Masut

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Muruska
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimii, mulle on painoa tullu 6kg. Mutta varmaa 2kg tisseissä, kuppikoko kasvanut kahdella:) ei kannata olla huolissaan siitä painosta! Ollaan niin erilaisia, kun jo masuista näkee:) toiset kerää jo nestettä paljon kai ehkä? :-D

Unohdin mainita painon, sitä on tiettävästi tullut n. 7-8 kg tähän mennessä.

Mullakaan ei vielä oo tullu arpia, jännään koko ajan että millonhan tulee vai tuleeko ollenkaan. Huomenna rv 29+2. Oon rasvaillu bio-oililla ja kaakaovartalovoilla päivittäin vaikken uskon niistä loppupeleissä olevan apua raskausarpien ennaltaehkäisyssä. No, iho on ainaki paljo pehmeempi nyt :D. Sillon murrosiässä ku tissit kasvo niin mulle ruli muutamia haaleita arpia rintoihin joten sen perusteella osaan oottaa niitä myös mahaan.

Eilen bongattu. Kaksi alkavaa arpea navan molemmin puolin...
Tai näyttää tulevan vanhojen lihomisarpien jatkoksi..
Mie oon rasvaillu ihan normaaleilla rasvoilla, mut rupeen harkitsemaan jotain arpirasvaa, vai onko liian myöhäistä nyt, kun niitä on jo tullut?!

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Mä käytän kanssa bepancaree! :) oon kuukauden about rasvaillu ku nyt mun pötsi alkaa vasta tulee esiin:) tänään 26+0. Aikasemmin vaa käyttäny vauvan hoitoöljyä tai perusrasvoja 8)

Tulipa hieno kollaasi ton lähikuvan kanssa kun en osannut kerrasta laittaa molempia kuvia suht samaan skaalaan... :p

Keskellä vko 22+1 ja reunoilla tän hetken tilanne eli 28+2.
WP_20140217_0062014021709334020140217093522.jpg

Hassua että miten silloin 22 viikolla maha tuntui ihan VALTAVALTA kun se pumpsahti yhtäkkiä esiin. Nyt en ole huomannut sellaista kasvupyrähdystä mutta nyt kun kuvia vertaa niin en ihmettele että miks tuntuu siltä että kädet on lyhentynyt kun ei yllä kengännauhoihin tai pöydän yli. Jännä juttu sekin että kun mittanauhalla koittaa mitata ympärystä niin se ei ole kasvanut yhtään vaikka selvästi maha ulompana on. Kaiketi korkein kohta on liikkunut sen verran että etten ole enää mitannut samalta korkeudelta.

Muokattu viimeksi:
Mittasinpa taas oman mahan kun Nipsumuki tosta mittailemisesta mainisti. Viimeks mittasin siis noin 2 viikkoa sitten ja sillon vyötärö oli 72cm ja mahan isoin kohta 82cm. Nyt noi vastaavat mitat on 74cm ja 84cm. Sentti per viikko on siis pullistunu taas :)

Mä mittasin eilen vuötärön ympäryksen mahan isoimmasta kohdasta ja mitta näytti 114cm :grin mitenköhän valtava siitä tulee... saattaahan ne tyttömahat olla aika kookkaita.

th8TWFa.jpg

Nyt kun laitoin kuvat rinnakkain, säikähdän eroa itsekin... Alkaa olla ulottuvuutta vähän joka suuntaan.

Tuntuu että toi kuva suurentaa, tai sitte se oikeesti on jo noin isoo :D
Rv 25 ja painoa tullut ~8 kg. Mittoja en oo ottanut, mutta tissit on kasvanut yhen kupin verran C- kuppiin. Ja niihinkin mahtuu enää nippanappa :S

Liitteet

• 25.jpg
    25.jpg
    185.6 KB · Katsottu: 69
Takaisin