Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä minun masutilanne n. 5min sitten:
ImageUploadedByVau Foorumi1389777655.929555.jpg
Kyllä pitää olla ulkopuolisenkin jo vähän tyhmä jos ei huomaa mitä on päässy tapahtumaan :D

edit. tickeristä lunttasin että rv 25+1 on kyseessä, oma pää ei enää pysy kärryillä...

Heh, joo. :D Tässä yksi päivä eräs tuttuni totesi mulle, että oli kuullut että ollaan harkittu lapsen hankkimista. Totesin sille sitten että juu, no raskaana tässä jo ollaan ja sitä rataa. 'Aijaa, on varmasti jännä kun oot ihan alussa ja juuri saanut positiivisen tuloksen vai?' Mmmmm no joo tässä viidennellä kuulla mennään, ei meinannut uskoa:rolleyes: No mutta saa nähdä kuinka paljon se vielä ehtii kasvamaan, on tässä kuitenkin 4kk ja 1pvä laskettuun aikaan jäljellä! <3

Minustaki on nii jännää, et joillain on nii pieni maha :) Mut tokihan moni asia vaikuttaa, kohdun asento, istukan sijainti jne jne.. Itestä tuntuu välillä et on nyt jo jätti maha mulla ainakin noihin verrattuna, kellä nyt vielä rv 25 tosi siro.. Mulla menossa tänään rv 21+5.. Omat housut ei todellakaan mahdu jalkaan sillai et sais napit kii ja topitkin nousee mahan takia ylös nii et maha melkeen paljaana, joten oonpa siirtyny jo kokonaan äitiysvaatteisiin..

Ite kans päivttelen samaa miten somia masuliineja.. Ja ku kattelee, niin jotku näyttää niin hyvältä edestä päitekki ja ite vaan leviää joka suuntaan :/ mä olin esikoisenkin kanssa kyllä yhtä valas ko nyt ja perhevalmennuksessa sillon luultiikin että posahdan ensimmäisenä, vaikka mulla oli viimeisin LA. Mielenkiintoista olis nähdä miltä näytän tyttöä oottaessa...
Mulla jäi omat vaatteet varmaan heti sillon pieneks ku + tuli ;), mut onneks ukko on sen verta iso kans, ettei ihan koko vaatekaappia ole tarvinnu uusia XD kjiähkjiähkjiäh....

hymykuoppa sulla on kyllä ihan super kadehdittava kroppa ja sulonen maha! Oon aika varma että oot pikavauhtia raskauden jälkeen taas hyvässä kunnossa :)

Kyllä mä oon alkanu itekin jo tykätä pyöristyvästä mahasta. Siinä se ainakin sf-mitan mukaan kasvaa kuulemma keskikäyrän yläpuolella :) Tarkotus olis päästä elokuuhun mennessä entistä parempaan kuntoon, mutta kun on tässä vaiheessa jo tullu 9 kiloa painoa lisää ja treenaaminenkin on jääny supistusten ja selkävaivojen takia jo aikoja sitten niin onhan siinä urakkaa. Täytyy vaan toivoa että imetys onnistuu ja se tekee tehtävänsä myös mun niinkun vauvankin vartalolle!

Ihania vaatteita lällyllä ♡ ja kiva huomata, että jollain muullakin on minivatta, siis jattalla:) ja hymykuoppa ei kyllä huomaa, että treenamiset on jääny väliin :o

Hymykuoppa on kyllä niin hoikka, ettei tosiaankaan kannata ressata painon kertymisestä. Se tekee vauvalle vaan hyvää :)

Ittellä on ihan valtava pötsi jo. Eilen huomasin lisäksi, että ylimääräistä on kertynyt reisiin.

Hahhah^ ole hyvä vinkistä ;) vai pitäiskö pahoitella tästä aiheutuneesta rahanmenosta :rolleyes:

Maha ei ole joulupullahduksen jälkeen ihan kamalasti kasvanut mutta tuntuu että noi vanhat, lihomisesta tulleet raskausarvet on alkanut nyt venymään entisestään. Uusia ei ole tullut kuin se yksi joulun jälkeen ja sekin nyt on haalistunut taas. Kävin kuitenkin tänään hakemassa Ceridal-öljyä, kun sitä jossain suositeltiin, saas nähdä tuleeko rasvattua miten innokkaasti.

Vfz3Os8.jpg

Mahan lisäksi tissit, käsivarret ja reidet ovat saaneet kokoa, vaikka painonnousu pysyy siististi käyrillä. Onhan mulla tuolla vielä vyötärö, se ei vain näy useimmissa vaatteissa...

Takaisin