Masun kasvu ♡

Mä voin laittaa kuvia sitte vasta, kun nää makkarat vaihtuu siihen sileään vauvamasuun :D Eli vasta pitkästi puolen välin jälkeen :D
 
Kai minäkin voin laittaa kuvan mun masusta :smiley-bounce012 en sit tiedä onko vaa turvotusta (varmaan mutta odotan niin että alkais näkyä jo ) vai alkaako oikeasti masu vähän pyöristyä. Housut ei ainakaan meinaa mennä kiinni enää ja ensimmäiset mama housut on tilattu :dance008 Rv11+ 1
 

Liitteet

  • 2015-05-02_12.48.58.jpg
    2015-05-02_12.48.58.jpg
    77.1 KB · Katsottu: 121
Tässä tänään otettu kuva, rv 12+6. Mies sanoi että kylläpä on iso masu, nyt pitää jo kuva ottaa..... Ilmeisesti pahimmat turvotukset jääneet, itse kun en masun ilmestymistä vappukiireiden (töiden) takia edes huomannut... Tai no, iltaturvotukset nyt on aivan eri asia
 

Liitteet

  • 635663687375527246 (2).jpg
    635663687375527246 (2).jpg
    73.5 KB · Katsottu: 143
Mun varmaan pitäs kans alkaa ottaa kuvia. Eilen koetin kovasti vetää vatsaa sisään, mutta ei se me! Tuossa tuo pieni kumpu on ja pysyy (ja tod näk kasvaa).
 
Kivasti on jo monella massu pyöristyny. Itsekun paisun kuin vappupallo. Mutta onkos muille ilmestynyt jo ensimmäisiä raskaus arpia? Itsellä on nyt viikko sitten ilmestynyt molempaan rintaan 1-3 vaaleahkoa pientä naarmua.
 
Ei oo arpia vielä näkynyt, mutta se raskausviiva linea.. ?? se on näkynyt jo jonkin aikaa, mutta nyt lähtenyt jo navasta ylöspäin kasvamaan :)
 
Mulla pari raskausarpea tisseissä, onhan ne reilun kuppikoon kasvanutkin... Olen ollut pienirintainen niin olen suorastaan kauhistellut, miten nopeaa kasvaa..mies on ollut mielissään :D mahakin pyöristyy :) kuvaa en mahasta saa jonkun takia ladattua tänne.. Mutta pyöreä on :D
 
Kokoajan tuntunu että pömpöttää mutta aiemmin ollut enemmän turvotusta. Nyt selvästi tuntuu että maha on kasvanut ja näkyy jo pikkuisen. Ei voi enää piilotella kun ei saa vedettyä sisään, jännittävääää :cat:
 
Kaikki normi vaatteet on jo hyvästelty kaapin perukoille. Äitiys vaatteet tai miehen vaatteet päällä. Tätä pallomahaa ei voi peitellä enää kuin munkin kaavulla :oops:
 
Täällä ei vielä näy oikein missään! Vertasin kuukauden takaiseen kuvaan ja ihan lievästi on alavatsa pyöreämpi, mutta ei kyllä vaatteissa vielä tunnu. Farkkuja vain en mielellään pidä. koska vyötärö painaa alavatsaan ja se tuntuu epämiellyttävältä. Odotan kyllä, että alkais näkymään :)
 
Mulla ei oikeastaan näy mitään, ite tunnen et maha on noussut (tai napa). Esikon kohdalla sf-mitta meni alakäyrien alla, kunnes elo-syyskuussa (syntyi lokakuus) kaveri vaihto asentoo (?) ja maha pullahti kunnolla esiin - en voinut enää väittää, etten ois ollut raskaana :D toivon, et tääkin hengailee tuol selässä, ja voin pimittää raskautta "puolitutuilta" pitkälle syksyyn.

Niin ja kadonnut linea negra on tullut takaisin... ylinavan menee, oisko, pliis, oisko poika :D (mikä lie pakkomielle mulla on toiseen poikaan)
 
Ihania mahoja! Mä ostin viikonloppuna ekat äitiyshousut ja tänään lisää. Nyt vatsa todella jo näkyy, rv 14+2. Töissä ei enää voi kaiaa piilotella... ☺️
 
Mä huomasin tänään, että maha on alkanu vähän pömpöttää. Äitiyshousuja en oo ostanut, enkä kyl varmaan aiokaan, jotain lappuhaalareita oon miettinyt. Mulla on käytössä yhet h&m:n superlow -farkut joiden vyötärö asettuu just hyvin mahan alle puristamatta. Tänään olin liikenteessä mekko päällä ja sen kanssa kyllä huomas että on pömppöä. :P
 
Äh, ostin sit mittanauhan ja vyötärönympärys on kasvanut jotain 8-9cm, rinnanympärys 7cm. Alkaakohan tää maha koskaan näyttää joltain muulta ku läskimahalta... Tuntuu tosi oudolta, kun ei mahdu enää omankokoisiin vaatteisiin ja kirpparillaki syynään aina vaan liian pieniä paitoja tai mekkoja.
 
Mä heitin tänään työhousut nurkkaan ja lampsin farkuilla töissä. Huomasin muuten "hauskan" jutun tänään. Viimeraskauden puolessa välissä ostin itselleni sopivat farkut ja mahtuivat minulle koko loppuraskauden. Imetyksen aikana laihduin ja farkut jäi toooodellla isoiksi. Nyt kokeilin niitä uudestaan ja ne on kuin eilen ostettu! Painoa ei ole tullut lisää kun ehkä kilon verran, mutta jalat on levinnyt ihan samalla lailla kun viimeraskaudessakin. Raskausarvet on jaloissa ja persuuksis, ei vatsassa. :P
 
Takaisin
Top