Millaisia raskausoireita sinulla on?

Miksi puhutaan aamupahoinvoinnista? Mulla on iltapäiväpahoinvointia ja välillä aamusta asti, mutta erityisesti iltapäivästä se pahenee :hungover:
 
Miksi puhutaan aamupahoinvoinnista? Mulla on iltapäiväpahoinvointia ja välillä aamusta asti, mutta erityisesti iltapäivästä se pahenee :hungover:
Mulla kans viimeksi aina paheni iltaa kohden. Mieluummin ottaisin sen aamupahoinvoinnin.
 
Minä oon oksentanut vasta kerran. Sekin ennemmin semmoista että ”kurkkua painoi jokin ja yökkäytti”. Jotenkin hassu kun tuntuu että esim huivi tai kaulus ei saa osua kaulaan yhtään. Lisäksi mahahapot nousee kurkkuun jatkuvan röyhtäilyn takia. Vielä ei jatkuvaa etovaa oloa. Toivon toki että ei ole huono merkki vaan erilainen raskaus. Ja menossa rv 4+3, että vielähän tässä ehtii jos luoja suo...
 
Minä oon oksentanut vasta kerran. Sekin ennemmin semmoista että ”kurkkua painoi jokin ja yökkäytti”. Jotenkin hassu kun tuntuu että esim huivi tai kaulus ei saa osua kaulaan yhtään. Lisäksi mahahapot nousee kurkkuun jatkuvan röyhtäilyn takia. Vielä ei jatkuvaa etovaa oloa. Toivon toki että ei ole huono merkki vaan erilainen raskaus. Ja menossa rv 4+3, että vielähän tässä ehtii jos luoja suo...
Mulla alkoi tämä viime raskaudessa 7+. Nyt rv 5,eilen avainnauha pitäminen kaulalla tuotti välillä tuskaa.
 
Miten voi olla näin iloinen siitä, että vedenjuonti oksettaa? :woot: ehkä mun oireet piti vain pari päivää taukoa, jospa ne tulisi takaisin.. tänään 5+5 ja ultraan aikaa 9 päivää!
 
Tänään alkoi oksentelu. Aamusta iltaan paha olo ja tiedän että jotain pitäisi syödä, mutta mitään en oikein saa syötyä. Oon nyt aamusta tehnyt lähtöä kauppaan, en vieläkään pysty.

Mulla on ollut hedelmäsoseita aamuksi pahoinvointiin, mutta nyt tekisi mieli suolakeksejä. Ehkä kokeilen niitä seuraavaksi.
 
Tänään alkoi oksentelu. Aamusta iltaan paha olo ja tiedän että jotain pitäisi syödä, mutta mitään en oikein saa syötyä. Oon nyt aamusta tehnyt lähtöä kauppaan, en vieläkään pysty.

Mulla on ollut hedelmäsoseita aamuksi pahoinvointiin, mutta nyt tekisi mieli suolakeksejä. Ehkä kokeilen niitä seuraavaksi.

Mulla autto muutamana päivänä se, että join kylmää appelsiinimehua vissyllä. Tänä aamuna tosin sekään ei enää toiminut :wtf:
 
Mulla ei oo vielä oikeastaan mitään oireita! Toisaalta aloitin heti plussatestin jälkeen syömään säännöllisesti välipaloja (ja kiiviä!), joka viimeksikin piti huonon olon poissa.

Huomenna siis 5+0, ja varhaisultra tiedossa 7+1. Vatsa on vähän turvoksissa, iltaisin on ilmavaivoja ja naamassa pari näppylää, mutta ilman menkkojen puuttumista en uskoisi olevani raskaana.
 
4+3 ja edelleen ainoa oire on pieni vähän menkkamainen kipu vatsassa silloin tällöin.

Edelliskerralla mulla oli aina evästä töissä esim pähkinöitä ja viinirypäleitä, niillä pysyi pahinvointi poissa. Mutta muutenkin mulla oli tosi lievää se.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Oho en huomannu että Snow_White oli vinkannu saman asian :facepalm: Joten ignooraa mun viesti :grin
 
Mulla viikkoja vasta 4+2, oireita ei juurikaan. Jotain nippailua on vatsalla ja vähän väsymystä. Välillä on varpaita tai sormia palellut. Mutta yllättävän hyvä olo vielä.

Viime viikolla olin flunssassa ja ihmeen huonossa kunnossa. Oli pakko vaan nukkua. Mutta tämä selittänee sen [emoji3] Toivottavasti ei vaan tehnyt pahaa vauvalle noin kriittisellä viikolla paha flunssa [emoji849]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla

Olen ainakin lukenut, että noilla viikoilla kaikki mikä aiheuttaisi alkiolle jotain pientäkin haittaa johtaisi suoraan keskenmenoon. Eli jos raskaus on jatkunut niin kaikki hyvin.

Täällä tulee nyt rv 5 täyteen ja ei oikein muita oireita kuin rintojen aristus ja lievä mahan turvotus. Odottelen mielenkiinnolla saanko kokea sen kuuluisan raskauspahoinvoinnin jossain vaiheessa. :grin
 
Oireeksi voi kai laskea järjettömän ketutuksen siitä, et nämä viikot kuluu niiiiiiiiin hitaasti!

Sanopa muuta!!! Ihan hirveä piina :D

4+0 ja menkkamaista jomottelua on ja lievää alaselkäkipua. Ei muita oireita. Jännitän noita viivojen vahvistumisia ja odotan koska tilaamani digit saapuu. Jännä et aamutesti tuntu olevan aika haalea, siis selvä mut jopa inasen vaaleampi kuin eilen, mutta sit tunnin pidätyksellä tokasta pissasta vahva viiva sekä pc että rfsu.
 
Herään öisin ja säikähdän että olen unohtanut jonkun lääkkeen tms ja sen takia saan nyt keskenmenon...
 
5+6, oireina satunnaista etovaa oloa ja jonkinlaista väsymystä. Rinnat on isommat, muttei kovinkaan arat. Jos on kävellyt paljon, alavatsassa tuntuu iltaisin painetta. Valkovuotoa alkanut nyt tulla selvästi enemmän.

Edelleen huolettaa onko liian vähän oireita, viimeksi alkion kehitys lakkasi näihin aikoihin ja tyhjennys tehtiin 10+6.
 
Takaisin
Top