Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaikki olohousut jääneet pieniksi paitsi mun tilaamat Reebokit, jotka muuten on maailman mukavimmat päällä! Just hyvän malliset tälle masulle ja lantiollekin on vielä tilaa :)
Mulla oli tänään odotussukkahousut farkkujen alla kun oltiin pihalla ja ai hitto kun ne painoi, vaikka ei olevinaan olleet liian pienet - nyt oon ihan orgasmeissa sohvalla näiden mun housujen kanssa :D Voi se ihminen olla onnellinen pienistä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ainiin, ja muutama odotuspaita jäänyt lyhyeksi, vissiin pienen kasvun tehnyt tuo masu <3

Mulla on muutamat ihan tavan lököhousut joissa on sellanen leveä/korkea vyötärökaistale. Toiset on henkkamaukan sport-mallistoa ja toiset citymarketista... Ihan mielettömän ihania. Pepusta ja reisistä sopivat ja mahan kohdalta antaa ihanasti periksi. Ne cittarin löksyt on L-kokoa vaikka normisti oon M. Mut ne henkkamaukan on M:t ja mahtuu hyvin päälle. Mäkin huomasin et edellisen raskauden M-koon paidoista osa on jäänyt lyhyeksi :eek: Onko nyt jotenkin eri mallinen maha (mun mielestä ei) tai sitten ne on lyhentynyt kaapissa 4 vuodessa. Koska käytin niitä silloin loppuun asti... :grin

Rv 28+6.. Mä kun kuvitelin jo pari kuukautta sitten et mulla on iso maha... Mut kyl se vaan näköjään vielä kasvaa :grin Eikä kukaan ole vieläkään pessy meidän peilejä... grrr...... Ja mitkä hmeen makkarat mulla tuolla selässä on?!?!?!?!!
:eek::eek::eek::eek:

Liitteet

• Rv 28+6.JPG
    Rv 28+6.JPG
    123.9 KB · Katsottu: 64
Mä käytän muutenkin miesten collareita kun naisten mallit on aina liian lyhyitä niin mun housuissa mahtuu vielä oikein hyvin olemaan :) Kun on oikeesti kokoo xs/s ja käyttää kokoa miesten m niin ei käy vaatteet heti pieneks :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mää oon ottanu itestäni aika paljonki "kunnon" masukuvia. harrastelen kuvaamista muutenki niin oman vauvamahan kuvaaminen oli ihan itsestäänselvyys. Ihan langattomalla kaukolaukasimella näpsin, laukasin on onneks niin pieni ettei sitä kuvista erota ja voi tarvittaessa muokkailla sitte poiskin. mieski oon ottanu muutamia kuvia mutta sen kuvat on aina semmosia hätäsiä räpsyjä, ja aina samasta perspektiivistä otettuja. ei kuulemma jaksa kyykistellä ja kumarrella :grin. Vielä pitäs ottaa semmosia yhteiskuvia meistä + mahasta, juu nou.

käykääpä kurkkaa sportsdirect.com , siellä edullisesti sporttivaatteita. mm . noita lököhousuja. itellä sieltä monet lonsdalen lököhousut ja huppareita ja on ihan ehottoman mukavia päällä! ja samat kollarit tosiaan menny koko raskausajan :)

mun mielestä monet odotuspaidat on itseasiassa jotenki aika lyhyitä :confused:? mulla on pari äitiyspaitaa ja ne ei oo läheskään niin pitkiä ku nuo monet normipaidat joita enimmäkseen käytän. onneks nykymuotia on nuo vähän pidemmät tai loose fit - paidat nii ei tarvi ostaa välttämättä mammapaitoja erikseen. kauhulla muistelen omia yläaste-aikoja (v. 00-03) jolloin muotia oli mahdollisimman matalalantioiset farkut yhdistettynä mahdollisimman lyhyeen paitaan.. selekä vaan vilikku :laughing021

toivottavasti tää ei nyt oo merkki pojasta kun tyttöähän me tässä kovasti odotellaan!

Mulla näkyi tytöstä, en kyllä muista missä vaiheessa tuli, mutta nyt ei näy ja poika pitäisi tuolla asustella.

Mulla oli ekassa pojassa tosi vahva alusta alkaen ---> nyt tästä pojasta pienen pieni viiva häpykarvoituksen alla ei yhtään ylempänä vaikka esikoisesta meni yli navan jo rv 20 :)

No nyt ei pelota enää yhtä paljon :) Kyllähän se pieni poikakin sais olla mutta tässä ollaan jo niin valmistautuneita siihen että se on tyttö etten toivo enää yllätyksiä!

mulla oli ekasta kans linea negra selvä ja tyttö tuli. Nyt ei ole ja pippeli on nähty ultrassa!

Hymykuoppa, hyvin näkyy! Mullakin on reippaasti yli navan.

Hassua muuten miten alkaa tunnistamaan joidenkin foorumilaisten mahat ennen, kun on katsonut nimeä :)

Takaisin