Masukuvia!

Simppu, joo vettä kai siinä enempi sitten on... Mutta enempi luumua = enempi kuitua. [:)] Se on kyllä suht ällöttävää ottaa niitä sieltä pussista kun on ranteeseen saakka klähmässä. Tarvitaan tuotekehitystä! Mä tykkään kyllä jos ovat tuoreita, siis pehmeitä eikä reunoista kuivia.
 
Ihan tuo Mintturan pakki [:)] Ja Simpun valkonen kissa  Rapsuta sitä miun puolesta!

Mun maha on noussu ihan viikossa tohon navan alapuolelle! Kuva perjantailta, viikkoja 16+3 sillon.
 
En kyllä osaa yhtään tätä kuvankäsittelyä mut siinä nyt on taas yks uusi.

Eni sullakin on jo kiva kumpu. [:)]

 
Eni: Sievä massu! Rapsutan Pompoa jahka se jostain muuttolaatikosta kömpii ulos [:D] Näkyny koko kissaa tänään kun on löytänyt niin lokoisan nukkumapaikan 
 
Jaa.a en tiedä et pieneneekö tuo maha vai mitäköhän siellä tapahtuu.. Tuntuu aineskin et se olis laskenu vähäsen viime viikosta..

 
yks vähä väärinpäin mut ei se mitää :) ainaki asia tulee selväksi :D vaikka en tiiä onko tuo kasvanu tuosta 16 viikosta juurikaan vaikka tuntuu siltä...

 
Aivan ihana maha sulla jo joval.. tuo mun maha ei tiedä haluaako se kasvaa vai kutistua.. Mut prese on mulla ainakin lähteny johki omille teille.. ei sitä oo kohta enään ollenkaan.. Mä syön kyl mun mielest vähän liikaakin silti paino vaan katoaa taivaan tuuliin
 
on se joo jo ihan kivan kokonen.. kai seki lopettaa kasvunsa täs jossain vaihees :D toivottavasti ja sitte ku musta näkyy heti ku pituutta ei oo siunattu ku 153cm :D lopuksi mä oon varmaan pyörivä pallo joka yrittää päästä eteenpäin =)
 
Teillä on kaikilla niin ihania palloja! Tahtoisin itekin jo kunnon masun, mut ei se oikein vielä tahdo kasvaa..
Olisin luullut mahan näkyvän nopeasti, kun pituutta on huikeat 159, mutta ei niin ei.
Kokeilen nyt kuitenkin laittaa pari kuvaa tuosta minikummustani jos onnistuu. Ekassa viikkoja 14+3, tokassa 15 tasan.
Ehkä siinä pienen pientä kehitystä on havaittavissa?

 
Tässä rv 16+1. Iltaisin masu on suorastaan älyttömän kokoinen, mutta näistä aamukuvista näkee todellisen kehitystahdin [:)]

 
Onhan täällä jo mukavan kokosia masuja muillakin [:)]
Mulla ainakin on kohtu hyvin jyrkästi kallellaan eteenpäin, niin sen takia musta näkyy todella aikasin et odotan.
Välillä jopa tuuminu että olis ollu ihan kiva jos se olis sojottanu vaikka taaksepäin niin ois voin kauemmin pitää salassa [;)]

Mutta kyllä se sieltä yleensä jokaisella jossain vaiheessa näkyy tuo massu [:)]
 
Mullahan on tosiaan kohtu taaksepäin ja olisin halunnut päjähtää vanhan työpaikan pikkujouluihin maha pystyssä ja yllättää kaikki mutta näytösluonteinen sisääntulo jää nyt vähän vaisuksi kun näyttää vaan siltä että olen syönyt vähän liikaa joulusuklaata ja unohtanut jumpata syviä lihaksia (no sekin on kyllä totta). [:D] Tästä ei tosiaan tarvi selitellä mitään vieläkään. Pystyn edelleen vatsaa sisään vetämällä piilottamaan kummun. Vähän tosiaan taas jännittää ensi viikon neuvola, että tapahtuuko siellä mitään...
 
Huomenna olis taas se päivä viikosta ku täytyis ottaa vakio vauvamassu kuva... Mut saas nähdä saako tänne mitään lisäiltyä ku tää on niin sairaan hidas.. eikä edes tietoo voiko enää lisäillä ku tää sivusto on nykyään ihan sekava....
 
mom83, joo mää yritin tänään lisätä kuvan mut ilmeisesti tänne ei saa enää laitettua suoraan koneelta kuvia, eikä linkkinä laittaminenkaan onnistunu että en sit tiedä... Ärsyttävää.

Muokkaus: Eikä näköjään toimi vieläkään.
 
Näköjään ei :( no höh... Täytyy mennä kaksplussan sivuille sitten hehkuttaa vattaa
 

EDIT,
Ei toimi siis vieläkään... Hienoa.. Tää uus foorumi on muuten muutenki ihan pyllerostä kun on niin järkyttävän hidas!
 
Kaikki te jotka ootte mukana naamakirjas vaun yhteisös.. sinne voi lisäillä ja poistaa omia massu kuvia.. :) on niin kiva seurailla omaa ja muitten mammojen massujen kasvun...
 
toivottavasti tää linkki ny toimii mutta täs meijän pallo ja nyt 19+3 :) 

http://www.aijaa.com/v.php?i=7161137.jpg
 
Ei niin ei, yritin aijaa.com -sivujen kautta lisätä kuvaa, mutta ei tää löydä sitä koko sivua sit kun laittaa, isona kuvana ei anna laittaa ja linkistä ei mitään.. Ihan hanurista kyllä koko uus foorumi emoticon
 
Takaisin
Top