Hepsuli
Sukkela juttelija
Mua himottais kovasti omat omenat omenapuussa, mutta kun ei ne kypsy. Oon aina syönyt puolukoita jogurtin ja puuron seassa, mutta alku ja keskiraskauden aikana ne maistui mun suuhun jotenkin liian happamilta. Nyt tänä aamuna maistui taas niiin hyvältä! Ajattelin tänään leipasta murupiirakkaa niistä pakkaseen, jos ja kun sitten tulee kyläänkin joku joskus niin ei tarvi ensi hätään alkaa leipoa.
Onko teidän miehet jotenkin aktiivisia ruuan laittajia, miettinyt että pitäiskö tehdä pakkaseen joku laatikkoruoka valmiiksi (himottaa jouluinen porkkaloora) ettei itse tarvitse synnytyksen jälkeen keskittyä vai voiko sitä sitten mennä pari päivää ranskalaisilla ja kalapuikoilla? :D
Onko teidän miehet jotenkin aktiivisia ruuan laittajia, miettinyt että pitäiskö tehdä pakkaseen joku laatikkoruoka valmiiksi (himottaa jouluinen porkkaloora) ettei itse tarvitse synnytyksen jälkeen keskittyä vai voiko sitä sitten mennä pari päivää ranskalaisilla ja kalapuikoilla? :D
näin tässä aina käy kun olen liikaa kotona niin sit alan leipomaan jatkuvasti. Otetaahan nyt muutamat raskauskilot tästä haltuun 
Mikä on siis todella outoa koska oon innokas ruokaharrastaja yleensä! Toivottavasti tämä olo lähtee synnytyksen mukana pois.. Mies tekee onnekseni ruokaa ja hän on keittiövastuun kanssa ihan sujut. Helpottaa kummasti!