Masut

Muruska

Kommentoinnin ninja
Toukokuunmammat 2014
Ajattelin aloittaa tämän ketjun, kun tuossa huomasin, etten saa vatsaa vedettyä samalla lailla sisäänpäin kun aikaisemmin. Se vaan on ja pysyy. Olisiko se nyt siinä!
 
Joo mulla on ainakin selvä vauvamasu jo.. Siis itse ja mieheni huomataan ainakin (eihän se valtava täs vaihees oo ja löysiä vaatteit oon pitänyt nytten), koska mihinkää muuhun ei oo tullu läskiä ko perseeseen :grin Ja maha pullottaa kunnolla eteenpäin, eikä niin sivuille niinku lihomises (miulla ainakin) tekis ja maha on kovempi ko pläskimaha.. Enkä saa yhtää mahaa vedettyä sisään.. Mut voisha toi massu jo olla isompikin, ei malttais oottaa.. :rolleyes: Jotku varmaa luulee, et oon vaa tursahtanu.. Ootan innolla kunnon vauvamasua, jospa semmonen tulis jouluks? En tiiä.. Ei oo hirveesti kokemusta beibimasuista..
 
mulla ei vauvamasu tullu esikoisen kohdalla esiin ku jossain viikoilla 25-30 et myöhään. Nyt luulen että menee aikalailla samoin vaikka iltoisin vähä pömpöttääkin. Onhan se etureppu ihana mutta selviän jossei se pullaha esiin ku vasta myöhemmin :) liikkeitä odotan innolla!! :D
 
Mä en kyllä huomaa vielä juuri mitään, ehkä iltaisin aavistuksen turvonnut olo. Ei auta, kun odotella malttamattomasti!
 
itelläni huomaan muutoksen vaan aamulla kun herään. tyhjällä mahalla kun makaan selällään niin nään ja tunnen alavatsassa pienen kummun. mulla tuskin rupee maha kauheen aikasin näkymään kun on sen verran tullu treenattua että lihakset pitää paketin kasassa mutta maha saa tulla kun on tullakseen :) eiköhän se jo joulun aikaan ala näkyä kun ollaan yli puolivälin sit jo!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Maha on turvonnut kauttaaltaan jo heti alussa. Ehkä johtui lisääntyneestä leivän ja murojen syönnistä. Muuten en usko että noiden vararenkaiden altaa vauvamaha erottua ihan nopeasti, mutta jännityksellä osotan millainen rantapallo tuosta kehkeytyy.
 
Mulla on vaan hirvee turvotus, viikkoja tosin vasta 8+2. Esikoisen aikana siirryin äitiyshousuihin rv 14 ja sit rv 17 puolitutut kyseli, oonko raskaana. Saas nähdä, kauan nyt menee, veikkaisin et näkyy aiemmin, kun on jo neljäs raskaus (2km, 1 lapsi)
 
Mää oon kanssa parina aamuna koittanu mallailla, että ihan niin kuin maha olis vähän jo kasvanu. Heti puolen päivän jälkeen se on sellainen pömppö, ettei siitä ota kyllä mitään selvää, mikä kaikki on turvotusta ja mikä jotain muuta. Millään en viitsisi hankkia vielä oikeita äitiyshousuja, mutta tuntuu, että tulee huono olo, kun omat housut painaa mahaa. Kulkisin collareissa koko ajan, jos ei välillä koulussa vaadittaisi vähän asiallisempaa pukeutumista :/ Oon harkinnu, että pitäis hankkia sellanen "masutuubi" tai millä nimellä niitä nyt kutsutaankaan...
 
Kulkisin collareissa koko ajan, jos ei välillä koulussa vaadittaisi vähän asiallisempaa pukeutumista :/.

Joo sama täällä, ens viikolla oltais lähös miehen kotikonnuille ja minuu ahistaa, et mitkä housut mie laitan!? Collareis ja verkkareis on nii mukava olla... mut ei kovin vieraskoreat
 
Täällä ainakin otetaan tänä iltana vierahat vastaan ihan lököhousuissa ja hupparissa :D Se on perjantai ilta ja pöhötys ja kuvotus meneillään joten ei innosta alkaa ahtautumaan mihinkään farkkuihin :) Näillä mennään

Ihanaa viikonloppua tulevat toukomammat! :D
 
Mulla jo mammafarkut käytössä, ei mene kuin yhdet reilut normifarkut kiinni (tämä lähinnä lantion leviämisen takia) rintsikatkin meni tänään yhden isompaan :wink Masu turvoksissa illasta, mutta ei ole kasvanut juuri kuin muutaman sentin häpyluun yläpuolelta :)
 
Mulla kanssa jo omat housut kinnaa, vielä pystyy pitämään mutta ei se mukavaa ole. Aina kun on pidempi paita niin nappi auki :grin Omat paidat menee vielä pitkään, mulla on muutamia valmiiksi venytettyjä "normipaitoja" viime raskaudesta ja sit tietty edelliset mammavaatteet. Tänään ostin yhden pitkähihaisen mammapaidan (sellasen trikoopaidan) työpaidaksi. Housuja pitäisi parit hankkia, noista edellisistä yhdet on käyttökelpoiset mutta kahdet ei... Mutta siis samoilla linjoilla...verkkarit tai lököhousut AINA kun mahdollista :laughing002
 
Collarit jalassa lähes minne vaan meenkin, on ne vaan nii mukavat :) Jos on pakko olla siistimpää vaatetta, ni laitan lantiomalliset farkut, ne mahtuu ainakin vielä mulle.. :D
 
Joo ei tätä mahaa enää peitellä :-D

Mul näkyy haikeesti jo se raskausviiva. Eile kysyin miehelt, et milloha se viiva näkyy ni vastas, et siullaha näkyy jo! :-D oliha se pakko peilist kattoo ja niinhä se näky jo metrin päähän peilist ! Nyt vissii peilailen itteeni kokoajan, hahh.. :P
 
Lauantaina kokeilin trikoomekkoa ja järkytyin, kun näin profiilini ja tajusin saaneeni alkavan pallomahan. Ei tätäkään kauaa peitellä.

Yksi ihminen arvasi viikonloppuna että olen raskaana, tosin hän sanoi ettei se johtunut mahasta vaan yleisesti olemuksesta. (Epäilen, että vähän myös siitä, etten lähtenyt pyydettäessä kaljalle...)
 
Puristaa kaikki kaapissa olevat housut niin pirusti niin pakko lähteä housuostoksille viikonloppuna! Vai tilaiskohan netistä?
 
Mulla tänään neuvolan laskujen mukaan 10+5 ja yks tuttu (tietää raskaudesta) totesi, et kyllä musta jo huomaa, et oon raskaana. Heh, kiva turvotus siis :D
Onko tääl ketään, jollejoku ois tullut jo kysyy suoraan ootteko raskaana? :)
 
Ei ole sanonut mitään mutta kyllä töissä mittaillaan vatsan seutua päivittäin...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top