Masun kasvu ♡

Ihana idea! Itse kans vielä todella alussa eli rv 4+4 ja vielä ei ole itsellä maha kasvanut. :)
 
Itsellä nyt 6+3. Maha ei vielä varsinaisesti kasvanut ole, mutta turvotusta sitäkin enemmän. Iltaisin esim. ei meinaa vetoketjullisia housuja kiinni saada ja kireämmät farkut heivasin jo tyystin säilytykseen. Nähtäväksi jää, mahtuuko sitä enää koskaan entisiin vaatteisiin :happy:
 
Itsellä nyt 6+3. Maha ei vielä varsinaisesti kasvanut ole, mutta turvotusta sitäkin enemmän. Iltaisin esim. ei meinaa vetoketjullisia housuja kiinni saada ja kireämmät farkut heivasin jo tyystin säilytykseen. Nähtäväksi jää, mahtuuko sitä enää koskaan entisiin vaatteisiin :happy:

Täällä kanssa iltasin maha on kauheessa turpeessa ja nyt viikkoja 6+5 . Ja farkutkin alkanu kiristää. Harmi ettei voi joka paikkaa mennä yöpöksyt jalassa kun ne ois niin mukavat päällä :grin
 
Täälä 6+4 ja turvotukset on kovat! Muka selkeä vauvamahaki... Tai semmonen kumpu :) katotaan kuinka isooksi kasvan loppuviimeen jos pääsen kasvamaan..
 
Noi kuvat ois kyl kiva idea, itellä vaa tota mahaa jo ennestäänki ni en tiiä millo rupeais näkymää mitää.
 
Kauhee turvotus täälläkin... Mut täytynee ottaa sallainen aamumasukuva nyt, niin voi vertailla. Ekas raskaudessa masu oli kyllä tosi ihana pallo...mulla tuli kiloja yhteensä vain 10kg ja mulla oli monen kaverin mielestä hassu irtomaha, kun ei ollut muualla ylimääräistä. Nyt on esikoisen imettämisen jäljiltä paino vielä -2kg, joten luulen, että tämän masun kanssa käy samalla tavalla :) Mut uskon, et alkaa näkyy aikaisemmin, kun edellisestä raskaudesta on vaan reilu vuosi aikaa...
 
Tuos mun aamumaha rv 6+5, normaalisti siis olen ihan täysin lauta ilman minkäänlaista pömpötystä. Iltaasin on jo huomattava! En oo puntarilla käyny että miten on painon laita, normaalisti sen 50+/-1kg, 162cm pituutta. Näyttää ulkopuolisesta varmaan pieneltä mutta ittelle tuntuunisolta ku aina ollu pieni ja laiha :) ja painomei tosiaan nouse vaikka mitä tekisin.
 

Liitteet

  • WP_20150314_002.jpg
    WP_20150314_002.jpg
    590.2 KB · Katsottu: 162
Mä en niin jaksa oottaa että saan mahan taas! Nyt on järkkyä turvotusta, ihan tosi läski olo, yöök. Aina ennen siinä 11-12 viikolla on maha vasta kovettumaan alhaalta ja tässä kuva kun odotin tytärtäni vajaa 5 vuotta sitten rv. 16+2 :) Toivottavasti tulis nyt jo aiemmin :smiley-bounce012
 

Liitteet

  • 148188_1658102660092_6451884_n.jpg
    148188_1658102660092_6451884_n.jpg
    32.1 KB · Katsottu: 173
Mulla on turvottanut jo pari viikkoa, varsinkin iltapäivä-iltapuolella. Maha pömpöttää, mutta tiedän kyllä sen olevan turpeaa fiilistä eikä muuta - pitäis liikkua säännöllisesti ja juoda tarpeeksi
 
Lovepearl, mulla on kanssa järkky turvotus ja mun pömppis on varmaan samankokoinen nyt kun sulla tossa kuvassa ja oon siis normaalisti ihan tosi hoikka :hilarious:
 
Mä odotan niiiiin kovasti että masu alkais kasvaa. Se kumpu on aivan ihana :Heartred
 
Täällä raskaus vasta ihan alussa, mutta en millään malttaisi odottaa sitä söpöä masua ja niitä ihania hentoja hipaisuja :Heartred Olisi kyllä kiva vaihtaa kamala iltaturvotus vauvamasuun :D
 
Mulla on nyt pari päivää ollu se pömppis jo aamusta asti. Ahistaa suorastaan, vatsaa ei saa vedettyä sisään ja tuntuu et koko vatsa navasta alaspäin on ihan turvonnut! Pakko nyt pari viikkoa syödä vähähiilarisesti että tuo ylimääränen ruuasta tullut turvotus katoais. Mulla on siis aina ollu ongelmana nuo hiilarit, ne turvottaa mahan ihan samantien. Varsinkin pasta sun muut. Yyyh. Puurosta puhumattakaan. Tai hampurilaisesta... Mutta kun tekee vaan mieli syödä! Tänään syynään kaupan hevi-osaston tosi tarkkaan :wtf:
 
Täällä ollut kans hirvee pömppis varsinkin iltaisin. Eilen tais jo olla vähän parempi, mut tuossa pääsiäisenä oli kyllä niin mahtavan kokoinen maha, et oksat pois. Toisaalta kyllä sitä selkeää vauvamahan alkua toivoisi, mutta tää turvotus on jotain ihan hirveetä
 
Takaisin
Top