Masun kasvu ♡

Tuli mieleen että muutaman kerran joku kaveri on saattanut koskee mahaa ja oon huomannu että melkeen järkytyn täsätä. Hyvä etten sanonu viime vk.loppuna että pelkkää vararavintoa vaan. Vaikka juuri olin ite kaverille kertonut olevani 20 viikolla raskaana, niin totta kai kun mitään ei näy niin miehen logiikalla voi sitten kokeilla että tuntuuko.
Välillä tulee hetkiä että masentaa oma kroppa, ku mikään vaate ei istu enään hyvin.. vaikka kiloja ei vielä oo tullu ku 1,5kg niin silti tuntuu että kaikki on pelkkää löysää reisissä, pepussa ja mahassa. Ehkä se maha vielä tulee ja ehin pari kk iloita siitä kunnes tulee niin kylmä että pukeudun kaapuihin ja näytän muumimammalta loppu raskauden :wink
 
Täältä löytyy tällänen ja tänään viikkoja 21+0 ♡. Paita päällä näyttää semmoseltä löllykkäläski mahalta mutta ilman paitaa ei niinkään.. (ihanat muokkaukset kun kuvassa vaan alusvaatteet) :D.
 

Liitteet

  • 1436537390709.jpg
    1436537390709.jpg
    31.3 KB · Katsottu: 142
Itse oon kriiseilly tässä raskaudessa ties kuinka monta kertaa ja viimeks eilen. :D Jos joku vaate mahtuu päälle, niin sitten mua ärsyttää, jos mun maha ei näytä raskausmahalta vaan just siltä, että olisin vain lihonut. Tai noissa löysissä vaatteissa maha ei korostu kunnolla, joten semmosia en halua ainakaan käyttää. Jotenkin itsestä on ihanaa pukeutua sellaisiin vaatteisiin, jossa näytän hyvältä ja siltä, että oon oikeasti raskaana. Ja mun mahaa ei meinaa kyllä edestä päin tunnistaa raskausmahaksi vaan vain sivusta..
 
Mahakriisi jatkuu.. Yritin tänään käydä shoppaileen ja taaskaan ei tuottanu tulosta :sad001 en vaan löydä mistään paitoja mikä istuis tällasessa välivaiheessa päälle, joten pitää edelleen tyytyä samoihin ku ennen raskautta.. Sen lisäksi että oon huono shoppaileen, niin ne harvat kerrat ku jaksan lähtee, niin nykyään aina käy näin.
 
Takaisin
Top