Masun kasvu ♡

Ei mullakaa mahaa ja huomenna rv19. :sad001 marisen lähes joka pv asiasta.. mut alamahalla on välii kova möykky ja alusvaatteisillaa sen ehkä ite hitusen huomaa mut ei muuta. Näyttäs vaa et oon muutevaa pläskistyny.. :sad001 mä nii haluaisin jo vauvamahan!
 
5b8e0905937b6c9aee47328cd4b2fb14


Täälä 16+1 menossa :p turvotukset on loppunu ja hieman alkaa kiinteytymään.. Vihdoin!
 
Mieheni tuossa lohdullisesti totesi, että en mä enää niin pahasti näytä lihoneelta vaan huomaa vauvavatsan. Onkohan sekin vaistonnut mun ahdistuksen tästä lölleröstä xD
 
Mulla on jo 19+2 eikä edelleenkään mahasta tunnista että oisin raskaana. :D Oon tavannu vähemmän läheisiä sukulaisia joille en oo raskaudesta kertonut, ja yks vielä sanoi että oon niin laiha että pitää syödä enemmän (söin vaan salaattia) :D Tuttu mummokaan ei sanonut mitään mun mahaan päin viittaavaakaan, vaikka omasta mielestä näytän siltä että en ois puoleen vuoteen tehny muuta ku syöny. Pitää laittaa kuva kuhan jaksan hakee puhelimen autosta.

ps. ja pystyn vieläki käyttää esim mun normaaleja farkkuja.
Emmä oikein tiä miten tähän pitäis suhtautua. Ärsyttää näyttää ja tuntea olonsa vaan läskiksi, mutta toisaalta enpä haluais välttämättä raskausuutisia ihan kaikille kertoakaan.
 
Mä en viime raskaudes joutunut uudistaa vaatekerrastoa... ihan lopussa käytin miehen vaatteita (reiluja paitoja) ja verkkareita :D

Nyt mun maha on kyllä ihan sika outo, tai se on panssari :) ei sitä vauvamahaksi voisi luulla, mut jotenkin taas oudon mallinen. Kaveri on taasen selässä :) jos en ois voinut pahoin, en välttämäti edes tietäis olevani raskaana. Noh tietty menkat on jäänyt pois... :)
 
Hahahha no kyllähän minäki varmaan verkkareilla ja löysillä mekoilla voisin pärjätä, mutta ois kiva joskus näyttää muultaki ku metsäläiseltä. Vieläki ihmetyttää ku tuntuu et muilla on niin isot mahat jo. :I
 

Liitteet

  • 19+2 (2).jpg
    19+2 (2).jpg
    104.2 KB · Katsottu: 146
Tää piti laittaa jo hyvä tovi sitten, kuvassa menossa 15+0
Nyt siis menossa 16+4 uutta kuvaa pitäs ottaa, sillä selvästi nyt alkaa masu ilmestyä paremmin esiin.
 

Liitteet

  • IMG_8313.JPG
    IMG_8313.JPG
    202.2 KB · Katsottu: 145
Muokattu viimeksi:
Joo ei täällä kehtaa edes kuvaa ottaa vieläkään. Pehmeemmältä (lue: läskimmältä) vaan näytän kun ennen. Olis kiva päästä käyttää just kaikkii maksimekkoja että näyttäiski raskaalta eikä vaan lihonneelta :P Viikkoja sentäs jo 20+2.
 
Kateellisena kattelen toisten ihania vauvamasuja! Täällä viikkoja 20 ja mahasta en oo vielä halunnu ottaa kuvia, ku ei näytä yhtään vauvamahalta. Tuntuu että vyötärölle on kasvanut epämääräinen vararengas ja maha kasvaa sivuille ja jonnekkin sisälle päin. Aamulla ei juuri näy mahaa ja illalla se on turvonnu jostain esiin.
Ostin ekat raskaus housut 15 viikolla, mutta ne on edelleen mahasta löysät. Normi farkut ei menny enään 15 viikon jälkeen kiinni ku alavatsa oli ottanut senttejä, mutta kaikki kokeilemani raskaus housut on ollu vielä liian isoja tälle mahalle. Onneksi on kesä, niin oon pärjänny shortseilla ja hameilla. Lähes kaikki normi paidat menee vielä päälle, muutamissa rintojen kohdalta tekee tiukkaa.
Johtuu varmasti siitä että eka raskaus. Moni ihmetelly että missä maha ku oon kertonu raskaudesta. Mies kyllä kehuu ja huomioi vauvamasuu, mutta ite vielä odottelen sitä pyöreetä ja kiinteetä masuu :)
Joskus oon kuullu että poika ja tyttö masuilla on eroja.. Mut en muista tarkemmin miten ne meni..
 
Meilläkin mies kehuu vauvavatsaa ja päivittelee mahan valtavuutta... Joopa joo... onhan se tietty isompi kuin ennen, mutta selällä maatessa sekin vähäinen vararengas häviää :D sanoinkin, että pieni tämä on muihin verrattuna. Mies sitten tokaisi, että synnytänkin vain pieniä ja sieviä vauvoja. Eka tuli 36+0 ja oli ihan suht pieni :wink samaa kohtaloa odotan tältäkin.. mahan koon kanssa mennään aikalailla samaa rataa. Nyt varmasti menee reippaasti yliaikaiseksi..
 
Täälläki edellee ootellaan kunnon vauvamahaa. Viikot 22+1 ja edellee tuntuu et aikasemmat läskit vaa työntyy lisää näkyvii. Nlatäti sano et sulla pääsee hyvin piiloo ja nii näkyy tekevän. :/ ois nii kiva ku ei tarvis hävetä lölleröä ja tuntuu et joka paikassa nykyää näkee vaa ihania vauvamasuja.
 
Takaisin
Top