Masukuvia!

Jaahas, kuukaudessa onkin ehtinyt jo kunnon eturessu ilmaantua, tarkemmin tässä viimeisen viikon aikana (mikähän osuus jouluruoilla on asiaan :D )
Voi että, eikö ne koskaan meinaa saada tuota kuvan lisäystä kuntoon..?? emoticon
 
Oho... miten sä onnistuit lisämään kuvan?? mulla ei ainakaan äly riitä... ;D ...... <3 ihana maha..
 

mom83 Laita tohon Kuvan URL (osoite) kohtaan kuvan HTML osoite. Sillain mä sen sain toimimaan :)


<-img src="Kuvan URL (osoite)"->

 
Kokkeillaampas, tuosta taitaa kyllä puuttua muutama viikko mut testailen nyt.

Photobucket

JES! Toimii! Vähänhän tuo omituisesti rajaa noi kuvat, eli pitää olla just oikeen kokonen tai muuten toinen reuna jää näkymättömiin. Parin viikon kuvat tosta puuttuu, pitää muokata kunhan saan viimeviikon kuvan äitin kamerasta :)

Ja mää laitoin vaan HTML-koodin tohon ihan itekseen.
 
Koitetaas vielä sitten, eli rv22+0 (31.12.10)
Photobucket

JEIJ!! Kaivoin ton mun Photobucketin koodit esiin niin sitä kautta onnisti :D
Niin ja mulla on kamerassa jotain likaa mikä ei lähde pois, oon koittanu putsailla vaikka millä, niin joka kuvassa on samassa kohdassa toi läiskä :/
 
Jee!
Muillakin toimii taas, photobucketin kautta määki laitoin :)

Laitrampa nyt noi kaks viimeistäkin kuvaa kun satuin ne just saamaan :)

Photobucket
 
mom83, sun pitää ekaks ladata sun kuva jollekin muulle sivustolle, esim www.photobucket.comiin, joka on ilmanen. Rekisteröidyt siis sinne, lisäät kuvan koneeltas. Sit kun avaat sen kuvan, siihen laitaan tulee palkkeja joissa lukee ne koodit. HTML on yks niistä, valitset siis sen ja pasteet sen koodin tänne sivulle niin se sun kuvas tulee tänne. Tässä siis aika rautalankavääntöä, sori jos ymmärsin kysymyksen väärin :) Tänne ei siis voi enää suoraan laittaa kuvia koneelta vaan ne pitää aina lisätä johonki tommoseen "kuvapankkiin". Muitakin tommosia sivuja on, esim se aijaa.jotain, mut sitä en oo käyttäny niin en osaa neuvoa sitä, joku muu varmaan osaakin.
 
Simppu: kyllä mulle saa vääntää rautalangastaemoticon Kiitos neuvoista... Eilen sitten muokkasin tuota ylempää viestiä justiinsa ja sitte katkes verkko jostain syystä poisti koko edellisen viestin.. Sain melkee sen kuvan tänne laitettuu oli vaan liian iso niin siin viel hienosäätöö ja sit saa laitettuu.. Nii ja jos tuon toisen verkon saa takas käyttöön ku tää on niin hidas et menee ikä ja terveys emoticon .. Piti äsken ottaa operaattorille hieman puheluu niin nyt toimii jotenkuten.. (mut parempi ku ei ollenkaan)
 
Kivasti muillakin massut kasvanu! :)

Mä aiemmin käytin tota aijaa.comia, mutta sen kautta ei nykyään enään onnistu lisään :(
 
Voi miten hienoja pallomasuja teillä jo on!

Ihmettelen vaan että mihin tämä meidän veitikka oikein kasvaa kun ei päällepäin näy juuri yhtään. Hauskaa hämmentää ihmisiä kun normitilanne on tämä kuvassa näkyvä, mutta varsinkin illalla saattaa turvota aika paljon ja näyttää ihan vauvamahalta -ja seuraavana päivänä ei taas mitään :D

Välillä tuntuu että jotkut jopa epäilee mun keksineen koko raskauden, tai ainakin siltä vaikuttaa ilmeistä päätellen. No, siellä se kaveri vaan polskii menemään ja ihan ikäisensä kokoinen on :)

Photobucket
 
Mustakomutsi: Sulla on kyl pikkanen maha ku ei näy.. Mut eipä ainakaan tule raksausarpia.. itelläni ainakin kylkeen tullu ja peppuun JA toivon tod ettei tuu enempää.. Näytän ihan hirveeltä... Nooo ens kesänä ei sit bikineis enää rantsulle saapi ostaa kokouikkarit missä lahkeetemoticon
 
mustakomutsi: älä välitä. Ei täälläkään paljoo mitään näy. pikkusen alko pullistua rv20:n jälkeen, mut mikään vaate ei vielä ahdista. Pystyypähän tekemään töitä paremmin, ku ei oo maha tiellä.

emoticon
 
Täältä tulee uutta masukuvaa tältä aamulta ja viikkoja siis olis 23 tasan.. (En jaksa lisätä joka viikon kuvaa) Eipä tuo pallo paljoo muutu.. Alussa kasvo vauhdilla ja nytten jämähtänyt paikoilleen... Photobucket
 

Onpa taas ihania vauvamasuja täällä! Omakin alkoi muutama viikko sitten selkeämmin pyöristyä, vihdoin:). Katotaan saanko lisättyä väliin jääneet viikot...

Photobucket

 
Takaisin
Top