Masukuvia!

Simppu ei mua ainakaan haittaa! En vaan itte saa aikaiseksi laittaa... On onneks tullut nyt otettua kuitenkin mut kun niissä on vaan alusvaatteet päällä (lähettelen tulevalle isille vähän "silmänruokaa" hehheh (tosiaan...)) niin en viitti tänne niitä latailla.
Taitaa olla tulossa poispäin kun näyttää maha pienentyneetn viime viikosta sulla? :)
 
Simppu: No ei tosiaan haittaa, eihän se sun vika oo että me muut ei saada aikaiseksi ;-) Kiva näitä on kattella emoticon
 
Tässä ois tää mun pallonen taas vaihteeks.. Eipä tuo kamalasti muutu muuta ku kasvaa ulospäin :) viikkoja olis sen 37 + 5.... Ja simppu hyvä olla aktiivinen niin meillä on jotain mitä kattella.. Sulla ku on niin ihana massukin...

Mut tässä tämä pallero:
 
Hehe, no hyvä ettei haittaa ja kiitoksia pallon kehujille :) Sofi, joo tuntuu kyllä itestäkin pienemmältä tää maha ja jotenki niinku olis vedet jo vähentyneet vähän kun on niin täynnä vauvaa tuo maha ja kaikki liikkeet tuntuu niin terävinä. Ja hyvin on laskeutunutkin jo aika alas niin sekin pienentää tietty kokoa :) Kiva kuulla huomenna mitä terkkari sanoo neuvolassa kun pääsee kopeloimaan. Kauniita masuja kaikilla, mom83:llakin on ihanan kiinteä pallukka, vähän tommonen terävä :D!
 


Nonni, viikko jäljellä. Tohon kuvaan mahtuis nyt sit enää kahden viikon kuvat että paras olis syntyä pian! ;)
 
Vihdoinki sitä saa tännekin kirjoteltua niin ajattelimpa lisätä täs samalla kuvaa :) Siitä löytyis 26 viikon saldo :) Hassulta tuntuu että aika on tosiaan menny näinki nopeasti. Nyt sitä odotellaan vaan itse H-hetkeä 14kg paksumpana :) 
 
Täältä tulis kuvia piiitkästä aikaa. Enpä vaan oo saanut aikaiseksi, mut otetaan nyt vahinkoa takaisin:)

 
Ihania palloja! <3
Sinturankin maha on pompsahtanut ja sait sen ihan oikean raskauspallon! Suloinen maha!

Oma viikon kuvani on porukoitten kamerassa mutta olisko 40+1 sit tässä. Pakko oli ottaa kuva kun pötköttelin kyljelläni sohvalla tyyny mahan alla ja olin valinnut ilmeisesti raidallisen yksilön :D Hauskasti muutenkin painuu tohon mahaan kaikki kuviot kun iho on niin pinkeellä :) Myös tuo napa on aika huvittava, tommonen suppu ja tuo syntymämerkki navan sisältä on pullahtanut ulos :D



 
Ahihii!! Ihania palloja! Jestas Simppu miten ihana! :D
Jos tänään opettelisin laittamaan kuvan tuosta omasta pallosta.
 
Masut on kyl komeita! emoticon
Sitkeä yritys tuotti tulosta, tässä masupäivitystä piiiitkästä aikaa (intouduinpa unettoman yön kunniaksi väsäämään vähän kollaasia) :

tini + kyytiläinen rv 38+4
 
Kiitos Simppu! Sieläkin ihana mahtipallo! Jokohan asukas on ulkoistunut?

Ja Tinilläkin söpö masu! Näyttäis siltä, että vauva on suunnannut alaspäin:)

Tässä taas omaa(viimeisimmässä taustalla vauvan huoneen tapetti):

 
Hui helkatti! onnistu mut kuvanlaatu on kehno ja itse kuva melkosen suuri. miten tuota saa pienennettyä? kuva rv 38+1
 


Tässäpä minun viimeinen massukuvasarja :)
Alkoikin kyllä jo vähän kyllästyttää mutta onneks jaksoin kuvata loppuun saakka silti :)
 
Takaisin
Top