Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Näin me vaan taas osottaudutaan kaikki kovin erilaisiks!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun mielikuva itsestäni on mursu. Oikeestaan ootan, että joku aamu herään samanlaiset viiksetkin naamassa...

Ei nää mun muuttuvat muodot enää oo kyllä miehen haluihin vaikuttanu. Niihin vaikuttaa ihan eri asiat. Aina kun vaan ei tilaisuutta oo ja sit jos on ni... joo...

Tänään huomasin uimahallin pukuhuoneessa etten heti kaivellu sitä pyyhettä suojakseni, vaikka yleensä niin teen. Muutama mummo siinä katseli ihan avoimesti mun mahaa, mut ei haitannu yhtään. Tähän asti en oo kovin mielelläni katseltavana ollu. Josko tästä sitten vaikka alastonkuviin lähtis.

Mä haluisin tästä raskausajasta muistoks yhden oikeesti hyvän masukuvan, jonka ottais joku muu kun minä ite vessan peilin kautta. Mutta siinä on se ongelma että vaikka masu onkin ihan kivan näkönen niin muuten toi ulkonen olemus on tällä hetkellä sen verran epäviehettävä omasta mielestä etten tiiä olisko tarpeeks hyvää kuvaa mahdollista saada. Olisko se sit vaan rahan ja ajan haaskaamista? Tietenkin jos on tarpeeks hyvä kuvaaja niin eiköhän siitä kuvasta sais kuitenkin ihan onnistuneen... Olis vaan mun mielestä kiva muisto tästä kokemuksesta kun en tiiä ryhdynkö tähän enää ikinä uudestaan!

Onhan niitä kuvaajia jotka on ihan "guruja" nimenomaan raskausvartaloiden kuvaamisessa... :)

Niin no mä ajattelin hommaan tietenkin jotain kaveria jolle riittäis parikymppiä ja pullakahvit palkaks, mutta ehkä sitä voi kokeilla ja jos menee pieleen niin voihan ne kuvat sit polttaa :D

Mulla muuten kasvaa parta. Siis ylipäätään karvankasvu on jotain ihan järkkyä etenkin näin raskaanaollessa ja oon karvainen muutenkin. Joudun säännöllisesti tsekkaamaan leuan ja nyppimään häiritsevät pois. Kiitän onneani, et mun melkein kaikki karvat on ihan vaaleita ja pääasiassa sellasta hentoa nukkaa, mut ne vaan kasvaa paikkapaikoin melko pitkiksi. Sheivaaminen on haastavaa, kun ei aina tiedä mihin tekis rajan, kun koko vartalo on karvan/pitkän nukan peitossa. Siksipä en liiemmin sheivailekaan kuin tärkeimmät kohdat.

Pisin käsikarva, mikä on mitattu tämän raskauden aikana, oli 7cm, ja siis kasvoi tuossa kyynärvarressa, kunnes veljeni järkyttyneenä (ja kateellisena) nyppäsi sen irti.

Röppö, mullakin on ihan älypitkät käsikarvat, pisin ehkä 2,5-3 cm ja sekin on tarpeeksi! (Poika)raskaudet lisää vielä tätä haittaa? Mua häiritsee, jos mies koskee mun käsiin, toi on mun epänaisellisin kohta!!
Aina ollut enemmän karvaa, ku mun isä on karvainen - mutta miks lie mulle tytölle periytynyt :/
Periyty myös mun pojalle, herralla karvaa selässä jo 1 veenä :D Ainakin ne saa tuntea olevansa _miehiä_ :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mullakin olis karvaset kädet jos en ajais niitä sileeks. Mua on aikoinaan kiusattu siitä aiheesta niin paljon että inhoon mun käsivarsia. Oon kyllä huomannu että raskauden aikana ne karvat ei onneks kasva entiseen malliin takasin :)

Mää näin tänää lenkillä mamman kävelemässä neuvolaa kohti, se oikeesti vaappu! Siis pakko oli vielä kääntää pää, ja katsoa takaapäin niin se näytti tosi hupaisalle. Vaapunko määkin kohta? Ei sen maha mun mielestä hirveen isolta näyttäny 0___o

Ei sitä ilmeisesti ite niin helpolla huomaa sitä vaappumista. Mie en ainakaa. Kaveria näin joka on päälle viikolla pidemmällä ni se sano, et "sie kävelet oikeesti ku raskaana oleva". Mie en ees ite ollu huomannu :D

Pahin vaappuminen mulla alkaa sitten kun vauvan pää on ihan painunut kuoppiinsa, esikoinen oli sen verran iso että musta oikeesti tuntui kun olisi ollut pallo tuolla ;D
Ja Ahhh, ne selkäkivut mitkä alkoi jo rv 20, ne pisti mut edellisessä raskaudessa vaappumaan jo silloin vaikka maha oli pieni..
Jotkut onnekkaat ääripäät ei varmaan vaapu ikinä...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon ryhtyny tarkkaileen omaa liikkumista ja tuntuu että koitan kävellä mahdollisimman reippaan näköisesti. Ja tuolilta pitää nousta pomppaamalla, ei maha edellä ähisten. Saa nähdä kuin kauan onnistuu.

Salilla just eilen ähisin kenkiä jalkaan ja kun tajusin miten hölmöltä se näyttää puhista siinä jumppatrikoissa muka treenaamaan menossa niin pakko oli ryhdistäytyä. Onni on kyllä lyhyet jalat, jotka voi heittää polvelle. Hyvää tasapainotreeniä muuten kun sitoo kengännauhat toinen jalka polven päällä seisten :cool:

(Voin kyllä kertoa että oikeasti hai-saappaat on tän hetken lempikengät ja voi olla että keväämmällä joudun muokkaamaan negatiivistrajoittunutta mielipidettäni crockseihin)

Mie taas sängystä nousen, kuin mikäki keinuhevonen. Ei muute pääse ylös :D

Joo vaappuminen alkaa kun tulee se tunne että olis vähintäänkin keilapallo jalkojen välissä. Itsellä se tapahtui viimeksi joskus viikoilla 35+. Eli siis kun vauva laskeutuu . Tätähän ei siis kaikilla toki tapahdu !

Mä kyllä oon vaappunut jo jonkun aikaa :/ yritän toki välttää ja aina ei tarvikaan, mut iltaa kohti häpyluu alkaa oireilla ja sitten vaaputaan :)

Mä oon vaappunu jo pitkään ton kipeen selän takia. Vaapuin varmaan jo ennen kun maha ees näky vaatteiden päälle! Mutta ei se mua haittaa. Pääasia että pääsen vielä omin jaloin liikkumaan kivusta huolimatta!

Mulla sama, kipeä ja väsynyt selkä saa vaappumaan. Selkä on niin väsynyt, että pakko nojata vähän taakse päin ja sit vaappuminen alkaa.

Ihan sama, vaapun selkäkipujen vuoksi ja sitä nauretaan :eek: No, ei se mua haittaa. Sääliäkin varmaan mukana kun näkevät kuinka kipeä toisen selkä on. Mutta mitä se on sitten kun vauvan pää on laskeutunut... Apuva! Rv nyt 32+0.

Ite en oo huomannut vaappumista (lähinnä vaan helvetinmoista hitautta), mut viime viikolla kaveri sano et ohhoh ku vaaput :D ja jo tammikuussa toinen kamu sano et kävelen ku raskaana oleva. Mies sanoi vknlppuna et takaa näkee vaappumisen.. et kaipa mä sit vaapun :grin, eiköhän tuo vaappuminen vielä pahene mitä lähemmäks H-hetki tulee.

Takaisin