Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kai se linea negra liittyy jollain tapaa ihon pigmenttiin. Mulla on kolmas poika tuloillaan eikä yhdessäkään raskaudessa ole ollut linea negraa.

Ja maailman parhaat mammapöksyt on me&i:n Magic pantist ja Magic knickersit. Mitään muita housuja en nykyään enää pidäkään kotona ollessa :)

Kyllä, aivan samaa mieltä hannastiinan kanssa, maailman parhaat "mammahousut" löytyy miikkarilta; ihan kuin ei ois housuja lainkaan! :)

Lucy sullakin on kyllä siron näkönen masu! Ja ihan totta että joidenkin masut tunnistaa jo hyvin :) Ite oon laittanu niin monta masukuvaa jo että alkaa varmaan syöpyä monien verkkokalvoille! Mutta en aio lopettaa vielä, kerran 2 viikossa aion edelleen ottaa kuvia ja jakaa tänne :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pitäis käydä ostaa kotihousuja. viimeset meni rikki, tai oikeestaan ne on jo niin rikki etten enää jaksa kuunnella miehen kommentteja näistä sexypantseistä. Jotku mitkä menee sit synnytyksen jälkeenkin eikä purista, jotku halvat collarit/jumppapöksyt varmaan koitan etsii.

Tässä viime aikoina tapahtunut laajennus. n. +8,5 kg lähtöpainosta ja sukkia ei saa jalkaan (tosin selkäkipukin siihen vaikuttaa). Mitenköhän paljon tää massu vielä tästä kasvaa?

Liitteet

• Rv32+4.jpg
    Rv32+4.jpg
    302.7 KB · Katsottu: 65
  • Rv32+4pallomaha.jpg
    Rv32+4pallomaha.jpg
    293.5 KB · Katsottu: 66
ImageUploadedByVau Foorumi1394433129.129168.jpg

Ps. Näyttää aika hyvältä kun spinning on kiinteyttänyt mun sääret ja vähän reisiä - sit toi maha on jätti! Mietin että onkohan se tehnyt jonkun harppauksen keskikäyrältä ylös, kun se on tuntunut jo viikon niin isolta ;) Kuun lopussa neuvola!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Nauhallisia kenkiä en oo käyttän aikoihin! Jos nää kelit näin lämpiää ni kohta pääsee balleriinoihin siirtymää. Paitsi, et miun jalat on nii turvoksissa etten haluu miu ihania balleriinoja leventää :( Kumisaappaissa varmaan toukokuus mentävä :D

Mäkin ootan balleriina-kelejä. Siihen asti taidan painella talvisaappailla tai kumppareilla. Kun yleensä kaivaisin tässä kohtaa, kun maa on kuivahtanut, converset kaapista mutta nyt ei ko. kenkämalli jostain kumman syystä innosta.

No nimenomaan kevään innoittamana suunnitelin laittavani lempparitennarit jalkaan kaupunkireissulle, paha virhe!
Ensinnäkin ihmettelin miksi kengät ovat pienentyneet sitten viime vuoden, mutta hikikarpaloiden saattelemana taistelin kengät jalkaani! :)
Ohimennessä poikkesin kauppaan ostamaan uudet sopivammat rintsikat itselleni, päätin kuitenkin samalla koittaa uusia isompia housuja. Sitä hien ja tuskan määrää sovituskopissa kun yritin kiskoa kengät takaisin jalkaan, siihen meni tuplasti enemmän aikaa kuin itse vaatteiden sovittamiseen. Olin varmaan näkemisen arvoinen kun astuin sovituskopista ulos tukka märkänä.. :D

Mun mahan ympärys on paisunu viikossa 7 cm!!!! Taitaa olla nyt levinny jenkkiksetkin kun ei toi kumpu hirvesti isommalta tunnu.

Onneksi tuli ostettua viime syksyn aleista yhden koon isompi välikausitakki kun oma koko oli loppu. Kun on vielä a-linjaista maiharimallia niin menee päälle heittämällä :)

liii-saaalla on kyllä komeen kokonen maha!

Mulla on vyötärönympärys tällä hetkellä 75 ja masun isoin kohta 85. Aika hitaasti noi mitat kasvaa, mutta kasvaa kuitenkin :) 17.2. mittasin viimeks ja siitä on molemmat mitat kasvanu 1cm.

Huomenna on taas masukuvapäivä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mua tervehti tänään kaupassa puolituttu rouva tyyliin "ai olet vielä yhtenä kappaleena". Olin siinä just jutuilla toisen tutun kanssa, joka tokas että jakaantumiseenhan on vielä 2kk. Toinen meni ihan vaikeeks ja hymyili sitten, että mä olen jo "melko iso" :grin Totesin vaan olevani sen mallinen, että maha hyppää aina esille ja vettäkin ollu kaikista paljon. Hetken pohtivat, että oisko kuitenkin kaksoset tulossa :mad: Täytyy varmaan laittaa tännekin taas kuvaa ni voitte tekin taivastella tätä valasta :p

Pitäiskö munkin... Mahanympärys on näin ilta-aikaan navan kohdalta 105 senttiä. Voitinksmä?

Takaisin