Masukuvia!

Photobucket

Siinäpä uusinta kuvaa. Kisukin taas jaksoi tulla ihmettelemään kun tuo sen "istuin" oli omalla paikallaan :) Hauskasti näkyy että on onneks osa tosta viimeviikkoisesta ihan jouluista turvotusta ja että se on vähän sulanu pois kun on syöny normaalisti :)
 
mustakomutsi ja Sintura onko teille sanottu et mihin suuntaan kohtu on kallellaan? Molemmilla niin pienet massut, niin sillä kyselen :)
Vaikka oon mä ainakin ennenkin nähnyt kuvia joista ei kyllä uskois että odottaa, vaikka viikkoja jo ties kuinka monta ja niin niitä yllärivauvojakin on päässyt syntymään :D
Itsellä alkaa oleen jo sen kokonen tää pötsi että välillä on tiellä ja moni yllättyykin kuullessaan että vielä on aikaa kasvatella, noin nelisen kuukautta *hih*
 
Ei mulle ainakaan sanottu mitään. Sf-mitta oli sentin yli "normikäyrien".
Nyt on alkanut pullottamaan täälläkin vähän enempi mutta edelleenkin pystyy halutessaan pitämään raskauden ihan salassa.
Huomenna on neuvola, jospa siellä mielenkiinnosta kysyn :)
 

Ei oo mullekaan sanottu mitään. Viimeksi yritin ultrassa sitä kyselläkin, mut ei osannu sanoa vaan käski kysyä neuvolasta. Ite kuitenkin veikkaisin, että taaksepäin kallellaan saattaisi olla kun tuntuu välillä painavan alaselässä johonkin hermoon niin, että menee hetkeksi voimattomaksi jalat tai sormet tms.

Sf-mitta oli mulla normikäyrällä, eikä pituudellakaan selity kun oon aika hukkapätkä:D Nyt kyllä tosin tuntuu kasvavan nopeammin tämä massu ja samalla nousevan ylöspäinkin. Tähän asti on ollut vaan sellainen pömppö alavatsalla, ihan kuin olisi jalkapallon nielaissut:)

 
Mulle sanottiin et on alhaalla ja takana mut mulla kyl  maha kasvaa ku mikä ja alkaa kans olee pikkasen tiellä.. ja varsinkin huomaa ettei kippurassa voi enää istuu ku  maha ottaa vastaan :D
 
Juu ei täälläkään kippurassa oo istuttu enään ikuisuuteen :D
Mulla kun taas on jyrkästi eteenpäin kääntyny kohtu niin se tuli tosi äkkiä "eteen" ja nyt kun istuu vähänkin kasassa niin tulee potkua kylkiluihin, että suoristuppas taas :D
 
Pientä edistystä havaittavissa...

Edellinen oli näköjään poistunut, eli tässä viikon 19 lätyskä:

Photobucket


Ja tässä 24:

Photobucket


 
Hienosti masut kasvaa, rohjetkaahan muutkin laittamaan taas kuvia, ei se ole vaikeaa kun laittaa tuolta photobucketin kautta! Olis kiva nähdä sellaisiakin massuja jotka ei oo vielä ketjussa esiintyneet!

Mom83, kaunis mahanen <3

mustakomutsi, sinnehän on pullahtanut pikkuinen kumpu! :) Hauskaa nähdä lähteekö tosta kiihtymään mahan kasvu, itellä tuntuu että massu otti aika varhaisilla viikoilla jo kasvupyrähdyksen ja nyt ei viikottaisissa kuvissa oo mitään kamalan isoja muutoksia havaittavissa.

Tässä vielä mun eilinen kuva, ärsyttää kun tässä kuvanlisäämisessä on vielä se ongelma että sivu katkasee kuvan jos se on liian iso eikä sovita sitä sivulle... Pitää laittaa pikkasia kuvia.

Photobucket
 

Täältä tulee kans yks maha näkyviin taas :) tuosta 23 viikolla otetusta kuvasta kyllä huomaa että vähä on kasvanu taas eteenpäin ja korkeammalla tuntuu olevan nyt :)

Photobucket
 
Kiitos sintura.. Kuten myös siellä kaunis vatsa.. Ja joval ihana íhana maha.. Mä nyt en jaksanu odottaa huomiseen et lisäsin tuon massun niin laitanpa nytten jo :) Ei niin isoo muutosta täälläkään enään tapahdu mut jotain pientä kuiteskin ...
rv 23 0-24 3-25 2
 
mom83 on kasvattanu kans aika kivan kokosen pallon :) ihanaa ku oikein alkaa olemaan iso maha ja saa kulkea takki auki ja olla oikein tyytyväinen ja esitellä mahaansa :)) toisaalta, olis voinu olla kivaa että kesällä olis ollu viimesillään :P 
 

Komppaan Simppua, eli olisi tosiaan kiva nähdä "uusiakin" masuja tässä ketjussa! Näitä on niin kiva katella, kaikki niin ihania:).

Tuntuu kyllä omalla kohdalla siltä, että kuva vähän valehtelee. Siis näyttää mun mielestä livenä isommalta tää masu kun mitä kuvassa. On jo ihan kunnon pallero, ei sitä enää pystyisi peitellä. Eikä talvitakkikaan mene enää kauaa kiinni:D.

Viikko 22 jäi välistä, vähän harmittaa.

Photobucket

 
Juu oikeessa olit Simppu että kasvupyrähdyshän sieltä sitten tuli :)

Perjantaina meni vielä työhousut (jotenkin) jalkaan ja tänään totesin että nyt ne on pakko laittaa sivuun. Maha on noussut ylemmäs ja "palloutuu" vauhdilla. JEE :D

Kuvamatskua olisi puhelimessa vaan johto on toki eripaikassa taas kun kone, jospa lähipäivinä saisi laitettua.

Erilaisia ja kauniita masuja on kaikilla <3
 
Takaisin
Top