Masun kasvu ♡

Mulla on Tumelo kans jalat levinny! Mahakin kyllä on turvoksissa ja makuullaankin jo huomaa ja näkee kohdun, mutta tuo turvotus... Se on jäätävää! Jalat ja takamus kärsi viimeksikin!
 
Rv 16 kun alkoi, niin maha otti ihan uuden kasvuvaihteen...alkaa olla esimiehelle kertomisen hetket käsillä.
 
Nyt tää meni sekasin :D piti masukuvaa laittaa mutta muokkasi uudestaan eikä nyt anna laittaa uutta!

Näköjään kuva näkyykin
 

Liitteet

  • ImageUploadedByVau Foorumi1432633481.068796.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1432633481.068796.jpg
    91.7 KB · Katsottu: 160
MUN MAHA EI KASVA! Aargh. Nyt jo viikot 17+5 eikä mitään havaittavaa muutosta, alavatsa ehkä näyttää siltä että ois kova pissahätä. Mäkin haluan jo vauvamahan!
 
Pihlaja, ei mullakaan. 16+1 enkä kuulemma vieläkään näytä vähääkään siltä, että oisin raskaana. Kaveri vaan huomautti, että tissit on kasvanu. Kyl se viel ehtii kasvaa! Mulle vaan tulee sellanen fiilis et entä jos kaikki ei oo hyvin ku ei oo niin isoa mahaa ku muilla - voi olla ettei minimahat vaan kehtaa esitellä. :P
 
Mulla oli viimeksi niin, että raskausmaha alkoi näkymään n. rv20. Kun menin rakenneultraan niin sillon näky. Kätilö vaan lohdutti, että parempi näin. Mulla maha piilottelee noiden läskien alla.:lurking:
Tosin farkut kyllä puristaa, että en tiedä kai siellä jotain on tapahtunu.:rolleyes:
 
Esikoisesta vatsa oli todella pieni ja alkoi kasvamaan kunnolla vasta viikon 30 jälkeen. Nyt on jo aikamoinen pötsi toisesta. Monesti sanotaankin, että vatsa pullahtaa toisesta aiemmin.
 
Mä sain neuvolan tädiltä tänään vahvistuksen, että on mun maha pyöristynyt. Ku ite en oo ollu varma onko kyseessä vaan pläski. :D Mulla viikoja vasta 15+4 ja eka raskaus. Kunhan nyt ei kovin alkaisi venymään vielä, tulee rumaa jälkeä... Kuvaa en kyl vielä kehtaa kuitenkaan laittaa.

Kyllähän se huomattavasti nopeammin näkyy niillä joilla on jo raskauksia takana.
 
Voih, minäkin haluaisin lisätä jo masukuvan tänne :D Mutta masu on enemmänkin vetäny kaiken kimmon plörinäks, että löllyvä lutjake tuossa edessä vielä on :/ Töissä vanhempi nainen kyllä sanoi jo näkevänsä vauvamahan, mutta muiden silmään ei tunnu näkyvän :P
 
Se on muuten niin ihmeellistä ku joillakin tai musta tuntuu, et suurimmalla osalla jo rakenneultran aikaan näkyy selkeä vauvamasu (täälläkin jo monella nätti, pieni kumpu) ja ite vetelen, ettei mitään... ja tuskin tääkään, vaik toka tulossa, niin kovin nopsaa esiin tulee. Tuntuu lähinnä, et mun vatsan seutu on kadonnut :D esikko jätti löysää nahkaa, ja nyt on aika timmi tuo napa - ei kuitenkaan mitään merkkejä vauvamasusta.

Esikon kohalla, viikolla 30+ oli sf mitta 23cm ja kasvoi sitten vajaas kuukaudessa 10cm ja ihana, muhkea ja valtaisa vauvamaha ilmaantui :D
 
Mulla oli kakkosesta rv 30+ jo isompi maha kuin esikosta rv 35+0 (esikko sitte syntyi 35+4) :D Sf-mitat meni koko ajan yläkäyrillä kakkosen kanssa :D
 
oonko minä ainua jolla on jo ihan jäätävä pötsi.. :D
 

Liitteet

  • 1434393811616.jpg
    1434393811616.jpg
    38.2 KB · Katsottu: 140
Et ole :wink täällä näyttää siltä kun jumppapallon olisin syönyt. Ja kohta koko vaate kerta uusittu kun ei entiset vaatteet päälle mahdu :sad001
 
Ccix, sama täällä! Esikkoa kun odotan niin joku merkki jatkuvasta raskaudesta olis kiva. Nyt tuntuu, että illallakaan ei enää turvota samalla tavalla kun pari viikkoa sitten niin ei mitään merkkiä raskaudesta. Oon alkanu miettii että nää isot tissitki on harhauskoa :P
 
Taidampa ottaa tänään kuvan "raskausvatsastani", edelleen työkaverit on sitä mieltä että olen huijannut heitä ja syönyt vain herkkuja liikaa ;D edelleen vain löllyvää turvotushöttöä koko maha :/

RV 18
 
c6041aa82dafc1e69fe1b19b6ec70a2d


Mahani on toki ollut littoisempi, mutta nyt näytän lähinnä siltä, että olisin vain levinnyt joka suuntaan reilusti. kukaan ei osaisi sanoa, että olisin jo viikolla 18 :S
 
Kyllä mä uskon, että kaikilla tulee jossain vaiheessa esiin tuo raskausmaha. Mulla on itellä tää maha näkynyt jo kohta kuukauden päivät ja työkaverit sanoi, että huomasivat kyllä aika heti musta, että oon raskaana kun mun maha on kuulema sellanen pinkeä pallo, ettei voi erehtyä. :D
 
Takaisin
Top