Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nipsumuki onpa oikeesti muuttanu muotoa toi sun maha! Ainakin kuvasta päätellen siitä on tullu sellanen entistäkin säännöllisemmän muotonen pallomainen masu :) Kaipa ne mahat tässä pikkuhiljaa rupee pingottuun äärimmilleen itse kullakin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mahan päälle roiskuu yhtä ja toista tosiaan. Ja onnistun mä osumaan ylemmäskin, Vasta kaivelin riisin jyviä rintsikoista... Ja öinen näkkärin rouskuttelu + nirunarutoppi yöasuna. Raaaaps!

Joo, päivän ruokalistan voi lukea mahasta täälläkin. Raskauden myötä on näköjään tullut reikä leukaan ja unohdus, miten sitä ruokaa ääntä kohden laitetaankaan :D

Mietin just yks päivä samaa, Kaikenlisäksi olen huippunopea syömään, joten very sexy näky kun kohta 20 kg paisunut nainen vetää silmänräpäyksessä miestä ja lasta nopeammin ruoat ja sen jälkeen nyppii paidasta ja tuolista roiskeet ja jämät mitä lentelee siinä touhussa.. :) Mulla on itsestäni mielikuva sellaisena kaljamahaisena miehenä, jonka rekkamiehen hymy paistaa ja kärpäset lentää ympärillä - onneks en Vielä haise ja raskaushousut estää peppyhymytkin ;)
Onneks muutun rekkamiehestä missiksi toukokuussa, vai muutunko ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

mun mies töksäytti eilen kun puhuin jotain kesävaatteista että "älä unohda että sulla on vielä mahaa kesällä" se suututti ja ärsytti ihan suunnattomasti!! Kyllä mä tiiän etten oo heti huippukunnossa, mutta kai mä saan silti nauttia siitä että on kesä?! Tuli oikeesti paha mieli kun jäi jotenkin sellanen olo et ei se haluu nähä mua koko kesänä rannalla :(

No olipas jotenkin tosiaan töksäyttämällä sanottu!
Mun mies taas on naurettavan kehuva vaikka olen lihonut 20 kg, kehuu mun vartaloa ja haluaa seksiä normaalisti, välillä pitää sanoa "hei, oikeesti!".
Itse olen noissa ulkonäköasioissa sen verran rento, että jos mun mies laskisi mun kiloja niin en pystyisi olemaan suhteessa, mun mies on hyvännäköinen, ei kuitenkaan mikään bodari.. Se on mulle täydellinen, ja jos se jostain syystä lihoisi ei se mua hävettäisi tai saisi mua ajattelemaan toisin.. Pelkkä elämäntilanteen muutos voi saada toisen lihomaan ja toisen laihtumaan, minkä takia pitäis toista muistuttaa kiloista, jos ei nyt oikeesti mene reippaasti ylipainon puolelle tms..
Teininä tapailin oman ikäistä (19 vee) ja huomautti jos olin lihonut, onneksi tajusin taas mennä eteenpäin, riittää että mulla on mulkut vanhemmat - puolisoksi ansaitsen vain parhaan ja sen olen rämpimällä löytänyt!

Muokattu viimeksi:
Ja voihan olla että Hymykuopan mies ei tarkoittanut pahaa - mutta camooooon, kuka kerkeää edes ajatella kun saa vauvan pihalle että onko maha nyt millainen, pääasia että nautitte kesästä!

Niin no se on välillä vähän ajattelematon, mutta ei se tarkota pahaa. Tuli nyt sit uudelleen asiaa miettiessä sellanen olo että mäpäs hankkiudun eroon siitä mahasta ennätysnopeesti ja näytän sille et se oli väärässä!

Mutta ei ehkä kannata ottaa sitä siis vakavasti, jos se noin on vaan heittänyt eikä normaalisti heitä ulkonäkökommentteja..
Turhaan asettaa itselleen paineita jostakin, tai alkaa todistelemaan kellekään mitään, se on hirveän kuluttavaa :/

Mies vaan sanonu nyt että kui paljo tykkää mun pyöreestä vatsasta ja siitä miten se koko aika pyöristyy. Se kyllä kattoo maailmaa ruusun punasten lasien läpi ja varmaan luulee että ku vauva on pihalla ni tädää, mamma on entisissä mitoissa! :D mä haluan entisiin mittoihin mut en ota siitä mitään ressiä!sain helposti tiputettua kymmenen kiloa ku vaan aloin kulkee lenkillä enempi, syömisiä en juuri muuttanu joten toivon että raskauskilotki lähtee suht helposti. Ootan kesän vaunulenkkejä ja ruohonleikkuuta! :) tällä hetkellä tykkään itekki hirveesti massustani! <3

Makasin eilen illalla nukkumaan mennessä sängyssämme alasti. Mies katsoi mua vierestä ja sanoi, "Oot jotenkin pelottavan näköinen!". "Semmonen luolanainen!".
Mua vaan nauratti sen kommentti, ihan totta en itsekään tunnista kroppaani peilistä katsottaessa.
Me kehutaan ja myös naureskellaan toistemme vartaloille. Pahaa ei tarkoiteta, ollaan rehellisiä.
Ollaan molemmat tuettu toisiamme kuntokuureilla ja ymmärretään, ettei se tunnu mukavalta kun ei ole sinut oman kropan kanssa. Mutta se on parasta kun tietää, että toinen rakastaa vaikka olis kuinka pullukka sillä hetkellä. Tää ei ole ikuista, sen tietää molemmat!
Mun mies on ihan normaali painoinen,aina harrastanut säännöllisesti liikuntaa. Tiputtanut nyt 2 kuukaudessa 5 kg terveellisemmällä ruokavaliolla ( ei yhtään herkkuja) ja tipattomalla tammikuulla, joka on venynyt jo maaliskuuhun asti.
Tosi hienoo ja kyllä näkyy kropassa!

Mun mies oli hulluna mun vartaloon ennen raskautta. Se pysty hädintuskin pitään kädet erossa musta! Nyt kun se vartalo on poissa niin mies on myöntäny että sillä on ikävä sitä. Tykkäähän se tietenkin tästä masusta, mutta ei siitä että se on mussa kiinni. Saattaa kuullostaa oudolta, mutta ymmärrän sitä kyllä. Tiiän että ei se mua rakasta vähempää nytkään mutta ei se pidä mun vartaloa samalla tavalla himoittavana.

mun mies kehuu aina mun ulkonäköä, mut mä en kauheesti tykkää siitä, ku ite en viihdy ollenkaa kropassani... se ite on sellanen lihaksikas iso vahva karvanen palomies ja mä vaan tällanen maahinen.. tää maha on ihan ihana, mut kaikki muu sen ympärillä ällöttää... luonnostaakin jo isot rinnat, niin nyt ne vaan roikkuu tossa tiellä ja on vissiin kolme numeroa isommat ku normaalisti.. esikoisestakaan ne ei koskaan palautunu entisiin mittoihin, niin pelottaa, että kuinka isoiks ne nyt jää :eek: sellua siellä ja sellua tuolla, ällöpylly!!! mä kans makasin nakkina kylelleen yks ilta puoliks peiton alla ja mies tuli siihen. se pysähty tuijottaan ja sano et oli säikähtäny, ku maha oli hävinny... mut se oliki vaan maastoutunu sinne peiton alle :grin onneks tää ei oo ikuista, mut kyl mä vähä katellisena kattelen muita... mä oon just saman näkönen ku toi tirppana tossa mun profiilissani ja kaikki muut näyttää mun ympärillä sellasilta ihanilta keijukaisilta :rolleyes: mut onneks mä osaan nauraa itelleni ja mies ymmärtää sen ja nauraa mulle mun kans :grin

Himo on kaukana kuvastamaan tätä mun kroppaa, oon kuin semmonen jäätiköllä makaava harmaa hylje! :grin

Mun mies ei kuulemma kaipaa mun tyttövartaloa takaisin, ja oon hänen mielestään muuttunut vain haluttavammaksi yhteisten vuosien myötä ja kuulemma lastensaannin kuuluukin näkyä ihmisessä. Itse välillä masentelen menetettyä tyttöä, mutta totuushan on, että niin paljon on yhdessä koettu, ettei tää elämä oo vartaloissa, kiloissa ja ulkonäössä.

miulla on kyllä ihan päinvastoin: mies on hulluna tähän mahaan, hivelee ja himoitsee -oon tosin aina ollu isompi kokonen, ja mies vähän tykkää pyöreemmistä (mies ite semmonen hujoppi), mut silti käsittämätöntä ku omasta mielestä oon ku yli-kohonnu pullataikina...:smiley-ashamed008

Juu ei sille kyllä mitään voi, että ikä näkyy kropassa niin miehillä kuin naisillakin. Ei pelkästään raskaudet! Ei me miehen kanssa voida enää millään näyttää samalta kuin 10 vuotta sitten. Kolmenkympin jälkeen ei oo enää paluuta naaman kimmosuuteen. Kauhee kun katselee valokuvia seurustelun alkuajoilta, meistä on tullut oikeesti vanhoja!

Takaisin