Masun kasvu ♡

Kiitos ❤ piti oikein tarkistaa ja tuo eka kuva (ekalla sivulla) siis on aikalailla tasan kuukausi sitten eli jossain viikolla 5 ja kyllähän tuossa kasvua näyttää jo jonkun verran tapahtuneen :)
 
Ruusa, hieno masu! Täällä myös pömppö näkyy, eikä sitä enää saa vedettyä sisään... Tarkoitus ois vielä pitää salassa muilta, saa nähdä miten onnistuu..
 
Mä en kanssa tiedä millä ihmeellä enää kauaa piilottelen tuota, kolme viikkoa vielä suunnittelin salailla eli nt-ultraan asti, mutta kun kaikki löysätkin paidat kiristää jo niin pitää vissiin lähteä puserokaupoille kohta :) en mä kyllä ihan käsitä kuinka mä voin olla edes tän kokoinen nyt jo :nailbiting: tukala olo on ja varmaan viikon sisään on housut alkanut ahdistaa.
 
Oi ihana maha Ruusalla. Tahdon kans. Mulla oli tollanen viimeks vasta puolessavälissä. Tosin tässä on tätä omaa jo ennestään.
 
Voi kun itekkin vois ihastella masuaan. Taitaa olla vaan tota ylimäärästä niiin paljon ettei omaa mahaa vauva mahasta erota. :D
 
Joku kyseli onko jo osteltu äitiyshousuja - mulla on jo käytössä :D omista housuista vain yhdet menee vielä muutenkin, loput on niin joustamattomia/tiukkoja vyötäröltä, ettei enää mene. Mulla on kunnon pömppis jo, ja varsinkin kun oman vatsan muoto on alkujaankin vähän pömppis, niin korostuu kyllä hauskasti, ihan kuin olisin jo pidemmällä. Löysin Lindexistä yhden sellaisen paitamallin, joka peittää ton pömppiksen, niin että voin käyttää sitä silloin kun haluan ettei raskautta näe ulospäin. Muuten sen kyllä huomaa jo.
 
Mulla ei viimeraskaudessa pysynyt äitiyshousut edes viimeisillä viikoilla jalassa kun masu oli niin pieni. Vähän isompi kuin ruusalla nyt :P sukulaiset vaan naureskeli, että ei tuolla mahalla synnytetä kun sanoin olevani viikolla 36... no sillä viikolla se syntyikin :P
 
Mä oon aatellut ensi viikolla ostaa jotkut äitiysfarkut, jos ultrassa kaikki hyvin. Normifarkut on välillä vähän tukalat, kun mahaa alkaa jo olemaan. Olin ajatellut töissä kertoa vasta rakenneultran jälkeen eli kuukauden päästä, mutta saa nähdä pysyykö siihen asti salassa. Eiköhän siellä joku osaa laskea yhteen vatsan kasvun ja jatkuvat lääkärikäynnit.
 
Hmm taitaa mullaki olla maha kasvanut jo. Farkut kiristää ja tuntuvat epämiellyttäviltä vaikka paino onkin nyt alkanut tippua alaspäinkin nämmä.ainakin vaaka väittäisi niin kun pitkästä aikaa aamusta menin siihen seisomaan. No onneks on vähän pulleempi maha ollu niin kukaan ei taida heti tajuta :)
 
Tiukimmat housut on alkanut tuntua todella epämiellyttäville. Ylimäärästä löytyy kyllä liiaksikin mutta jokin tuolla turvottaa muun lisäksi. Vielä en kyllä suostu laittamaan äitiyshousuja kun tuntuu että ne oikein korostaa/muotoilee mahaa vaikka mukavuuden vuoksi kyllä houkuttaisi vaan turvaudun vielä hetken ainakin löysempivyötäröisiin ja salihousuihin korkeine vyötäröresoreineen jotka on aivan parhaat.
 
Aika hulppee maha Ruusalla. :---D Mulla ei oo hirveesti maha kasvanut, mutta eipä sitä ainakaan sisään saa enää vedettyä. Sain just kaverilta matalavyötäröiset farkut, jotka on ihan parhaat tän pömppiksen kanssa, ku vyötärö on mahan alla, eikä kiristä. :)
 
Musta tuntuu et turvotus on siirtyny ylävatsaan. Otin kuvan äsken jossa koitan vetää mahaa sisään ja silti se on ihan pallo.
 
Mä en tiedä mitä nappia se kätilö eilen ultras painoi mutta saman tien ultran jälkeen pompsahti selvä maha esiin mitä ei saa vedetyksi tuon enempää sisäänkää :D mieski nauroi että pian jään kiinni.. ei muutaku löysimmät vaatteet mitä löytyi niin mukaan ettei vielä näkyysi.. Töiski kokoa isommat housut ku yleensä kinnaa mahasta ja piti nappiki avata välillä :D ja nyt rv 12+4. Kumma ettei serkku saunas ihmetelly, ku tosiaan oon koko elämäni ollu lauta jolla ei edes jenkkakahvoja oo. Nyt löytyy neki..
 

Liitteet

  • WP_20150418_012.jpg
    WP_20150418_012.jpg
    669 KB · Katsottu: 132
  • WP_20150418_008.jpg
    WP_20150418_008.jpg
    383.8 KB · Katsottu: 129
Mullon niemja maha samaa luokkaa. Tosiaan normaalisti vaan luut töröttää mutta nyt on vaikeuksia keksiä päälle vaatetta joka piilottaa mahan. Päälle mahtuu vaan yhdet farkut ja nekin puristaa mahaa kun collareissa ei viiti joka paikkaan lähteä. Pakko varmaan lähteä housu ostoksille pikkuhiljaa :D
Ehkä niemja sun serkkus katsoi et oot vaan lihonu eikä kehdannut sanoa. Musta myös tuntuu et omasta mielestä maha on aivan valtava ja näkyy kilometrin päähän, mutta ei varmaan pistä vielä edes muiden silmään ollenkaan:)
 
Ihana vauvamaha Ruusalla! :)

Itsellä ei ole vielä maha kauheasti kasvanut, mitä nyt välillä turvottaa kauheasti ja silloin maha pömpöttää ikävästi. Tiukimmat farkut jo puristaa ikävästi, varsinkin ruokailun jälkeen, mutta vielä mä mahdun useimpiin farkkuihin. Mulla tuota kasvua tullut tisseihin ja liivit puristaa jo aikalailla eli kai se ois liivikaupoille lähdettävä. :D
 
Takaisin
Top