Masun kasvu ♡

Turvotuspallo täälläkin. Aamulla vielä saa ulkoiluhousut kiinni, eilen piti päivällä jo jättää auki ja vyöllä kiriä, etteivät lähde valumaan. Parisen viikkoa on jo ilmennyt ahdistusta kun kumartuu laittamaan kenkiä jalkaan ja housun vyötärö painaa. Pääosin hirvittävän löllöolo siis, mutta toivotaan, että pikkuhiljaa tapahtuisi muutosta mukavampaan suuntaan =)
 
Mulla on turvotus nyt kokonaan hävinnyt. :eek: Alussa oli ihan kamalaa turvotusta, varsinkin iltaisin, mutta nyt ei enää. Johtunee varmaan pahoinvoinnista ja oksentelusta sekä siitä ettei mikään mee oikein alas..
 
Täälläkin turvottaa, koko vatsa on syömisen jälkeen aivan pinkeä, vaikka en suuria määriä edes pysty syömään... Ällö olo.
 
Mun maha näyttää siltä, että olisin vaan lihonnut reilusti. Aikaisemmin on ollut pieni pömppis, mutta nyt kun turvottaa niin näyttää siltä, että se pömppis vaan on isontunut, vaikka oikeasti on ihan saman kokoinen kuin ennenkin, sitä vaan työnnetään ulospäin :P

Syömisen kanssa on vähän temppuilua, kun ei voi syödä paljoa kerralla kun tulee ällö olo ja tuntuu kuin olisin ilmapallo, mutta sitten kuitenkin on todella usein nälkä. Oravanpyörä on valmis..
 
Turvotusta ja ilmavaivoja...alavatsapömppis on omasta takaa mutta nyt maha on ulkona koko korkeudeltaan, siistii.
 
Aika vänkää katsoa noita teidän mahakuvia, kun itsellä on ollut isompi pömppis jo ennen plussaamista.
 
Minäkin mietin, että milloinhan se oma alkaa näkyä tämän jo olemassaolevan pömppiksen lisäksi :grin
 
liliina, niimpä :laughing002

No ehkä se pömppis siitä muotoutuu, kun maha alkaa kunnolla kasvamaan. Mulla oli viime raskaudessa myös pömppis ja neuvolassa kehuttiin kuinka helppoa on kuunnella sydänääniä ja mittailla kun vatsanpeitteitä on niin vähän :D Joo melkeen ainakin. Maha alkoi kasvaa vasta puolessa välissä ja oli todella pieni loppuun asti. Toivottavasti tälläkin kertaa menisi niin.. En osaa edes kuvitella kuinka vaikeaa olisi kulkea suuren vatsan kanssa.. :smiley-ashamed004
 
Antzeliina ihana masu :Heartred

Muillakin oli jo masu tullut esiin. Onko kukaan joutunut vielä siirtymään äitiyshousuihin?
 
Pitäa muuten kaivaa äitiys housut varastosta esiin. Viimeks jouduin jossan 12vkon jälkeen siirtyy äitiysfarkkuihin. Pääasiassa käytän niitä freddy housuja. Saa nähä miten pitkään ne menee jalkaan.
 
Mulla normaalit housut kiristää, pitää pitää tosi alhaalla. Ostin kirppikseltä normaalit farkut mitkä oli sen 2 kokoa liian isot vyötäröltä niin menee hyvin eikä kiristä :D toki vielä on liian isot mutta enköhän niihin kasva :wink ja sitte oon tehny yhdet collarit mihnä on korkea, taitettava vyötärö niin ne on toosi hyvät ku saa nostettua mahan päälle tai laskettua alle! Jos tämä jatkaa kasvua niin enskuus meen ostoksille,
 
Täällä kans tuota mahaa jo ennen plussaa, joten ei ihan pian ole ilmestymässä ihana raskausmaha. Viimeksi mulla alkoi näkyä varmaan siinä puolenvälin tienoilla. Sillon olin malttamaton ja tuskailin, et miks ei näy jo. Nyt kun tietää niin osaa ottaa rennommin. Kai sitä saa vielä tuskailla sen ison mahan kanssa.:confused:
 
Ihania vauvamasuja täällä. ❤️

Itselläni pahoinvointia ollut 4-viikkoa ja tuntuu ettei vatsa oo kasvanut yhtään vaikka kaksi pientä siellä pitäisi olla. ❤️Turvotusta kylläkin riittää..
 
Last edited by a moderator:
Mulla ainakin maha pamahti esiin tossa viikolla 6. Nyt menossa 11+2 ja on kyllä jo hiukan hankaluuksia tuota vatsaa peitellä. Isoja huppareita ja tunikoita vaan, että jotenkin pysyis piilossa. :grin
Ootteko monet jo uskaltautuneet ostamaan mammavaatteita? Hirveesti tekis mieli ostaa ja housuja pitäiski, ku alkaa olemaan suurinosa aika tukalia käyttää... Mut toisaalta hirvittää JO tässä vaiheessa alkaa ostelemaan... :sad001
 
Takaisin
Top