Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mutta myös paljon muunlaisia näkemyksiä.Näkeekö kukaan mu t-o-d-e-l-l-a outoja unia? :D

No niin, ei auttanut vitskut eikä rannekkeet, ekat laatat heitetty. 7+3.
Miten pärjäätte töissä laattaamisen kanssa?? Vai ootteko jääneet kotiin. Huominen hirvittää...
Mä oon sairaslomalla. Pahoinvointi ja potilastyö ei sovi yhteen.....No niin, ei auttanut vitskut eikä rannekkeet, ekat laatat heitetty. 7+3.
Miten pärjäätte töissä laattaamisen kanssa?? Vai ootteko jääneet kotiin. Huominen hirvittää...
Kellään ikenet kovilla?
Luulin, että viime viikolla turvotti. No ei, se oli vielä pientä. Nyt 5+0 ja mun vatsa on ihan järkyttävän kokoinen. Ei toivoakaan olla farkuissa.
Mietin myös, kuinka selviän koko päivän ilman appelsiinimehua. Se on ollut mun ellotuksenkarkoittaja, mutta en mitenkään voi hörppiä töissä koko aikaa appelsiinimehua.

ihmettelen että kukaan ei ole tajunnut, vaikka pari "Ai sulla on noin kylmä"-kommenttia olen kyllä saanut.Pohdin sitäkin vaihtoehtoa. Loppujen lopuksi selvisin suht hyvin, sain jopa syötyä vähän.Voitko pitää töissä juomapulloa mukana? Sellaista, josta ei näy läpi![]()