassa että kiristää vähän masua jos yrittää laittaa polvet rintaan.. johtuu varmaan seki turvotuksesta??

Tänä aamuna meinasin unohtaa ottaa kahvia...? Mitä kummaa?? Kerkes tunnin olemaan pannussa ennen ku muistin! Ai niiii kahvi! Voi olla että se jää kyllä jatkossa kokonaan pois.

Mä ostin kans kofeiinitonta, jos aamukahvin lisäksi tekee mieli juoda. Aamukahviakin menee vaan muutama hörppy (ellei oo suklaata kaverina).
Mulla on lonkat alkaneet vaivaan öisin nyt jo ja vasta viides viikko menossa:smiley-angry017 Etova olo myös lisääntynyt, en onneks oksenna helposti, joten toivon etten nytkään.
 
Tuo lonkkajuttu on kyl paha. Se kun vaan sitte pahenee.. Vai miten sulla on menny? Mulla oli kakkosen kanssa melko alusta liitoskipuja niin ei ne kyllä missään vaiheessa helpottanu, paheni vaan. Sit piti kävellä niiku ois lirahtanu housuun. :woot::nailbiting:
 
Ei se viime yö ollutkaan paha, tällä viikolla eka kerta kun nukuin hyvin eikä ollut minkäänmoisia vaivoja.
Muutenkin nyt sellanen hyvä olo. Rinnat arat mutta eipä paljon muuta.
Välillä kun nousee tuolilta niin saattaa vihaista alavatsaa mutta siinäpä se.
Niin no, haukotuksesta ei tule loppua.
 
Liityn mukaan turvotuskerhoon!
Ei pysty kuin lökäpöksyjä pitämään, kiitos etätyöskentelyn ei tarvitsekaan :rolleyes:

Pahoinvointi (aamuisin&iltaisin) alkanut myös, näin pahaa ei ekasta ollutkaan. Tämä plus jääääätävä väsymys on taas hyvä muistutus olla itselleen armollinen ja levätä, mulla kun on tapana suorittaa ja potea huonoa omatuntoa kaikesta mitä muka pitäisi tehdä.
 
Tuo kahvi on kyllä jännä! Mulla on menny ainakin litra kahvia normaalina aamuna niin nyt saatan ottaa kupista hörpyn tai kaksi ja se jää kuppiin kylmettymään :wideyed: tosi outoa! Onko se kropan oma puolustus kun se kofeiini on kuite aika myrkkyä?!
Mulla on myös nyt kahtena yönä särkenyt ”jotain tuolla alhaalla” ja pyörin puolisen tuntia aamu neljän aikaan samaan aikaan kumpanaki yönä. Vessassa käynti ei helpota vaan se jomotus on jotenki saman tyyppistä ku muistan lapsena kun oli ”kasvukipuja” jaloissa eikä sitä jomotusta oikein pysty paikantaa :shifty:
 
Mäkin voisin liittyä tänne, sain plussan viikko sitten ja siitä asti ollut väsymystä, öisin pitänyt herätä vessaan ja alkanut tulemaan närästystä aamuisin ja iltaisin, mutta ei niin pahaa että pitäisi oksentaa. Sain tänään vihdoin vahvemman viivan testiin kuin kontrolliviiva, eli uskaltaa alkaa pikkuhiljaa iloitsemaan :) Mulla oli kans kemiallinen pari kuukautta sitten joka sai mielen aika alas :banghead: Mulla varhaisultra varattu yksityiseltä viikolle 7 ja eka neuvola sit taitaa olla viikolla 9 :)
 
Nyt on tullu uutena oireena nännien herkkyys. En laita pahakseni, oikeestaan ihan kiva ^^ rinnat on kanssa turvonnu varmaan puolet isommiks. :woot: Pitäis varmaan mennä hakemaan jotkut väliaikaisliivit. :rolleyes:

Ettei kaikki nyt olis vaan nii kivaa niin huono olo on lisääntyny... Heräsin aamulla ja mahaa poltti.. Söin puuroa ja ei menny ku tunti ja alko taas polttamaan, vähän niiku oksennustaudissa. :yuck: kohta pitäis lähteä luistelemaan mutta saa varmaan olla tarkkana ettei yökkä sinne radalle. :wtf::nailbiting:
 
Täällä oireet vaihtelee... nyt on jo ollut välillä etomista, rintojen arkuutta, pissahätää, vihlomista, väsymystä, unettomuutta...

Tänään ei juuri mitään. Olen aina sanonut miten toivoisin olevani hyvinvoiva oireeton odottaja, esikoisesta oli kaikki mahdolliset oireet. Nyt kun tällainen päivä takana, olen jo miettinyt meneväni varhaisultraan koska epäilyttää :grin tätähän olen toivonut, ja heti kun näin on niin miettii onko kaikki ok.:shy:

kopsaan tännekkin fiilikset mitkä jaoin toiseen keskusteluun

Oon miettinyt tätä koko raskautumista ym. Niin jestas et on kyllä stressaavaa! Ensin stressi siitä raskautuuko, väitän että jokainen joka tiedostaen lasta toivoo stressaa enemmän tai vähemmän...
Sillon antaisi mitään vaan että saisi ne kaksi viivaa testiin. Niin ihanaa kun se onkin, seuraavaksi antaisi mitä vaan et seuraavat n.10vkoa menisi valonnopeudella ja niihin viikkoihin mahtuu niin sairaan paljon pelkoa, jännitystä ja turhautumista että melkeinpä jää se ilo taka-alalle. Välillä tulee sellaisia ahaa-elämyksiä et wau, siis oikeestikko tässä tosiaan raskaana ollaan ja tekisi mieli tehdä joka hiton aamu se testi joka huutaisi asiaa uudelleen ja uudelleen päin näköä. Jos on oireita, se ei oo hyvä - antaisi mitä vaan jotta voisi olla oireeton odottaja. No se jolla ei oireita ole, on vieläkin epäuskoisempi asiaan ja antais melkein mitä vaan et tuntis edes jotain...

Huoh, on tää naisena oleminen helppoa. Olen puhunut :grin

tänään 4+6 ja oireeton päivä o_O:grin
 
Tein plussatestin eilen ja en osannut edes odottaa sillä ei ole minkään näköisiä oireita. Onko muilla näin?
Jotenkin skeptinen olo että onko siellä nyt mitään tai mikään kunnossa.
 
Takaisin
Top