Millaisia raskausoireita sinulla on?

Vatsa on tosi turvonnut (vaikka mulla on taaksepäin kallistunut kohtu) ja menkkajomotus on välillä tosi voimakasta, välillä ei mitään. Tissit isommat, muttei kovin arat. Hajuille olen herkkä ja paha olo tulee, jos ei muista syödä tai syö liikaa kerralla. Yöt on unettomia, vaikka väsyttää. Tänään omien laskujen mukaan 4+6/5+0.
 
Palelu iltaisin jatkuu ja toisaalta yöllä tulee usein kuuma. Vatsa on kovin turvoksissa. Janoisuus lisääntynyt, normaalisti ei edes kovin usein janon tunnetta tule.
 
Nälkä iskee herkemmin nykyään. Ylös noustessa melkein joka kerta huippaa, inhottavaa. :confused2 Ja täälläkin alkaa vatsa turpoomaan, etenkin iltaa kohti.
 
Vatsa on tosi turvonnut (vaikka mulla on taaksepäin kallistunut kohtu) ja menkkajomotus on välillä tosi voimakasta, välillä ei mitään. Tissit isommat, muttei kovin arat. Hajuille olen herkkä ja paha olo tulee, jos ei muista syödä tai syö liikaa kerralla. Yöt on unettomia, vaikka väsyttää. Tänään omien laskujen mukaan 4+6/5+0.
Kuulostaa ihan samoilta kun mun olotila. Paitsi yöllä nukun ja nään paljon unia.
 
Rytmihäiriöt. Kenellekään muulla? Todella inhottava ja pelottava vaiva. :sad001
 
Mun lievempiä oireita kesti päivän ja nyt taitaa olla pahoinvointi seurana 247. Mutta en valita, oon onnellinen että jotain tuntuu. :happy:
 
Mulla on jännä toi pahoinvointi, samanlainen kun viimeksikin. Semmosta yökkimistä, ilman oksentamista. Hampaita pestessä, jos jokin painaa kaulaa..... Yleensä kestän hyvin kaikenlaisia eritteitä, kun hoitaja olen, mutta nyt välillä pelkkä ajatus saa yökkimään. Ai kamala! Ja kuin ärsyttävää.
 
Nyt 6+1. Mä en yleensä ole tottunut tarkkailemaan mun kehoa, enkä ole esim ikinä tuntenut vatsan turvotusta. Nää mun oireet on niin klassisia. Aiempien lisäksi nyt voimistuva pahoinvointi, syöminen auttaa hetkeksi, vaikkei tekisi mieli syödä. Iltaa kohden ihan hurja turvotus vatsassa. Pissalla joudun käymään tiuhaan, illalla nousen sängystä kolmisen kertaa vessaan ennen nukahtamista. Lisäksi huimaa ja hengästyttää rasituksessa aiempaa helpommin.
 
Itkettää, itkettää ja itkettää. Aivan kaikki itkettää. Tälle aamulle jo kahdet itkut itketty.
 
Tissit on niin arat, ettei tiedä pitäiskö liivejä vai ei kun kumminkaan ei oo hyvä. Etovaa oloa, ehkä vähän hajuaistin herkistymistä.. Myös menkkamaisia kipuja ollut erityisesti tällä viikolla (5+).
 
Mikään ei oo hyvää, täys olo jatkuvasti. Mutta silti huomaan, että jotain tekee mieli. Ja sit ku alan syömään, ei se maistukaan. Ärsyttävää.
Turvottaa, ummettaa, pissattaa, hengästyttää, rinnat on turvoksissa.
Väsyttää, jatkuva krapula.
Ja ahdistaa ja itkettää :bored:
 
Täällä kans turvottaa ja ummettaa. Lounaan jälkeen alkaa tuntumaan että ei oo oikein nälkä eikä tee mieli syödä, nimenomaan sen turvotuksen takia.
 
Ja hengästyminen vaan pahentuu. Välillä tuntuu kamalalta urheilla kun hengästyy heti ja haukottelee vaan ja tekis mieli lopettaa :joyful:
 
Ummettaa ja turvottaa täälläkin. Eilen alkoi jo tuntuvampi paha olo, piti syödä alle 2 h välein ja silti tuntui, että oksentaa. Itse myös heräilen aamuisin aikaisin, eilen ja tänään klo 5 aikaan..
 
Turvottaa ja tuntuu täydeltä mahassa. Turvotus ei näy niin paljoa, mutta tuntuu kyllä ja on jatkunut ainoana selkeänä oireena tähän rv4+3 saakka. Nälkä tulee heikommin kuin tavallisesti ja silloinkin mahassa sellainen kylläinen olo. Ei tee siksi mieli paljoa syödä, mutta olen väkisin syönyt ja herkutellutkin vaikka ähky olo..
Tänään huomasin rintoja aristavan ja oon heräillyt normaalia virkeämpänä aikasin aamusta, mikä on kyllä kiva!
 
Ummetus on ihan jäätävää. Pakko ottaa kohta laksatiivit käyttöön.

Viime viikolla olin hieman flunssassa, mutta tämä nuha ei ole enää flunssaa. Nenän limakalvot turvoksissa ja nenä tukossa jatkuvasti.
 
Onko ketään muuta, jolle alkuraskaus aiheuttaa ripulin? :rolleyes:
 
Ummetus on ihan jäätävää. Pakko ottaa kohta laksatiivit käyttöön.

Viime viikolla olin hieman flunssassa, mutta tämä nuha ei ole enää flunssaa. Nenän limakalvot turvoksissa ja nenä tukossa jatkuvasti.

Mä otin pegorionin käyttöö joka päivä
 
Takaisin
Top