Millaisia raskausoireita sinulla on?

Eetla: mulla enemmin niin kuin että vetäisi ummelle. Muutenkin mulla on oikukas vatsa ja asian hankalammaksi viä tekee ku olin ketoruokavaliolla kuukauden päivät ennen plussaa. Oon vielä sitä jatkanut pari viikkoa, mutta vastaavaa hyötyä en oo huomannut ja selvästi mieli tekee enemmän hiilareita. Oon aloittanut lisäilemään hyviä hiilareita, niin taitaa siis sekin vetää vähän vatsan sekaisin.
 
Eetla: mulla enemmin niin kuin että vetäisi ummelle. Muutenkin mulla on oikukas vatsa ja asian hankalammaksi viä tekee ku olin ketoruokavaliolla kuukauden päivät ennen plussaa. Oon vielä sitä jatkanut pari viikkoa, mutta vastaavaa hyötyä en oo huomannut ja selvästi mieli tekee enemmän hiilareita. Oon aloittanut lisäilemään hyviä hiilareita, niin taitaa siis sekin vetää vähän vatsan sekaisin.

Mullakin on normaalistikin oikutteleva vatsa joten on ollut aika vaihtelevaa eikä oikein tiedä mikä johtuu mistäkin. Nyt on pari päivää ollut taas enemmän sekaisin.
 
Tänään 6+0 ja kova pahoinvointi. Olen oksennellut ympäri päivän muutamia kertoja. Vain sen jälkeen kuvotus helpottaa hetkeksi. Ihan hirveä olo! Paperiin pyyhittäessä punertavaa limaa, joka vähän mietityttää, onko kaikki hyvin.
 
Janottaa kuten krapulassa, pelkkä vesi ei maistu vaikka normaalisti juon aina pelkkää vettä. Muita oireita ei ole näkynyt.. Syksyllä olleen kemiallisen raskauden takia oireet olisivat kyllä tervetulleita..
 
Tänään 6+0 ja kova pahoinvointi. Olen oksennellut ympäri päivän muutamia kertoja. Vain sen jälkeen kuvotus helpottaa hetkeksi. Ihan hirveä olo! Paperiin pyyhittäessä punertavaa limaa, joka vähän mietityttää, onko kaikki hyvin.
Onko tullut oksentelujen jälkeen? Olisko johtunut vatsan kramppaamisesta? Itsellä tuli kun ponnistelin vessassa vähän kovemmin.
 
5+4 ja tuntuu että oireet on kadonneet. Aluksi oli niin varma olo tästä raskaudesta ja nyt huomaan pelkääväni ensi viikon varhaisultraa, jos kuitenkin saan taas huonoja uutisia..
 
Onko tullut oksentelujen jälkeen? Olisko johtunut vatsan kramppaamisesta? Itsellä tuli kun ponnistelin vessassa vähän kovemmin.

Hurjasti kyllä vatsa kramppaa, kun oksentaa. Hyvä, jos olisikin siitä johtuvaa.
 
Viikonloppuna oli pistävää kipua vatsassa. Nyt taas. En muista, että aikaisemmissa raskauksissa olisi ollut...
 
Noh tänään tein plussan! Ja niinkuin olen tuolla yhdessä ryhmässä puhunut kun niin en niinkään välittänyt oireista koska oli vain se Tunne että on raskaana.

Toki siis ihan jäätävä viikko takana kun tuntunut että pinna on maailman lyhyin! Sain kaameat itkupotkuraivarit yksi päivä josta viimeistään arvasin..itkin ja huusin ja vollotin turhasta niin ettei meinannut loppua tulla.

Muuten rinnat ovat olleet ja ovat vieläkin kipeät.
Paineen tunne alamahalla. Kuin olisi nyrkki tai kaksi kohdussa.
Palellut olen iltaisin ja lämmöt koholla.
Lakanoita vaihtaessani jotain repäisyjä...tai viiltoja alavatsassa...erilaisia kuin ennen kuukautisia.
 
Ja olen nähnyt unta positiivisista raskaustesteistä ja ystäväni näki unta että hoiti vauvaani toisen lapseni kanssa :angel4:smiley-angelic003:laughing025
 
Etoo ihan koko ajan. Yritän keksiä mitä voisin syödä. Vaikka on nälkä, niin oikein mitään ei tee mieli.
 
Pissalla joutuu ravaamaan suht tiuhaan. Välillä herään öisin tai viimeistään aamuyöllä siihen että pissattaa mikä on outoa koska vessassa ei oo joutunu käydä kesken yöunien kuin viimeks kuopusta odottaessa. :joyful:

Mä ihan hämmästyin kun aamulla tunsin miten selkeesti kohtu tuntuu ja ihan kuin se olis yön aikana pompsahtanu ’esiin’. Ei tietenkään niin että muut näkis, mut ite kun tunnustelen niin tunnen kohdun selkeesti ja aamulla näkyi hyvin, hyvin pieni ja söpö kumpu. ❤️ + tänään on housut kiristäny kohdun kohdalta ja jos oon kumarassa niin heti alkaa ahdistamaan. Koko ajan kävellessä, istuessa, autossa ollessa tunnen kohdun ja tuntuu siltä kuin jotain olis koko ajan meneillään. Mut ihanaa huomata ja tuntea. :)
 
Talvitintti, ettei teille vaan tulis kaksoset! :) Itselläni kaksoisraskaudessa oli just tuollainen tunne kohdun kans alusta lähtien. :wink
 
Talvitintti, ettei teille vaan tulis kaksoset! :) Itselläni kaksoisraskaudessa oli just tuollainen tunne kohdun kans alusta lähtien. :wink

Haha sitähän toi mieskin on vitsaillu :grin Josko johtuis vaan siitä kun edellisestä raskaudesta vasta vähän päälle kuukaus tms. :rolleyes: Mut tuli mitä tuli, kaikki otetaan vastaan :happy:
 
Mulla viikkoja vasta 4+2, oireita ei juurikaan. Jotain nippailua on vatsalla ja vähän väsymystä. Välillä on varpaita tai sormia palellut. Mutta yllättävän hyvä olo vielä.

Viime viikolla olin flunssassa ja ihmeen huonossa kunnossa. Oli pakko vaan nukkua. Mutta tämä selittänee sen [emoji3] Toivottavasti ei vaan tehnyt pahaa vauvalle noin kriittisellä viikolla paha flunssa [emoji849]

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mulla on vatsa ja selkä todella kipeät ajoittain. Samoin tuo häpyluun alue. Toivottavasti ei oo huono merkki. Ilmavaivoja on ihan hulluna.
 
Mäkin mietein tossa viikonloppuna että "hassua ihan kuin kohtu tuntuis jo sormin" mutta siitten naureskelin omille höpinöilleni.

Mutta jännästi tuntuu. Erityisesti huomannu jod vaikka kyykkii tai on jotenkin "kasassa" niin painaa selvästi. Mitä lie! :bookworm:
 
En muista, että esikoisesta oisi oksettanut tällä tavalla koko ajan ja näin aikaisin :depressed:
 
Takaisin
Top