Masun kasvu ♡

Mun pömppis, viikkoja nyt 8+3..Illalla onkin sitten vähän isompi pallo kun alkaa turvottamaan.
 

Liitteet

  • 20150420_145003.jpg
    20150420_145003.jpg
    143 KB · Katsottu: 141
Mulla on vielä ainakin aika pieni maha, joka mahtuu edelleen tosi hyvin olemaan matalavyötäröisten farkkujen kanssa. Osasyynä voi olla turvonneet tissitkin, jotka kompensoi mahaa. :D Mulla on normaalisti paidat aika tiukkoja vyötäröstä, niin kävin tänään sit ostaa jo mahasta löysempiä paitoja kirpparilta, sellasia mitkä menee isommankin masun kanssa. Kyllä toi selvästi jo välillä pömpöttää ja mietin et huomaakohan muutkin asian.
 
Voi, mä olen pienikokoinen ja hoikka. Nyt rv 10+1. Ja vatsa on pömppis! Housut vielä menee, mutta töissä pitää vetää vatsaa sisään Tämä on 3. Raskaus, kai silläkin on jotain tekemistä tän kanssa. Hauskaa...
 
Mäki oon paidat vaihtanu löysiin, tutut jotka raskaudesta tietää huomaa kasvun mutta ne jotka ei tiedä ei ainakaa viä oo kyselly... Äitee kyllä kattoi pitkään :D
 
Mä en oo farkkuja enää pitkää aikaa käyttäny. Tosin mulla on enimmäksee korkeevyötäröisiä. Mutta siis leggingseillä ja verkkareille menty jo melkeinpä plussasta asti. Iltaa kohden turvottaa jo niin paljon, et en kyllä raskausvatsasta kyllä voi puhua xD
 
Itsellä meneillään nyt 12+2 ja maha kyllä alkaa pikku hiljaa näkymään. Aiemmin löysätkin paidat alkavat tuntumaan ahtailta niin rintojen kohdalta kuin vatsankin. Kovasti tässä suunnittelen kaupoille menemistä :)
 
Tänä aamuna huomasin, et alkaa se pikku hiljaa vauvamaha ilmestymään. Ja iltaisin on sit maha turvonnut kuin ilmapallo :joyful:
 
Vaikka mulla mahaa omasta takaa niin tuntuu että näkyy jo. Ettei enään ole perinteinen löllövatsa Jos niin isoksi kasvaa kuin esikoista odottaessa niin huh huh on tukalat oltavat
 
Mul on tämmönen. Ei se nyt ihmeemmin näy, mutta outoa olla näin "tasapaksu" kun normaalisti on selkeä vyötärö. Nyt 11+3.
 

Liitteet

  • maha.jpg
    maha.jpg
    56 KB · Katsottu: 129
Mulla on ainaki jakautunu joka puolelle ne pari kiloa mitkä on tullu lisää. Vähä lisää pömppistä,farkut kinnaa myös reisistä ja peffasta. Kyllä sitä pian saa suunnata vaateostoksille. Salilla varmaan jo jään pian muille kii,yrittäny vähä pitää löysempiä treenipaitoja :)
 
Näkyykö teillä pitkällään ollessa vielä pientä kumpua tai tuntuuko mitään kumpua?
 
Mulla ei ole mahasta vielä tietoakaan. Ekassa raskaudessa musta tuntu, että ei näkyny maatessa mitään, vaikka oli jo rv 29. Maha oli pieni, vaikka vauva vastasi viikkoja. Tiedä sitten mihin se piiloutu. Toi oma maha kyllä peittää tulevan vauvamahan varmaan puoleenväliin saakka.
Eilen olin vanhempien luona käymässä ja sisko katto mua ja kysy, että oonko laihtunut? Heh:grin
 
Mulla näkyy makuulla pikkusen :) ei sitä ulkopuolinen huomaisi silti...
 
Mä en jotenkin osannut odottaa, että masu alkaa vähääkään näkyä viellä tällä kohtaa. Nyt siis 9+3. Esikon kanssa maha tuntui pysyvän piilossa hiton pitkään. Mutta mulla onkin taapäin kallellaan (ja kunnolla) kohtu, joten ekakerralla sen "kääntyminen" varmasti kestikin. Nyt mulla alkaa selvästi olla jo pientä kumpua. Turvotusta tietysti osin, mutta näin pienessä ihmisessä kyllä pistää silmään. Farkkuja en tosiaankaan ole enää lykännyt jalkaan. Leggari-hame-linjalla mennään. Pian kuitenkin pitänee mennä ostamaan oikeasti mukavia mammahousuja tms.
 
Takaisin
Top