Masukuvia!

Minä sain lisäultran "palkinnoksi" raskausdiabetesdiagnoosista viikolle 36, siis normi synnytystapa-arvion yhteyteen ymmärrän ma. :D Muuten ei olis ollut enää kai ultria, paitsi että terkkari kertoi että hänellä on joku vanha ultra millä yleensä katsoo miten päin vauva on ettei tule yllätysperätiloja (jossain jo kerroinkin). Jos ei ole ongelmia, ainakaan Turussa ei pääse ylimääräisiä katsomaan.
 
Missäs se olikaan ohje miten noita kuvia saa tänne nykyään lisättyä, haluais kokeilla laittaa pallonsa näkyville ;-)
 
Vaikka sen photobucketin kautta sen voi lisäillä :) sieltä ottaa se html-osote ja liittää se tähän viestiin niin se näyttää kuvan sitte :)
 
Sisko: täälläpäin on ainakin ultra mulla ollu viikolla 9, 13, 20 ja nyt sit viikolla 31 ja nää kait kuuluu täällä kaikille paitsi tuo viikolla 9 sen sain koska alkuraskaudessa vuosin verta niin ei oltu varmoja kui vanha vauva oli... Voithan aina neuvolasta kysyy et olisko mahdollista saada ylimääräinen ultra ja sen maksaako se vai ei..e 4-d on ainakin sika kallis joten itte oon haudannu sen unelman kokea se.. Eli normi ultra saa kelvata... Jääpähän jotain jännitystä viel sinne synnytys saliin :)
 
Meillä on ollu ultrat rv 9 neuvolassa, kun ultrakone oli vapaana ja neuvolantäti kysy halutaanko kurkata mitä sieltä löytyy. Sit np-ultra, rakenneultra ja lääkärikin ultras ja katto painoarvioo ja tarjontaa n. rv26? ja varmaan loppuraskaudesta vielä neuvolantädin kanssa kurkataan joku kerta tarjonta, ainakin luulisin näin. Vähän on semmonen kutina jääny että tuo meidän terkka kurkkii ihan mielellään masuun jos se ultrauslaite vaan sattuu olemaan vapaana :)

Mulla on nyt pari päivää ollu vasen kylki ihan tuhottoman kipee kun vauva on ollu mahassa poikittain. Onneks tänään se käänty pitkittäin, maha muuttu ihan erimuotoseks ja kipu loiveni reippaasti, ah. Oli tosiaan ihan semmonen eilinen päivä ja tää aamupäivä että en pystyny kun makaamaan ja välillä istuu lyhyitä aikoja kun tota kylkee jomotti niin kovasti. Luulen että vauva siellä vaan paino jotain hermoa niin napakasti. Kuvassa vauva siis vielä poikittain, nyt onneksi jo kääntynyt pystyasentoon, siitä en oo varma onko kintut alas vai ylöspäin, mutta pääasia että kääntyi, alkoi olla aika tukalaa :(

Muutenkin kuva kyllä nyt vähän vääristää, on lähempää otettu kun edellinen, käsivartta kun vertaa niin huomaa.

Photobucket
 
Ei meilläkään kuulu kuin nuo np-ultra ja rakenneultra normikäynteihin. Enkä usko, että täällä pyytämällä saa lisäultria, jos ei mitään syytä ole. Meillä kun ei neuvolassa ole ultralaitetta, vaan ultrassa käydään muutenkin TYKSissä. Ja joka käynnistä TYKS sitten varmaan veloittaa tätä kotipaikkakuntaa.
 
mom, musta tuntuu kans että ei tää mihinkään kasva, mutta kuvista sen sitten huomaa ja tietyt vaatteet ei mene enään päälle :D

Sisko... Ei täälläkään (k-hks:n alue) kuulu normaalisti kuin np- ja rakenne-ultrat.
Mulla on nyt erityis-seuranta menossa, kun edellinen raskaus päättyi rv27+4 kohtukuolemaan.

Esikoisen kohdalla taas olin alaikänen ja kävin muistaakseni neljästi (vai ehkä viidesti) ultrassa, "ihan vaan varmuuden vuoksi"..
Kakkosen kohdalla oli noi perus-käynnit ja sitten vatsakipujen takia kurkattiin rv 37+
 
Täälä olis tältä päivää palloa ja "isoveljeä" :) Kivasti alkoi pojua kiinnostamaan tuo masu ku koitin ottaa kuvaa siitä :) Ja näin sekin tallentui samaan kuvaan sitte <3

Photobucket
 

Tässä tulis nyt jonkinlaista masukollaasia pitkästä aikaa täältäkin...Photari ei oo nyt käytettävissä ja yritin tapella Gimpillä, jota en oikein osaa käyttää.emoticon  Sen takia siis viimeinen kuva on vähän lähempää kuin muut ja hämää siksi pikkuisen. Muutenkin kuvat vähän miten sattuu. Pari viikkoakin jäi välistä muuton ja rempan vuoksi kun kamera oli jossain ties missäemoticon. No huomaapa ainakin kasvun!

Photobucket

 
Sintura: Jestas kun sä oot pieni ja siro... ollaan ihan samoissa ajoissa suunnilleen ja mulla on SF mitta 32 ja vyötärönympärys varmaan 112cm... tosin oonhan mä iso muutenkin mut on tää vauvamahakin ainakin tuplaten isompi kuin sinulla.. Mä oon kyllä aina saanu niin valtavan pallon että näihin aikoihin ihmiset jo aattelee että kai mä nyt ihan kohta synnytän ;-) Mutta tämä oli siis kehu, mä oon niin valtavan kateellinen niille jotka pystyy piilotteleen raskauttaan pitkälle ja muutenkin saavat tollasen säädyllisen kokoisen ihanan pikku pallon :)
 
Sintura: Jestas kun sä oot pieni ja siro... ollaan ihan samoissa ajoissa suunnilleen ja mulla on SF mitta 32 ja vyötärönympärys varmaan 112cm... tosin oonhan mä iso muutenkin mut on tää vauvamahakin ainakin tuplaten isompi kuin sinulla.. Mä oon kyllä aina saanu niin valtavan pallon että näihin aikoihin ihmiset jo aattelee että kai mä nyt ihan kohta synnytän ;-) Mutta tämä oli siis kehu, mä oon niin valtavan kateellinen niille jotka pystyy piilotteleen raskauttaan pitkälle ja muutenkin saavat tollasen säädyllisen kokoisen ihanan pikku pallon :)
 

Tatjuska, kiitos! Mullahan ei mitenkään hirveesti lapsivettä ole, lääkärin mukaan maha täynnä vauvaa. Ja tietty olen aika pieni kaikin puolin muutenkin, niin ehkä siksi myös maha on pieni. Mutta ite toivoin kyllä tosi pitkään, että kasvaispa se nopeemmin ja kadehdin taas puolestani niitä, joilla jo oli kunnon vauvamahaemoticon . Nyt näin loppua kohden olen kyllä jo kiitollinenkin tästä mahan koosta, koska luulen osittain sen vuoksi säästyneeni (toistaiseksi ainakin) suuremmilta vaivoilta.

Mutta kaikki vauvamasut on kyllä niin suloisia ja kauniita koosta ja muodosta riippumatta! Siellä on pieni aarre sisällä jokaisessaemoticon

 
rv 34+0
Photobucket

Mulla on sf-mitta jo 30,5cm...
kahdesta ekasta ennen laitokselle menoa se on ollut 33cm eikä sen suuremmaksi edes pääse kasvamaan ;)
 
Takaisin
Top