Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tosi isoja jo kaikki :P michelin-kerhoha täst viel tulee. Itteäni oon michelin ukkona pitän jo kauan :D

Miun maha on ruvennut leviämään myös sivuille... hyvästi muutenkin olematon lantio ja "uuma".
Olo on kuin tankilla, joka liikkuu pingviinin lailla.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä oon ollut iloinen kun ei ole tullut mahaan uusia raskausarpia. No, mähän en vaan ollut osannut etsiä niitä oikeasta paikasta. Sillä löysin ne tänään. Selästä!!! Alaselkä näyttää vähän haitarille viikatulta silkkipaperilta. Järkkyä! Ihmettelinkin että miks selkä kutiaa. Nyt mulla on sit raskausarpia sekä kainalossa että selässä. Mitä mun kropassa tapahtuu?

Olen tällä hetkellä armottoman onnellinen siitä ettei tullut villillä ysärillä otettua sitä tramp stamppiä selkään (no olisi se saattanut harmittaa jo aikaisemminkin). Siinä olisi tribaalit saattanut muuttaa vähän muotoaan näihin päiviin mennessä.

Mä oon kans seurannu tarkkaan mun arpia... Ekassa tuli hirvee määrä ja pitkiäki viel koko mahaan, nyt on ruvennu tuleen kylkiin.. en kyll tajua miks, ku meikäläisen kyljissä olis kyllä läskiä mitä venyttää :/ toivottavasti ei selkäpuolelle asti leviä ku mulla on just siellä se "tribaali" =D hheeehhheee.... pitääki ottaa kuva muistoks, varmuuden vuoks.....

29+0 tänään :) masu vaan kasvaa!!
ImageUploadedByVau Foorumi1392106033.400238.jpg

Oon jonkun verran höpötelly siitä miten kroppa on raskauden aikana muuttunu rajusti ja painoa on tullu 10 kg niin ajattelin nyt laittaa tällasen vähän erilaisen kuvan tähän alle.
ImageUploadedByVau Foorumi1392106190.882150.jpg
Siinä siis ennen ja jälkeen. Ennen kuva on otettu muutama viikko ennen plussaa kun olin flunssan takia treenitauolla ja olin sitä mieltä että vatsalihakset oli kadonnu... Nyt silloset ajatukset tuntuu hölmöiltä ja toi maha, kädet ja reidet kelpais paremmin kun hyvin :)

Voi että hymykuoppa sulla on täydellinen kroppa:) mutta mehän ollaan jo heinäkuussa vielä tikimässä kunnossa ;) !!

Mä oon huono ottaa kuvia, mutta kyllä mulla on selvä poikamasu, se kasvaa vaan eteenpäin 8) lantio ja muu kroppa on ihan normaaleja. Eikä vielä arpia! Eikä muuten tuu! ! *koputan puuta* joka ilta on sellaset rasvauskekkerit kylppärissä :-D

Miulla on oikeesti rasvaus auttanu noihin arpiin. Hittoku en rasvannut alussa yhtä innokkaasti ni oisin varmaa välttyny noilta mitkä kerkes puskee..

Mulla ei oo onneks tullu vielä arpia vaikka oonkin laiska rasvailija. Joka päivä kyllä pelkään että koska repee... Mulla on kuitenkin ennestään venymisjälkiä useemmassakin kohtaa niin luulis että tulee helposti lisää.

Ihana nähä niin erikokosia mahoja täällä, ja omaa mieltä helpottaa varsinkin kun näkee muitakin pieniä mahoja, en mä ookkaan niin outo kun ei ole viel mitään jättimahaa! :)
Mun kohdalla ainakaan ei pidä paikkaansa mikää tyttömaha/poikamahajuttu, koska vaikka tyttöä odotan niin maha ei ole yhtään levinny sivuille vaan eteenpäin, muu kroppa on ihan normaali.

On muuten todella outoa, vaikka maha on nyt lähiaikoina alkanu pikkuhiljaa kasvamaan, niin miten sitä painoa ei oo edelleenkä tullut..... Pakkohan sen mahan on painoa lisätä, eikö :O
Mä oon ihan stressissä seuraavan neuvolan suhteen kun ne viimeks sano että "sitten seuraavalla kerralla pitäs painon jo hieman olla nousussa". Kun vaan mitään ei olis vialla.

Hei miten esim sulla mimma, kun oot pienimahainen vielä niin onko painoo tullut?
Muutkin pikkumahat voi vastata! :)

Mulla ei arpia vielä ollenkaan ja nyt 26+0. Mie ne oikein usko noihin rasvoihin ja vielä ihan vichyn perusrasvalla menen. Mie uskon enemmänkin siihen, että yksilökohtaisesti niitä arpia tulee.

Oon tyytyväinen siihen, että oon muualta kuin mahasta pysyny aika normaalimitoissa eikä turvotustakaan ole vielä ollenkaan. Mutta viime vuoden puolella se ruokakaan ei oikein maistunut, että johtuisko siitä... Nyt maistuu taas ruoka (onneksi!), mutta syön tavallista kotiruokaa niin sillä pidetään paino aisoissa tai näin toivon!

Uskon että arpia tulee, jos lihoo enemmän kuin keho pystyy joustamaan..
Joskus 16-veenä sain ekat kun söin pillereitä ja lihosin melkein 8 kg 1,5 kk:ssa..
Esikoisen raskaudessa sain vasta ekat arvet rv 32 ja jotain, kun keräsin nestettä yli kilon viikossa loppuvaiheessa..

MUTTA, etenkin atoopikoilla, kuten minulla se rasvaus auttaa arpien laatuun..
Kuiva iho "repeää" ja kutisee helpommin..
Mie käytän muutenkin perusrasvaa + nyt satunnaisesti Bio oilia ja Bebancarea joka päivä..
Vieläkään ei ole arpia tullut ja kohta rv 28!

Arpia ei ole vielä tullut, esikoisesta ei tullut kuin rintoihin maidon noustessa. Reisissä on muutama muuten vaan... Vatsassa ei onneksi ole ollenkaan. Kyllä vaan tuntuu iho kiristävän välillä tosi pahastikin ja kutisee ajoittain. Pyrin rasvaamaan 4x viikossa vatsan ceridalilla ja muuten jollain Lumenen talvivoiteella. Kuiva iho kun on muutenkin niin pakko jaksaa, vaikka inhoan rasvausta!

Takaisin