Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miulla on taas tylppämaha! Se on niin ihmeellisen muotoinen. Ootin, et se ois sellai pyöree niinku useemmalla muilla teistä, mut mulla onkin tollanen tylppis mikä ihmetyttää aina vaa. :P

[URL=http://aijaa.com/yHQGRe][/URL]

[URL=http://aijaa.com/mxXgNc][/URL]

Aloin tossa kattelee esikoisen odotusajalta masukuvia, niin huomasin et mulla näyttää ainakin viel tässä vaiheessa pitävän paikkansa se väite, että mahan muodosta näkee, kumpaa sukupuolta oottaa.. :D Eli tossa ekassa musta paita päällä rv 23+0 esikois pojan odotus ja tossa tokassa valkoinen paita päällä rv 23+0 tän toukouisen tytön odotus.. :D

Eilen illalla yks työkaveri oli lähdössä ja huikkas mulle "sulla on tyttö tuolla. Katoin sun mahaa tos aiemmin ja tyttö siellä on". Hymyilin vaan ja olin että "niin on. tiedetään " :) Vaik mua yleensä naurattaakin nään "tyttö-ja poikamahat" mut ehkä niis _joskus_ on jotain perääkin

mulle yks työkaveri (miespuolinen) huikkas toissapäivänä et "on sulla aikamoinen pakki" :D ja lisäs vielä että "ei sun ainakaa tarvi pullistella ja selkä kenossa kulkee (niinku 'suurennella' mahaa), et toi on kyl ihan rehellinen keissi jo" :D

ImageUploadedByVau Foorumi1390977657.483199.jpg
27+1 eli tänään :) ei ehkä muiden silmään huomaa, mutta omaan kyllä että maha on oikeella puolella enemmän kun vasemmalla. pikkuihminen venyttelee kovasti jalkojaan sinne suuntaan niin koko ajan pullottaa maha vinoon!

Hymykuoppa, meillä poitsu on vasemmalla, mun maha on ihan viis senttiä vino vasemmalle :-D :-D

Onko kellään kokemusta vatsatuista? Olen miettinyt sellaisen hankkimista nyt kun maha on alkanut enemmän kasvaa. Ja oikeastaan ihan silmissä nyt parin viikon aikana! Tuntuu ettei itseään tunnista aamuisin peilistä, kun on taas isompi kuin nukkumaan mennesä :grin

Nalle: Kysy neuvolasta lähete teidän kaupungin/kunnan apuvälineeseen, että saat sieltä ilmatteeks lainaan tukivyön. Ite kävin eilen hakemassa ja se on tosi hyvä, mut lähinnä jos on tiedossa kävelyä ja seisoskelua. Istuessa ei oikein mikään tuki tunnu hyvältä.

Munkin pakko vihdoin kirjoittaa kun oon sivusta seurannut teidän viestittelyä. Täällä kumpu jo valtava! Hienoja reaktioita tuntemattomilta kun kyselevät milloin syntyy ja saavat vastaukseksi että toukokuussa! "Aijaaa, mä luulin että ihan muutaman viikon sisään" "Ootko varma että siellä on vaan yks vauva?". Onneks osaan ottaa kommentit loukkaantumatta, mutta hiljalleen alkaa jurppia kun ihan jokainen juttukaveri taivastelee masun kokoa! Murr :-)

Mä ostin muutama viikko sit itelleni tukivyön.. Ekan kohdalla lainasin apuvälinelainaamosta, mut nyt päätin ihan ostaa... Käytin sitä myös synnytyksen jälkeen jonku aikaa, ku pystyin taas kunnolla ruveta jumppaamaan.... Ite oon tykänny, mut tosiaan istumisen kanssa se ei oikein sovi, mut helpottaa kyl lenkillä ja siivotessa ja ei maha lylly sillai inhottavasti ;)

Näköjään en osaa enää edes tiskata ilman että pötsi ui tiskivesiroiskeissa. Uloke toimii myös hyvänä ruokapäiväkirjana kun illalla tiirailee mitä kaikkea on päivän aikana tiputellut siihen.

Onnistuin vielä jopa mahduttamaan kengänkärjen samaan kuvaan, kohta ei enää varpaitaan näe.

WP_20140131_002-1.jpg

3aa823d88a7a11e3b877126482f9ef4c_8.jpg

Tässä mie iha äske 26+6 :)

(kuva sisältää tuotesijoittelua, heheh :p )

mimmma :n masu se pysyy vielä pienenä, mutta näinä viikkoina sen pitäisi kyllä ottaa kasvuspurttia :) elä huoli! ja pienessä mahassa on kyllä paljon etuja esim. tuskin tulee kovasti selkäkipuja/raskausarpia yms epämiellyttävyyksiä, mutta kuten sanottua, ei se loputtomiin noin pienenä pysy ;) pääset viel nauttii pyöreästä pötsistä <3

Takaisin